Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Maxi

GTA 5

Recommended Posts

E-føkking-pisk!

Alt så bedre ut enn noensinne.

Skytinga så mer autentisk ut :lovecrazed:

Kjøringa virket mer som San Andreas enn firern :lovecrazed:

Dayum!

Alt så jo heftig ut! Fra hvordan oppdragene utføres til hva man kan finne på. Sweet!

No need... kommer til PC :)

""Rockstar Leeds are currently looking for a talented graphics programmer to help bring our latest titles to the PC platform. Working together with the other Rockstar studios, you will be responsible for maintaining the studio’s uncompromising quality bar, delivering the highest quality PC experience possible."

Som er veldig bra. Da han hang og dinglet utenfor vinduet der, og de skiftet til sniper og tilbake, synes jeg det så ut som det var lite textures og detaljer. Mulig de brukte PS3 og 360, kommer til å se mye bedre ut på PC (og antaglivis PS4/One). At de leter etter en grafikk programmerer kan jo bare tyde på at det kan bli enda bedre og antageligvis best på PC ?

Er jo ikke helt sikkert at det kommer til PC bare fordi de søker en grafisk designer.

Men jeg tipper det kommer til PC ni måneder etter release.

Det er jo lanseringsåret til de nye konsollene, så må nok bare vente for å få storspill på den riktige måten og i best kvalitet :) Nå skal jo spillet selges 3 ganger, først PS3 og 360 -> PS4 og One -> PC. Kvaliteten går nok i samme rekkefølge :p

sjekk ut bildet fra multiplayer på slutten! håhåhåhå, herregud dette MÅ komme på pc kjapt!

Haha, Youtube rapporterer 301+ views :p Tror det er noget mer enn det.

Hele gamingverden fikk synkront orgasme der, I suspect.

Edited by OptimusCrime

"Sensible investments like tattoos and fast cars, to risky ventures like stocks and real estate."

• Like 1

Sykeste jeg har sett innen spillmediet uten noe som helst tvil. Visuelt sett ser det storslagent ut, Er helt absurd at dem kan ha slik grafikk mens du kan fly rundt i såpass store omgivelser og samtidig ha dykking med alle disse detaljene.

Tviler at dette var PS3 versjonen, hvis dem virkelig har fått til noe sånt på PS3 og Xbox360 så kommer PS4 til å blow our fucking minds sier jeg bare.

Dette gleder jeg meg sykt til. Kjøper det på den konsollen det kommer først ut på.

Eneste som irriterer meg er at Rockstar fortsatt gir mennesker så sinnsykt plastikk-ish fjes. Det ser overhode ikke bra ut sammenliknet med mange andre spill.

Aside fra det er det sinnsykt at de klarer å ha så mye detaljer på alt og samtidig ha så enorme størrelser på omgivelsene.

De er flinke med animasjoner og mo-cap synes jeg, det ser veldig ekte og karakteristisk ut hvordan bevegelser og sånt vises i traileren, men det må da være Ps3/360 versjonen dette her, eller ?

PS3 når han svinger inn i vinduet ihvertfall.

Ser at flere henger seg opp i grafikk men for min del er det mye viktigere at det er masse muligheter for customization av biler og utseende. Ting du kan gjøre utenom missions og hvor bra gjennomført det er. Ser at du kan invistere i aksjer men hadde vært kult om det var feks hidden missions i forbindelse askjemarkedet, sånn at du kan gjøre missions for å ødelegge for konkuransen. Håper at DET er grunnen til at de utsatte spillet, at de vil legge til masse ting, istedenfor å presse 1% mer grafikk ut av eldgammel hardware. Eller bare aktiveteter, gjerne uskripta ting som du må finne selv.

• Like 2

Med alt du kan gjøre i dette spillet, så kan de ligne på Super Mario for min del. Tror det blir mange timer med moro :)

• Like 1