zpam 99 Report post Posted October 27, 2011 Battlefield 3 slepper i Norge i natt klokken 01:00. Vi har serverene klare til dere! Les hele artikkelen... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mobilkniv 0 Report post Posted October 27, 2011 Hurra. :-D Gleder meg til jeg kommer meg hjem fra jobb så jeg kan game på min crappy bærbar <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted October 27, 2011 Høres digg ut. Gleder meg til å spille (så fort Komplett får ut fingeren). Btw, linken fra artikkelen på forsiden peker ikke til selve artikkelen Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted October 27, 2011 har hørt fra sikre kilder at det funker nå Takk for tipset. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ravn 13 Report post Posted October 27, 2011 Hella yeah! Vi ses på serverne fantonger! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Col. Jensen 34 Report post Posted October 27, 2011 Ny 24 slots server til morran i dag: #12 Inf Only CQ Grand Bazaar Tehran Highway Canals Damavand Peak Seine Crossing Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ravn 13 Report post Posted October 27, 2011 Aaahhh "fordi vi fortjener det?" Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 27, 2011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ravn 13 Report post Posted October 27, 2011 Kjekt at gamle Jensen er tilbake og holder oss oppdatert med servere. Dette liker vi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dimind 0 Report post Posted October 27, 2011 Da var vi i gang :-) Fantastisk moro, utrolig intenst. Bra kvalitets-heving fra Beta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted October 27, 2011 Noen som er med å starte opp en server nuh? pørver å starte inf serveren #12. Lagga forresten forferdelig på #9 just nu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 27, 2011 Seine Crossing er i ferd med å bli favorittmappet. Det og Operation Firestorm er også nice. Faktisk ikke spilt Caspian Border enda!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
K3rmIT 0 Report post Posted October 27, 2011 Det er svært bra å ha gamlefar i førersetet igjen. Alle serverene streamer til PBBANS så vi slipper c34t3r Ger/ru på serverene Quote Share this post Link to post Share on other sites
Nirex 26 Report post Posted October 27, 2011 Det er svært bra å ha gamlefar i førersetet igjen. Alle serverene streamer til PBBANS så vi slipper c34t3r Ger/ru på serverene Du glemte Sniper[GER] Quote Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted October 27, 2011 Fantastisk! Bra jobba Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ludwig 0 Report post Posted October 27, 2011 Ingen HC-server? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted October 27, 2011 VI har sikkert plass til HC også Bare å spørre jensen pent nok så setter han nok et par opp Quote Share this post Link to post Share on other sites
Spartan_ 22 Report post Posted October 27, 2011 Syntes vi bør ha noen HC servere også, det er iallefall flere som ønsker det (humaN ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cobra. 8 Report post Posted October 27, 2011 Mulig å sette opp noen 32 slots conquest large Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted October 27, 2011 Faen, jeg som jobber til 18.00 i dag....... Bra jobba. Glede seg til ingame. Om gamle boksa klarer det. Om ikke, blir det en stund til bf3 med meg..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted October 27, 2011 Faen! Jeg har spillet, men en data som kæsjer om jeg så mye som setter inn dvden. Skyt meg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Belfez 3 Report post Posted October 27, 2011 Kjørt en rotasjon på Firestorm, kharg og caspian? Er vel de maps hvor vehicles spiller størst rolle? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Col. Jensen 34 Report post Posted October 27, 2011 Skal det settes opp flere servere nå, må det bli på bekostning av Bc2. Skal ta en runde med Bc2 drifter som vet bedre om den aktiviteten enn meg, (har ikke følgt med i timen på en stund) så er jeg plutselig tilbake igjen, forhåpentligvis med flere Bf3-servere. Col. Jensen Quote Share this post Link to post Share on other sites
SgtStav 0 Report post Posted October 27, 2011 plz få opp noen hc da, eneste som mangler nå. orker ikke vanilla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Loff3n 1 Report post Posted October 27, 2011 Skal det settes opp flere servere nå, må det bli på bekostning av Bc2. Skal ta en runde med Bc2 drifter som vet bedre om den aktiviteten enn meg, (har ikke følgt med i timen på en stund) så er jeg plutselig tilbake igjen, forhåpentligvis med flere Bf3-servere. Col. Jensen Tviler på at folk gamer BC2 da BF3 er ute. Er som regel bare 2 eller 3 BC BF.no servere som er aktive nå for tiden uansett... Quote Share this post Link to post Share on other sites