snillgegekeke 19 Report post Posted July 9, 2013 herlig hud Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 9, 2013 E-føkking-pisk! Alt så bedre ut enn noensinne. Skytinga så mer autentisk ut Kjøringa virket mer som San Andreas enn firern Quote Share this post Link to post Share on other sites
SpookyManooky 44 Report post Posted July 9, 2013 Dayum! Alt så jo heftig ut! Fra hvordan oppdragene utføres til hva man kan finne på. Sweet! Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted July 9, 2013 GOTY. Noen som selger billig X360? Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted July 9, 2013 No need... kommer til PC ""Rockstar Leeds are currently looking for a talented graphics programmer to help bring our latest titles to the PC platform. Working together with the other Rockstar studios, you will be responsible for maintaining the studio’s uncompromising quality bar, delivering the highest quality PC experience possible." Som er veldig bra. Da han hang og dinglet utenfor vinduet der, og de skiftet til sniper og tilbake, synes jeg det så ut som det var lite textures og detaljer. Mulig de brukte PS3 og 360, kommer til å se mye bedre ut på PC (og antaglivis PS4/One). At de leter etter en grafikk programmerer kan jo bare tyde på at det kan bli enda bedre og antageligvis best på PC ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted July 9, 2013 Synes ikke grafikken var det store, men er vel typisk når det gjelder 360 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 9, 2013 Er jo ikke helt sikkert at det kommer til PC bare fordi de søker en grafisk designer. Men jeg tipper det kommer til PC ni måneder etter release. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted July 9, 2013 Det er jo lanseringsåret til de nye konsollene, så må nok bare vente for å få storspill på den riktige måten og i best kvalitet Nå skal jo spillet selges 3 ganger, først PS3 og 360 -> PS4 og One -> PC. Kvaliteten går nok i samme rekkefølge Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted July 9, 2013 (edited) sjekk ut bildet fra multiplayer på slutten! håhåhåhå, herregud dette MÅ komme på pc kjapt! Haha, Youtube rapporterer 301+ views Tror det er noget mer enn det. Hele gamingverden fikk synkront orgasme der, I suspect. Edited July 9, 2013 by OptimusCrime Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 9, 2013 Allerede nesten 90,000 likes. Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted July 9, 2013 "Sensible investments like tattoos and fast cars, to risky ventures like stocks and real estate." 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted July 9, 2013 Sykeste jeg har sett innen spillmediet uten noe som helst tvil. Visuelt sett ser det storslagent ut, Er helt absurd at dem kan ha slik grafikk mens du kan fly rundt i såpass store omgivelser og samtidig ha dykking med alle disse detaljene. Tviler at dette var PS3 versjonen, hvis dem virkelig har fått til noe sånt på PS3 og Xbox360 så kommer PS4 til å blow our fucking minds sier jeg bare. Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted July 9, 2013 Dette gleder jeg meg sykt til. Kjøper det på den konsollen det kommer først ut på. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted July 9, 2013 Eneste som irriterer meg er at Rockstar fortsatt gir mennesker så sinnsykt plastikk-ish fjes. Det ser overhode ikke bra ut sammenliknet med mange andre spill. Aside fra det er det sinnsykt at de klarer å ha så mye detaljer på alt og samtidig ha så enorme størrelser på omgivelsene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted July 9, 2013 De er flinke med animasjoner og mo-cap synes jeg, det ser veldig ekte og karakteristisk ut hvordan bevegelser og sånt vises i traileren, men det må da være Ps3/360 versjonen dette her, eller ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted July 9, 2013 PS3 når han svinger inn i vinduet ihvertfall. Ser at flere henger seg opp i grafikk men for min del er det mye viktigere at det er masse muligheter for customization av biler og utseende. Ting du kan gjøre utenom missions og hvor bra gjennomført det er. Ser at du kan invistere i aksjer men hadde vært kult om det var feks hidden missions i forbindelse askjemarkedet, sånn at du kan gjøre missions for å ødelegge for konkuransen. Håper at DET er grunnen til at de utsatte spillet, at de vil legge til masse ting, istedenfor å presse 1% mer grafikk ut av eldgammel hardware. Eller bare aktiveteter, gjerne uskripta ting som du må finne selv. 2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted July 9, 2013 Med alt du kan gjøre i dette spillet, så kan de ligne på Super Mario for min del. Tror det blir mange timer med moro 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted July 9, 2013 Dere har tydeligvis ikke spilt Battlefield 3 på PC med full grafikk Quote Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted July 10, 2013 Nei jeg spiller ikke drittspill. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted July 10, 2013 http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/7231/-Du-kan-gjre-1000-endringer-p-GTA-V-bilene Blir knallbra! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cathode 7 Report post Posted July 10, 2013 Egen trailer til online-delen? De har mye å vise fram Bare 2 måneder igjen nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted July 10, 2013 Putt meg i kunstig koma og vekk meg 16. august Quote Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted July 10, 2013 helvete for jo mensegåsegud av GTA V trailairen Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cathode 7 Report post Posted July 10, 2013 Putt meg i kunstig koma og vekk meg 16. august Sorry å måtte si det, men det slippes 17 september Quote Share this post Link to post Share on other sites