nerd 12 Report post Posted November 5, 2011 Hvarthenerd ble det denne gangen.. er det mulig å bytte navn uten å må starte fra skrætsh? Share this post Link to post Share on other sites
Pretty Paul 2 Report post Posted November 5, 2011 PrettyPaul Share this post Link to post Share on other sites
Krüger 0 Report post Posted November 6, 2011 Se ned Share this post Link to post Share on other sites
Krisse 0 Report post Posted November 7, 2011 KongKrisse Første multiplayer fps jeg prøver meg på siden BF1942 så er litt rusten ^^ Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted November 8, 2011 PuNky_NOR ^^ 1 Share this post Link to post Share on other sites
yaeger 1 Report post Posted November 8, 2011 yaegern Share this post Link to post Share on other sites
Mammoth 0 Report post Posted November 8, 2011 Mammoth5k Jeg vil koooose <3 Share this post Link to post Share on other sites
Snadde 1 Report post Posted November 9, 2011 Snadde Ønsker egen server dedikert for oss på geriatrisk avdeling - U fix Col. Jensen ?? Share this post Link to post Share on other sites
sjnt1 0 Report post Posted November 10, 2011 har byttet til alexanderK. Share this post Link to post Share on other sites
IMPerium 0 Report post Posted November 10, 2011 Concassius Share this post Link to post Share on other sites
Red-Lion 0 Report post Posted November 13, 2011 Lord_Alamo Share this post Link to post Share on other sites
Iskaffen 0 Report post Posted November 13, 2011 iskaffen, aner ikke hvorfor! Share this post Link to post Share on other sites
Looke 1 Report post Posted November 13, 2011 Loke_NOR Share this post Link to post Share on other sites
SilenCer^ 0 Report post Posted November 14, 2011 SilenCr Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted November 14, 2011 begynner å få en god gjeng med tøser på vennelisten nå, herlig når man skal dra igang servere eller koseprate. Er fortsatt plass til flere på lista mi, så ninjaqed kan addes Share this post Link to post Share on other sites
Kayman 2 Report post Posted November 14, 2011 Musikkbussen her. Passa faktisk ganske bra, har jo snart flere revives enn jeg har kills Share this post Link to post Share on other sites
Blindfolded 0 Report post Posted November 14, 2011 Jeg kaller meg Porphyrogenitus i BF3. Share this post Link to post Share on other sites
asleaker 1 Report post Posted November 14, 2011 samma som før:-) Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted November 14, 2011 LegendaryGoosE måtte jeg nøye meg med da GoosE var tatt ofc Share this post Link to post Share on other sites
!V!@@rt 0 Report post Posted November 17, 2011 IVIaart Share this post Link to post Share on other sites
PinguVingu 1 Report post Posted November 17, 2011 pinguvingu spiller med AC tag, og er noob:) Share this post Link to post Share on other sites
Bergsmekk 0 Report post Posted November 17, 2011 Bergsmekk Share this post Link to post Share on other sites
Vaskern 1 Report post Posted November 17, 2011 Vaskaern. En eller anna suppegjøk på PS3 hadde tatt Vaskern, så da fikk jeg ikke bruke det på PC. Origin uknow, hærlig. Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Teddy 3 Report post Posted November 17, 2011 Teddyen, Mr.T3ddy fra BF2, tidligere The Last Vikings (TLV) og Catch-medlem =) Share this post Link to post Share on other sites