Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Maxi

GTA 5

Recommended Posts

måten du gjør det på: Logger inn - går til mumble - finner 3 "venner" fra CREW - gjør alle heist (over 1 eller flere kvelder, med de samme menneskene vel og merke) - får millioner i bonus og en pen opplevelse

Tok første heist random nå. Flecca jobben. Var jo veldig enkelt sann sett, men veldig morro:)

Må få til mer av det ja når ungene sover

fler enn meg som sliter litt med og komme seg online?

pluss det bugger seg ofte etter jeg har scopet ut fleeca heistet, på vei inn i garasjen igjen, der klikker det ofte :(

alt - tab i windows en tur er vist universal fiks for de fleste gangene man bugger seg ut i forskjellige loadingscreens...

hmm trudde det va skylagring for GTA :/ akkurat fått PC'en opp å gå etter eg formaterte den, må spille prologen. Regne med MP delen er skylagret, at eg bare må ta prologen, men surt å miste SP delen uansett :(

Selg deg selv på gata! Missions er vel det beste for snabbe cash og rank

Ok, nå har jeg lekt litt med settings og kan nå kjøre med textures på high og det funker fett. Gikk faktisk greit nok med Very High også, men er ikke stor nok forskjell til at det er verdt fallet i performance imo.

Mine settings (skygger endra jeg tilbake til softest, følte det PCSS-greien ikke helt funka. Kan ha vært innbilning tho):

DoQgjKA.jpg

AF3yNyt.jpg

0gDq5bt.jpg

Effekt (posta bilder før hvor masse er very high, men textures er normal):

ozAREwF.jpg

nM3AC4d.jpg

YlaY4Zv.jpg

CcCy7E3.jpg

ebGUQas.jpg

pE4BdUM.jpg

haMB3xa.jpg

Blir ikke noe 60fps (understatement of the year), men syns det kjører smooth. Ihvertfall smooth nok til at jeg ikke legger merke til noe problematisk. Ikke vært nord på kartet med dette tho og der fikk jeg stutter/rar hakking selv innafor 2Gb-grensa, så får se :p

Ihvertfall ikke noe problem å få spilt med textures på high og likevel ha en god del av resten dugelig høyt oppe.

Edit: Husk at dette er med et GTX 680. Jeg er helt sjokkert over optimaliseringa i dette spillet. Helt elsk :wub:

Edit2: Slenger på et comparison-shot fra opprinnelige settings med normal textures

AmcMunx.jpg

Edited by BcK

Nå har jeg endelig fått launchet det fra en annen bruker. Men spillet crasher ut etter 10sek med gameplay i story mode:

ERR_GFX_D3D_INIT

Flott. Jeg har prøvd å reinstallere drivere, jeg har reinstallert C++ og DX, ingenting hjelper. :(

Jeg bruker heller ikke FRAPS og EVGA PX mens jeg spiller.

har den samme med mitt gamle gtx 580 kort. Skrudd av vsync og tess, og må ned i 800x600 for å spille. Det ser crap ut. Må rett og slett finne meg en nytt kort :-(

edit: funket stabilt når jeg gikk ned fra directx11 til directx10.1, hehe, alle mennesker har firkantede bein..

edit: funket stabilt når jeg gikk ned fra directx11 til directx10.1, hehe, alle mennesker har firkantede bein..

hos meg blei jeg kvitt den ved og slå av shadowplay :p

Fler enn meg som merker noe til cheatere online? misstenkelig mange som treffer latterlig bra på lange avstander føler jeg. Instagibber jo med pistol på 300 meters avstand

står ofte hva man blir skutt med, ofte ser man han som drepte deg etter man er dau. noen runder spiller man bare med pistoler osv. Er helt latterlig, folk som spretter frem fra cover, instagibber uten engang at man selv rekker å se dem omtrent

Noen cheatere vil det alltid være desverre, møtte en TDM i går. KD på 0.20 elns og nå knærtet han alt og en score på 30-1, lukter cheat :p

Kjører det på en samsung chronos 7 bærbar fra 2013, ikke optimalt, men med alt på medium og 800x600 går det bra. Utrolig hva man kan bli vant til, fantastisk spill.

Noen som vil joine ett heist elns, bare legg meg til: Conker_it

står ofte hva man blir skutt med, ofte ser man han som drepte deg etter man er dau. noen runder spiller man bare med pistoler osv. Er helt latterlig, folk som spretter frem fra cover, instagibber uten engang at man selv rekker å se dem omtrent

Har opplevd cheater ja, Han skutte meg, å så tok bilen min. som er satt til Friends only,

så jager jeg han ned å dreper han, så kommer han i Den pansra bilen fra første mission.. jeg sprenger han igjen, å han spawner rett borti gata, MED bilen sin, å kommer å dreper meg..

Etter det så dreper han meg sikkert 10 ganger å for det meste med de første skudda, selv om hvor mye jeg prøver å dodge kulene

å ja ikke minst, Jeg hadde CLEAR headshots på han flere ganger å Peppra han osv men han døde ikke.. altså da han satt i en ikke panseret bil å sto stille.

Men heldigvis er dette eneste tilfellet jeg har opplevd Cheat

shitkids er en egen form for cheat. skulle hatt nakkeskudd alle sammen, forbanna hippier

Opplevd cheaters selv..... tålte mange headshots uten å dø.

Porta tvers over 6 felts motorvei og bak meg og drepte meg. Sto å snipa etter han og kompisen hans så dem på taket på et parkeringshus. 10 sek etterpå var han bak meg på taket på et parkeringshus tvers over motorveien.

Har reporta, men nada respons fra rockstar.