Daniel- 1,200 Report post Posted July 10, 2013 Whops, mente selvsagt sept Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 11, 2013 Der var Collectors Edition sikra. GameStop hadde ikke kopier igjen så måtte bestille fra Spaceworld. På nettsiden deres har de 2x til PS3 og 1x til 360 igjen om noen skal ha. Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted July 11, 2013 Pusser opp leiligheten. Jobber med stua nå. Alt skal være klart til den store dagen. Kjærringa flytter inn og GTA kommer bare med 2 dagers mellomrom. Ny sofa. Ny tv skal kjøpes inn. Jeg har blitt lovet at jeg ikke bør løfte så mye som en finger den første uka etter jeg er ferdig. Da kan jeg gjøre hva jeg vil og GTA skal bli gjort! Happy days! Happy life 2 Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted July 11, 2013 Der var Collectors Edition sikra. Du kjører full pupp du Daniel 1500 for et spill er respekt. Tror jeg må klare meg med standard. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 15, 2013 Japanese Magazine Famitsu is carrying an article about Grand Theft Auto V which has revealed some new information about the game as well as confirming its Japanese release date.The game will be releasing in Japan on October 10, showing Rockstar’s commitment to giving the game an international push. The article also reveals some cool new details about the game. Your dog’s name in the game will be Chop and you’ll be able to customize him, with the ability to change his collar, other accessories and more. You might even end up losing your dog, if you don’t keep an watch over him. The article also reveals that over 15 types of wild animals can be found in the game. The animations of the game have improved a lot since the last GTA release, according to Rockstar. Each of the three characters has also been given a specific walking animation to add to the realism. The game will also feature a dedicated underwater mission which Michael and Trevor will take part in. They’ll travel to the location using jet-skis. VG247.com Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 29, 2013 12 nye skjermbilder. http://www.ign.com/articles/2013/07/29/gta-v-11-new-screens-multiplayer-news-soon Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted July 30, 2013 de få sekundene de viser fra multiplayer gir meg frysninger! Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 30, 2013 Det som blir enda mer spennende er at skytingen og bilkjøringen blir nok mye mer realistisk enn før. Var jo aldri morro å kjøre eller skyte i GTA spillene tidligere, føltes som man skøt med vannpistoler. Men dem har tatt ibruk teknologien fra Max Payne 3 visstnok så det lover veldig bra. Da tenker jeg dem har forbedret kjøringen også. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 1, 2013 GTA 5 neste måned Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted August 1, 2013 Oh snap går fort nå!!! 1 Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted August 1, 2013 Her skal det kjøpes inn en palle med pils samt 500 KG snus og lukke og låse dører og vinduer frem til jul 1 Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted August 1, 2013 D-Vitamin mangel here we come! Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted August 13, 2013 http://www.playday.no/content/gta-v-til-pc-i-h%C3%B8st !!!!!!!!!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted August 13, 2013 *håpehåpehåpehåpehåpehåpehåpe* Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted August 13, 2013 Spille på konsoll, i tillegg old-gen, er uaktuelt Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 13, 2013 Your loss! Skal spilles på 360, så kjøpes til PC selvsagt når det kommer. Blir vel kjøp til next-gen også. Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted August 14, 2013 Det er nok akkurat det produsentene ønsker med å ha forskjellige relese datoer slik at folk kjøper spillet flere ganger til forskjellige platformer Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 14, 2013 Dessverre ja. Håper det er noe i sannhet i det Nvidia-fyren sa, og at Rockstar kunngjør PC-dato snarest, kanskje i multiplayer-"eventen" i morra? Share this post Link to post Share on other sites
VenoMeisther 325 Report post Posted August 14, 2013 http://www.playday.n...-pc-i-h%C3%B8st !!!!!!!!!!!!!! http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/7351/Legger-seg-langflat-etter-Grand-Theft-Auto-V-uttalelser Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted August 14, 2013 Fu Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted August 15, 2013 !!!!!!! Share this post Link to post Share on other sites
Cathode 7 Report post Posted August 15, 2013 Bare 32 dager igjen Share this post Link to post Share on other sites
Sussidal 85 Report post Posted August 15, 2013 Heite mary... vet ikke om jeg er glad eller deppa for at jeg bare kan glemme å kjøpe dette spillet :-/ Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted August 15, 2013 JEG HAR IKKE ORD !!!!!!!!!!!! Hvorfor kan de også ikke legge dette ut på PC ???? Share this post Link to post Share on other sites