Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Kjafsolf

Noen som har problemer med å aktivere spillet?

Recommended Posts

Æ BLIR GAL *klikke* Først måtte jeg gå fra min elskverdige win xp for så å installere win7, også skal jeg sitte å plages med dette!! Får ikke lagt til BF3 i mine spill engang på origin.. trur multigamer har lurt meg :(

I feel your pain. Selv har jeg nå dual boot med XP og Win7, som jeg bare kommer til å bruke for å spille BF3 :p

Æ BLIR GAL *klikke* Først måtte jeg gå fra min elskverdige win xp for så å installere win7, også skal jeg sitte å plages med dette!! Får ikke lagt til BF3 i mine spill engang på origin.. trur multigamer har lurt meg :(
I feel your pain. Selv har jeg nå dual boot med XP og Win7, som jeg bare kommer til å bruke for å spille BF3 :p

Jeg vurderte dual-boot men skal gi win7 en bitteliten sjanse først :)

Nå har de lagt dette inn i Origin:

Origin is currently experiencing issues with game activation.

We're aware of this issue, and are working to resolve it as soon as possible. We apologize for the inconvenience.

Det er jo fint.

Edited by Reinsdyret

Samme problemet her. Forbanna Origin bullshit.

Kunne ikke kjørt det via Steam.

Neeeeeeida... EnourmousAsshole Games skal kjøre sitt eget lille horesystem som funker like bra som en Commodore 64 under vann.

Dette er faen meg en fallitt erklæring for Origin.

Samme problemet her. Forbanna Origin bullshit. Kunne ikke kjørt det via Steam. Neeeeeeida... EnourmousAsshole Games skal kjøre sitt eget lille horesystem som funker like bra som en Commodore 64 under vann. Dette er faen meg en fallitt erklæring for Origin.

QFT

Jeg vurderte dual-boot men skal gi win7 en bitteliten sjanse først :)

For all del, det er ikke noe galt med win7. Det er bare at når man har hatt et OS så lenge som jeg har hatt XP så er det ganske mye arbeid med å flytte over alt og få akkurat samme funksjonalitet og samme program som jeg har på den gamle. Ergo jeg gidder ikke å bytte helt til Win7 enda ^^

Edit: Sitter fortsatt og venter på at Multigamer skal få orden på nedlastingssystemet sitt. Det har vært 3 timer igjen av nedlastingen min i.... 3 timer nå. MG.no trollin all ova the place

Blir sikkert akkurat like forbanna stor suksess med Origin når SWTOR skal slippes senere i år.

Hurra for idiotiske påfunn av EA games. Hadde de kommet opp med Origin for 8 år siden (eller mer?) når Valve/Steam kom på trappene.. men neida... nå, leeenge etter at de allerede har utviklet en stabil og god platform der du har alle spill på en plass... DA skal EA games hive seg på med sitt eget skitt system for å spare noen kroner.

Blir så eitrende forbanna, spesielt når både preorder og predownload allerede var på plass slik at jeg skulle være klar til spilling når jeg kom hjem på langhelg.

Så uendelig enig med deg!

Sliter jeg og. Drit. Prøver og å redeeme en produktkode til Physical Warfare-pakken. Den siden kommer ikke opp en gang. Spillet skjønner heller ikke at jeg er logget på og maser om produktkode osv... RÆL!

...eller.. fikk tilslutt installert men nå står den å jobbe med siste aktivering. Så nå er jeg like langt som dem som har plata og ikke digital som meg

jeg KAN ikke starte engang å forklare hvor forbanna jeg er på at slikt som dette ikke funker. Gang på gang på gang kommer spillbransjen unna med det, fordi vi som forbrukere ikke har en pøkk rettigheter,

Hadde dette vært på en fredag så hadde hele kvelden kunne blitt ødelagt for spilling for oss, men siden det "heldigvis" bare en torsdag så har vi en dag til på å få spilt når det engang vil virke.

Men for oss som ikke har jobb i morgen så er dette helt for jævlig.

Chill chill folkens! Helga står jo och knakkar på dörren, og da er sikkert alt i orden :)

Er jo helga som er gaming tid! Personlig skal jeg bunkre med ned med en pose cheesypoofs og 1liter coca, mens fruen og bebiss er i storbyen en tur :)) gleder meg til å nerde litt igjen. Blir nok å henge på mumle :)

BF3 er verdt ventetiden, er jo ikke som om de ønsker kundene sine vondt, så de står nok på i hele natt for å fikse opp i dette :))

Selv om de jobber røven av seg så må det være flaut... Ser for meg hvordan svetten renner oppover for de(n) ansvarlige :)

For en tragedie dette er...

En ting er 110% forbanna sikkert. Utenom BF3 og SWTOR kommer jeg ikke til å handle ett eneste spill via Origin.

Game running in the background needs to be closed.

Eneste som kjører i bakgrunnen er Origin... fy f... for noe idioti haha.

Edited by xAncalagonx

Må si meg enig. Er ikke hver dag jeg kan sette meg ned å game, men i dag så hadde jeg "Bestilt" tid i heimen.

Er veldig skuffa over at dette ikke virka. Veldig. Så derfor sender jeg et velretta "Fuck you" til Origin.