Recommended Posts

Hvem bryr seg om cheat i SP? Problemet oppstår når det blir brukt i online-delen. Og det kommer det vel bare mer og mer av :\ Er jo allerede snakk om money og RP-glitcher :(

Singleplayer cheats betyr absolutt ingenting.... Tar bare bort utfordringene og spillgleden for seg selv.

Men når du cheater i online spill så ødelegger du for absolutt alle andre som ikke cheater.

Absolutt lavmål.

Man får være flinkere til å invitere bf.no spillere og friends om man lager nye games. minst mulig random folk

Dere er noobs hvis dere irriterer dere over at han derran brukes cheat codes i Singleplayer, cheat codes i GTA er TRADISJON og har eksistert helt siden GTAs begynnelse. Var ingenting som slo å spawne inn en tanks for så å kjempe mot politiet i San Andreas. Har selv hatt det veldig gøy med moon gravity og fast run i singleplayer på PS3.

• Like 1

Er bare en som posta noe om SP da. Man mener så klart online, og det vet du og

Kjekkere med en utfordring i SP imo :)

Men sånn flyge cheats i singelplayer kan sikkert være artig ja

Noen som har forstått seg på og vil forklare meg hvordan en kan bruke stock marked for å tjene pengeR?

Når du gjør "Assasination" for Lester må du investere i de riktige selskapene. Da fosser det inn penger! :cool:

:google: it

Cryptik, kødder du? seriøst? fosser det inn penger når man invisterer i de rette selskapene? .....

DUUUUH

hva er de rette selskapene? må man følge med mye i forhold til om aksjene går opp og ned?

Såvidt jeg husker hinter Lester hvilke selskap som blir rammet. Så før du fullfører oppdraget bør man invistere i rivalselskapet du er på vei til å sabotere. Etter et par ingamedager eller så, skal stocken nå sitt peak (Bør save i forkant da en fort kan miste max utbetaling).

Når du assasinerer denne karen vil også aksjene til firmaet gå i dass. Etter en dag eller to; kjøp og selg når aksjen kommer på topp.

Gjør det med alle karakterene og du får en del ca$h. Litt styr å holde på med. enkleste er å save og sove til det peaker

http://www.ign.com/w...-5/Stock_Market og http://www.ign.com/wikis/gta-5/Assassination_Investor .Guide for hvilke firma en skal invistere i under alle assasinmissiona til franklin.

Edited by Jck

Dere er noobs hvis dere irriterer dere over at han derran brukes cheat codes i Singleplayer, cheat codes i GTA er TRADISJON og har eksistert helt siden GTAs begynnelse. Var ingenting som slo å spawne inn en tanks for så å kjempe mot politiet i San Andreas. Har selv hatt det veldig gøy med moon gravity og fast run i singleplayer på PS3.

Hva folk gjør i singleplayer driter jeg loddrett i..... men når det brukes hacks i online delen og ødelegger for alle andre så er det noe helt annet.

Singleplayer cheats betyr absolutt ingenting.... Tar bare bort utfordringene og spillgleden for seg selv.

Men når du cheater i online spill så ødelegger du for absolutt alle andre som ikke cheater.

Absolutt lavmål.

Hva folk gjør i singleplayer driter jeg loddrett i..... men når det brukes hacks i online delen og ødelegger for alle andre så er det noe helt annet.

Van Halen(Loren Adams):

"what is understood, need not to be discussed..."

Cryptik, kødder du? seriøst? fosser det inn penger når man invisterer i de rette selskapene? .....

DUUUUH

hva er de rette selskapene? må man følge med mye i forhold til om aksjene går opp og ned?

Såvidt jeg husker hinter Lester hvilke selskap som blir rammet. Så før du fullfører oppdraget bør man invistere i rivalselskapet du er på vei til å sabotere. Etter et par ingamedager eller så, skal stocken nå sitt peak (Bør save i forkant da en fort kan miste max utbetaling).

Når du assasinerer denne karen vil også aksjene til firmaet gå i dass. Etter en dag eller to; kjøp og selg når aksjen kommer på topp.

Gjør det med alle karakterene og du får en del ca$h. Litt styr å holde på med. enkleste er å save og sove til det peaker

http://www.ign.com/w...ation_Investor. Guide for hvilke firma en skal invistere i under alle assasinmissiona til franklin.

Det viktigste er å IKKE GJØRE Lester-oppdraga før etter siste heist. Er ikke noe poeng å investere tusener når man kan investere over 20 millioner. Også viktig å investere med alle tre karakterene. Utbetalinga er ganske enorm :p

Etter man har runda enspillerdelen syns jeg ikke det er allverdens å gjøre i den verdenen, så gjorde meg fint lite og ikke ha X milioner å bruke.

Enig med Daniel, bedre å ha et par mill å bruke på stasj mens man spiller seg igjennom, enn å ha 20 millioner etter alt er ferdig. Man får ganske bra med utbytte på disse oppdraga uansett, og begrenset hvor lenge du gidder å gjøre runs for marihuana-sjappa etter at storyen er ferdig. :)

Alle side missions (inludert romskipdeler)? 100% completion? Få UFOene til å vise seg? Ring any bells? :p

Pluss den fordømra golfbanen. Vil alltid ha den golfbanen. Tror jeg allerede har kuka det til så jeg ikke får råd til den, men men.....

Cruiset rundt på motorsykkelen min nå nettopp hvorpå det plutselig spawnet en dude bakpå sykkelen min. Han sto oppreist bakpå. Etterhvert spurte han meg om jeg ville ha noen penger.

The hacking/modding whatever is real :(

Synd jeg ikke har ordnet det til så at jeg kan recorde gameplay.

http://www.ign.com/w...ation_Investor. Guide for hvilke firma en skal invistere i under alle assasinmissiona til franklin.

3e2b51cf63.jpg

Gotta make it b4 u brake it - Ny link... Jeg fant ut litt for sent at de oppdragene hadde noe å si for børsen. Det var litt kjipt på rebound av RWC (Redwood Cigarettes) som ga en 300% avkastning :/

Cruiset rundt på motorsykkelen min nå nettopp hvorpå det plutselig spawnet en dude bakpå sykkelen min. Han sto oppreist bakpå. Etterhvert spurte han meg om jeg ville ha noen penger.

The hacking/modding whatever is real :(

Synd jeg ikke har ordnet det til så at jeg kan recorde gameplay.

Det var trist å høre, ingen overraskelse, men likevel trist. Pokker ta disse folka der! :angry:

Get rekt! :D

Edited by cri74
La til riktig link for deling i forumet :)