Recommended Posts

fyfaen gleder meg til dette spillet. Alltid elska GTA:D

gleder meg altfor mye

edit: etter og sett den 24 min sekvensen gleder jeg enda mer enn altfor mye. Ser for meg at dette er et spill jeg starter opp, 70 timer senere begynner man på mission 3:P

Hvilke nyheter i GTA V er det folk gleder seg mest over? (f.eks gjensyn med fly, større fokus på kjørefysikk eller det faktum at 5'ern nå fokuserer på Los Santos, fremfor tre forskjellige byer, osv...)

Bedre multiplayer, fly, mer å gjøre, større omgivelser, bedre grafikk og animasjoner osv. Men hvis dem seriøst ikke har noe anti cheat denne gangen så blir jeg pissed. Var ingen anti cheat I GTA 4 online ......

Hvis jeg skulle trekke ut en ting så måtte det være at de fokuserer på en by - altså Los Angeles og Hollywood.

The prospects of a PC version of GTA 5 appear to be in a terrifying state of flux. After seeming to be a dead cert earlier this year, doubts emerged when the game’s posters confirmed only a console release. Now asked directly about a PC version by IGN, Rockstar’s Dan Houser would no more commit to that platform than he would Wii U.

A potential PC version is only “up for consideration,” he said. “That’s all I can give you. The main thing is we are not… we are a third-party publisher. We’re not Nintendo, we’re not Sony, we’re not Microsoft. We love all of them in different ways. But we can do what we want wherever there’s the appropriate business opportunity and chance to find a market.”

Jeg kan nesten skjønne det fra et økonomisk perspektiv siden alle singleplayer spill blir piratkopiert på PC. Ikke alle men fleste laster ned slike spill. GTA 4 hadde knallbra multiplayer men hadde 0 anti-cheat så kan nesten regne det som et singleplayer spill.

Men det er ufattelig kjipt siden jeg aldri kommer til å kjøpe noe GTA til konsoll pga fps problemer med PS3. Ser det I flere spill som er multiplatform og ikke PS3-eksklusivt så sliter maskinen. Siste var vel Assassins Creed 3 nå som direkte hakker ..................

Skjer ikke at jeg spiller det på konsoll, pokker og da. Faen jeg hater markedskreftene og eksklusivavtaler hvis det er dette det går på.