Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Dipso

Hacker på bf.no's bf3 #4 server.

Recommended Posts

Følgende spiller racket opp en helt vanvittig score på veldig kort tid:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/user/IlIllIIlIIlllII/

Han er medlem av artificial gaming.... som ER en hackergruppe.

Spillte på samme lag som han og han kjørte ut spotting til hele laget konsekvent, så vi alle så det.

Skrytte på chat av at han fikk mye spotting bonus etc...

En rask titt på den profilen hans, så ser dere at det er noe som skurrer....

Edited by Dipso

Herregud, jeg har 2 dagers forsprang på gutten, og er ikke i nærheten en gang.

Rapporterte hans Profil (klikk på utropstegnet øverst i høyre hjørne) Kansje DICE/EA går til verks også :)

Rapporterte han. Hvis noen vet navnet på han og by så vennligst send i PM til meg .....

Sjekk han her da:

http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/therussian59/stats/322348049/

Level 52 på 22 minutter ...............

Skjønner ikke hvorfor Dice ikke klarer å holde slike folk unna. Dem har jo egen webside hvor man kan laste ned hacken, hvorfor laster dem ikke ned det, studerer koden bak for å countre ? Ikke at jeg er noe mester programmerer men.

Han spiller enda ihvertfall, ser han er ingame nå. Hvis han har blitt bannet før, hvorfor kan han spille fortsatt ? Må han ikke kjøpe ny konto ? Skal følge med duden der helt til han er permanent fjernet, ellers reiser jeg ned til Kongsberg og banner han fysisk.

Han karen her har drøssevis med ip'er, haugvis med cd-keys osv.

Er vel samma fyren som var her på bc2 serverne våre, å hacka så det suste.

@Avean, blir glatt med jeg og :grr: (katana time?)

Vis folk blir bannet for cheat, får de spille på servere uten punkbuster da? Noe ala VAC-secure og notsecure på css?

spillte med han i går, helt klart at han ikke har rent mel i posen, endte opp med 103-3 i K/D

Så det samme jeg , påstod selv i chatten at han ikke cheata. Men da jeg så statsen 52-6 på han så ja. I følge språket hans virket han ikke som gamle karen heller.

Så det samme jeg , påstod selv i chatten at han ikke cheata. Men da jeg så statsen 52-6 på han så ja. I følge språket hans virket han ikke som gamle karen heller.

56\6 er fullt mulig, 100\3 derimot er værre...

Det finnes gode spillere folkens, men noe muffins er det med han der uten tvil.

Har ikke vært aktivitet hos http://battlelog.bat...lIllIIlIIlllII/ på 4 dager, mulig EA har tatt affære? Håper i alle fall det :)

Sykeste kidden jeg har sett det der asså. Poster det verste poser bildet av seg selv, og sier at han er 120kg. Han ser mer ut som 60kg og 16år. Fatter ikke hvordan slike folk blir til, at dem gidder å bruke 5-6 timer hver dag på å gjøre andre mennesker irritert ..... de skulle vært forsket på.

Er garantert ikke ham på bildet. Disse gutta er kjente trolls, i de fleste onlinespill. Flere av dem stammer fra myg0t miljøet og jeg har selv hatt den tvilsomme æren av å "kjenne" noen av dem på irc. Dessverre er ingame-trolling det nye og det etableres i disse dager en egen platoon for folk som liker å ødelegge moroen for andre in-game.

Hvorfor er jeg ikke overrasket en plass?

Er tydelig at noen i dette samfunnet trenger ekstra god oppfølging mtp hvordan oppføre seg mot andre mennesker.

men men... Det finnes en fetish for oss all...

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...