Ramstad 14 Report post Posted October 27, 2011 En liten oppsummering på hvordan jeg opplevde lanet:) Vil først og fremst takke Voksenlanstyret for et meget godt lan, dere kan ikke belønnes nok for at dere gjør dette mulig for nerdene i Norges land. Takk til Kermit, fable og potshot for masse mannetafz Takk til Manjana for utmerket mat og for at han passet godt på oss under lanet:) Takk til Sneaky carpet( Rune) for oversettelsen under kermits presentasjon. Vil også takke Kozebamse Pazuzu og vakre huldra for at de tok vare på meg under css compen, veit nå hvor Noobspotter er:) Takker team SilverTronder for god innsats i cod4 compoen, godt spillt. Lanets Høydare sett i mine øyne. 1. Potshot ble spanka på bærraua av baj. Synet sitter som limt fast i hjernebarken^^ Tror sadolfen hadde sin påvirkning av dette. 2. Bajbaj satte ny lanrecord i blåskjerm. 3. zpam var enda søtere i RL. 4. Bilder fra en hvis konk. 5. Sadolf ( han trenger bare og være der) Mye mer og liste, men dog sitter hvertfall med masse gode minner fra et meget godt gjennomført lan. Takker så mye alle sammen! Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted October 27, 2011 Må si det var utrolig artig og kjekt arrangement. Godt selskap, god mat og fantastiske folk å mingle med. Ramstad var som forventet meget god å klemme på. Kjekt å se alle trynene jeg kjenner kun som nick til daglig. Artig å sablere musserende med en rambomachete. Utfordrende å stå naken på toppen av en hoppbakke.. Hyggelig å diskutere og smake finere viner med Pål, Eirik, Einar og Rune. Kort sagt. Helt fantastisk arrangement. Det er for lenge til neste gang, men samtidig ikke . TAFS! Share this post Link to post Share on other sites
Pazuzu 114 Report post Posted October 27, 2011 Det var et superbra arrangement ja. Mange nye folk å hilse på og gamle kjente som har vært savnet, har fått fylt tafsekvoten min for lang tid fremover Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted October 27, 2011 Ja, selv på kaffefronten var gourmet-gjengen i aksjon. Så det stod vel en 3-4 AeroPress "pumper" på disken ved vannkokern. Jeg fikk med meg min nesten like hel. Mangler en måleskje (noen som fikk med en for mye?), men ellers er alt greit. Uansett var dette tidenes morsomte voksenlan, ikke minst på grunn av fotokonkurransen. Dessverre så er det slik at "det som skjer på VoksenLAN blir på VoksenLAN" - så jeg håper disse bildene som foralltid vil stå brennt i mine hornhinner aldri ser offentlighetens lys. Share this post Link to post Share on other sites
Huldra 0 Report post Posted October 27, 2011 Haha, ja, css-compoen gikk kanskje ikke så bra resultatmessig, men jeg syns jo vi gjorde en verdig innsats! Jeg hadde det kjempetrivelig. Føler at jeg har litt abstinenser. Den kreative konkurransken gikk kanskje ikke hardest utover meg, men jeg hadde noen øyeblikk hvor jeg tenkte "Har jeg noen gang vært så flau?" Enten om det var på mine egne eller andres vegne... Utrolig kult at noen orker å ha slike arrangement, all kred til dem! Share this post Link to post Share on other sites
aasing 208 Report post Posted October 27, 2011 Takk til alle sammen, utrolig godt å komme seg bort fra en hektisk hverdag og nyte god stemning med bare hyggelige folk. Lokalene var helt topp, håper de kan brukes til våren også! Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 27, 2011 Fantastisk moro, takk til arrangørene for flott opplegg og spesielt takk til kokken for mat som virkelig smakte nydelig Moro å se masse ansikter å knytte til nicks, samt gjøre en god del av "de skumle BF" gutta mindre skumle, Sadolf var jo nesten bare søt (og full). Kommer definitivt neste gang, og da skal jeg være mer forberedt Share this post Link to post Share on other sites
Joks 10 Report post Posted October 28, 2011 Først og fremst takk til VoksenLAN crewet som gjorde en fantastisk jobb! Særlig Gjedda som fikk konkuransene til å gå som smurt for første gang. Lokalene var geniale. Bruk de gjerne igjen. Takk for god laginnsats på ADHD teamet i COD4 compoen. Det var kjekt å spille sammen med dere. Takk for shots Sadolf. Takk for Irish coffe's Svein og Anders. Sitter igjen med mange fine minner. Takk for meg :-) Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted October 28, 2011 Sadolf var jo nesten bare søt (og full). Bare nesten? Share this post Link to post Share on other sites
AirCoN 0 Report post Posted October 28, 2011 Som alle over skriver, er bare å bøye seg i støvet for konge gjennomført VoksenLAN 1.1. Er helt med neste gang også, og lokalene var helt topp. Så jeg ser gjerne et gjensyn med VoksenLAN 12 på ørje. btw.. hva skjedde med rundt 14:00 den 23.10.2011.. Share this post Link to post Share on other sites
