Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Maxi

GTA 5

Recommended Posts

Der var Collectors Edition sikra.

GameStop hadde ikke kopier igjen så måtte bestille fra Spaceworld.

På nettsiden deres har de 2x til PS3 og 1x til 360 igjen om noen skal ha.

Pusser opp leiligheten. Jobber med stua nå. Alt skal være klart til den store dagen. Kjærringa flytter inn og GTA kommer bare med 2 dagers mellomrom. Ny sofa. Ny tv skal kjøpes inn. Jeg har blitt lovet at jeg ikke bør løfte så mye som en finger den første uka etter jeg er ferdig. Da kan jeg gjøre hva jeg vil og GTA skal bli gjort! Happy days! Happy life

• Like 2

Der var Collectors Edition sikra.

Du kjører full pupp du Daniel :) 1500 for et spill er respekt. Tror jeg må klare meg med standard.

Japanese Magazine Famitsu is carrying an article about Grand Theft Auto V which has revealed some new information about the game as well as confirming its Japanese release date.

The game will be releasing in Japan on October 10, showing Rockstar’s commitment to giving the game an international push. The article also reveals some cool new details about the game.

Your dog’s name in the game will be Chop and you’ll be able to customize him, with the ability to change his collar, other accessories and more. You might even end up losing your dog, if you don’t keep an watch over him.

The article also reveals that over 15 types of wild animals can be found in the game. The animations of the game have improved a lot since the last GTA release, according to Rockstar. Each of the three characters has also been given a specific walking animation to add to the realism.

The game will also feature a dedicated underwater mission which Michael and Trevor will take part in. They’ll travel to the location using jet-skis.

VG247.com

de få sekundene de viser fra multiplayer gir meg frysninger!

Det som blir enda mer spennende er at skytingen og bilkjøringen blir nok mye mer realistisk enn før. Var jo aldri morro å kjøre eller skyte i GTA spillene tidligere, føltes som man skøt med vannpistoler. Men dem har tatt ibruk teknologien fra Max Payne 3 visstnok så det lover veldig bra. Da tenker jeg dem har forbedret kjøringen også.

Her skal det kjøpes inn en palle med pils samt 500 KG snus og lukke og låse dører og vinduer frem til jul

• Like 1

Your loss!

Skal spilles på 360, så kjøpes til PC selvsagt når det kommer. Blir vel kjøp til next-gen også.

Det er nok akkurat det produsentene ønsker med å ha forskjellige relese datoer slik at folk kjøper spillet flere ganger til forskjellige platformer

Dessverre ja. Håper det er noe i sannhet i det Nvidia-fyren sa, og at Rockstar kunngjør PC-dato snarest, kanskje i multiplayer-"eventen" i morra? :)

JEG HAR IKKE ORD !!!!!!!!!!!!

Hvorfor kan de også ikke legge dette ut på PC ????

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...