Spartan_ 22 Report post Posted October 29, 2011 Takker for et awesome lan, koste meg kjempe masse og gleder med allerede til neste voksenlan Sadolf var jo nesten bare søt (og full). Bare nesten? Bortsett fra snorkingen så var du super søt! Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 29, 2011 Lokasjonen var det eneste jeg vil sette fingeren på. Selve bygget var kjempebra, dog er Ørje utrolig langt å kjØre til og fra. Lillehammer/Hamar hadde fungert bra for alle da nesten alle veier leder dit på rimelig tid. Betaler gjerne en hundrings eller to til for en slik mulighet Share this post Link to post Share on other sites
Kernnun 0 Report post Posted October 29, 2011 når kommer det noen bilder? Evnt. Hvor? Jeg så det var mange som tok bilder der =) Share this post Link to post Share on other sites
manjana 1 Report post Posted October 29, 2011 Takk for alle koseordene:) Når det gjelder lokasjon, så kommer vi nok også i fremtiden til å holde det i nærheten av Oslogryta. Likevel burde det ikke være noe i veien for å ha det andre steder, men da må noen finne lokaler. Så langt er det jeg og Potta som gjør den jobben, og da er det naturlig at vi finner noe vi kjenner i nærområdet. Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted October 31, 2011 Hadde en fantastisk artig helg, selv om tapet i CS:S-finalen for andre gang på rad stikker litt enda Nydelig mat, utrolig trivelige folk, morsom spilling og fine lokaler. Når det gjelder lokasjon, er det jo helt naturlig at det er i området hvor flesteparten av gjengen bor. Men OM man kunne funnet noe som låg innen en time NORD for Oslo, hadde dette hjulpet enormt på reisetid for oss som bor "geografisk utfordret" Dere gjør en strålende jobb - gleder meg stort til neste gang allerede! Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted October 31, 2011 Kan vi ikke leie Vikingskipet da? Share this post Link to post Share on other sites
-=ODiN=- 0 Report post Posted October 31, 2011 http://www.hoa.no/no/leie/ Er vi 50-100'ish, så er det ikke usannsynlig det må bli 7000.- NOK pr. hodet elns neste gang, kanskje mer? ;-) Stod ikke noen priser der, men antar det er kostbart.. Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 31, 2011 Ikkeno sherrifshoten til Sadolf og en lapdance fra Kermit ikke kan fikse! Share this post Link to post Share on other sites
Mobilkniv 0 Report post Posted November 1, 2011 Hvor er bildene : o? Share this post Link to post Share on other sites
HEATT 0 Report post Posted November 1, 2011 Lokasjonen var det eneste jeg vil sette fingeren på. Selve bygget var kjempebra, dog er Ørje utrolig langt å kjØre til og fra. Lillehammer/Hamar hadde fungert bra for alle da nesten alle veier leder dit på rimelig tid. Betaler gjerne en hundrings eller to til for en slik mulighet Ja kom til lillehammer plz <3 Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted November 7, 2011 Jeg ønsker også å takke hele XO for den jobben de har gjort. Det er alltid en glede å komme på besøk og jeg tror dere kan regne meg of Rickard som fast inventar fremover En spesiell takk til Manana og kjøkken teamet. Måten dere disker opp for oss på overgår igjen alle mine forventninger. Voksenlan hadde ikke vært det samme uten dere. I tillegg må jeg gi Rune og Frosken en stor klem hehe Share this post Link to post Share on other sites
Locx 1 Report post Posted November 7, 2011 Jeg vil bare si TUUUUUSEN! TAKK!!! for ett kongeLAN, til dere som fikset og ordnet alt (hatten av) og til alle som var der og gjore det morsomt Gleder meg allerede til neste gang TJALLA BAYS! Stå på Locx Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted November 7, 2011 Kunne vi ikke hatt LAN i kjelleren på Kulturkirken Jakob? http://jakob.no/ Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted November 7, 2011 Hihi, ja takk for ett utrolig koselig LAN. Utrolig artig å møte folkene bak nickene her på forumet ^^ Fikk lært meg CS:S etter å ikke ha spilt siden 1.6 elns :O var artig det. Kunne sikkert ha gått bedre i CoD turneringen men ble fort knust der. Var uberawesome mat, takker for det Manjana! Takk til hele VoksenLAN Crewet for å arrangere ett kosete og tafsete LAN. Takker for drinken Kermit, selvom den var i sterkeste laget for meg Om jeg får plass til neste LAN hopper jeg såklart på! tror tilogmed fruen ville være med igjen! Share this post Link to post Share on other sites
Captain Zalo 1 Report post Posted November 29, 2011 Tips til neste voksenlan? http://oslopuls.aftenposten.no/byliv/article629339.ece Share this post Link to post Share on other sites