Jck 20 Report post Posted April 9, 2015 joooo, Okay greit. Unektelig bra spill, både den og firern. Klarer allikevel ikke å ikke føle meg litt butthurt allikevel . Kommer nok ikke til å piratere det uansett, da det nesten blir det samme å spille det på xboxen (minus bedre grafikk obviously). Skulle multiplayeren vise seg å være morro, så vurderer jeg å kjøpe det. 1 Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 9, 2015 3 uker pappaperm fra mandag av! Blir fort mange sene kvelder! Har en smørbrødliste av frua med ting å gjøre her hjemme ang lister, snekring osv som må gjøres før gta kan kjøpes. Tror jeg svikter og kjøper det med en gang... Fifaaan blir morro å game gta Hørt de har billige håndverkere (og barnevakter) fra øst? To fluer i en smekk da....frua blir glad, du blir glad, du hjelper en fra øst (aka Sverige/Polen) med norske oljepenger, kanskje du til og med får belønning når hun kommer hjem fra jobb. Hvis ikke så kan du bare sette Jck i jobb så han kan bli med oss i crew neste uke, når han har snekret ferdig og fått ukepenger 1 Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted April 10, 2015 Når på mandag blir det tilgjengelig? Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 10, 2015 59gb ja, kanskje jeg blir klar til mandagen Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 10, 2015 Begynner å nærme seg. Brukt 2700 på GTA(tredje gangen jeg kjøpte det nå)..jeje. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 10, 2015 Blir Heist sånn at det er lagt inn f.eks 10 mulige steder og rane så kan vi selv bestemme åssen? For hvis det er tilfelle så blir det jo litt ensformig etterhvert når man har vært igjennom alle Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 10, 2015 Er vel 5 heists nå til å begynne med, men man velger akkurat hvordan man vil ta de(til en viss grad). Har jo f.eks prep-mission der man må gjøre seg klar til selve heistet. Det kan gå ut på å stjele et fly, kjøretøy, våpen eller mange andre muligheter. Også har alle hver sin rolle. F.eks en er pilot, en er fange, en er purk som eskorterer fangen osv. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 10, 2015 Ja det jeg mener, etter et par kvelder har man vært igjennom alle Heist og så er det ikke noe mere morro Share this post Link to post Share on other sites
Hauger 37 Report post Posted April 10, 2015 Du kan når som helst rane hvilken som helst butikk i free mode online Matbutikker, bensinstasjoner, klesbutikker etc etc. Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 11, 2015 Ja det jeg mener, etter et par kvelder har man vært igjennom alle Heist og så er det ikke noe mere morro Har spilt i 120 timer ca på 360 før heists osv kom, og det meste av det har gått til freeroaming online. Bare det å kjøre rundt å utforske kartet er moro. Enormt mange timer man kan bruke bare på å kuke rundt med en kompis eller to. Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted April 11, 2015 kjøpt og legges inn nå Finnes ingen måter å lure steam til å tro det er mandag da? hehe Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted April 11, 2015 VPN når det nærmer seg Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted April 11, 2015 Da pre-loader jeg og. Sånn 9 timer + til det er ferdig i7 4770k @ 3,5GHz GTX 680 (noe OC-greier) 16Gb RAM Håper det duger til litt spilling, får inntrykk av at de har tatt optimalisering ganske alvorlig denne gangen. Ikke råd til noen fancy upgrades på en god stund Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted April 11, 2015 Blir altså tirsdag klokka 06:00 da Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted April 12, 2015 faen så dritt da, blir jo i praksis en hel dag ekstra og vente da,hehe Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted April 12, 2015 Blir altså tirsdag klokka 06:00 da 13 April ET er vel natt til tirsdag klokken 01:00 til oss om jeg ikke tar feil. Share this post Link to post Share on other sites
cri74 880 Report post Posted April 12, 2015 Pls confirm 0100? Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted April 12, 2015 Utifra alt jeg kan se så stemmer det ja. Isåfall betyr det lite søvn den natten :o Share this post Link to post Share on other sites
Wheelxflexlex6 245 Report post Posted April 12, 2015 Dem kan gjerne utsette til onsdag kl 1500 Share this post Link to post Share on other sites
TB-Iceman 240 Report post Posted April 12, 2015 Haha, er så søtt at dere tror dere kommer til å spille di første dagene.. Akkurat som Xbone folka.. PS4 Folka.. PS3/360 Folka.. Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted April 12, 2015 Fullt kaos og servere som sliter, husker åssen det var ja Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted April 12, 2015 Om det blir server kødd, så kan man kose seg i SP Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted April 12, 2015 Skal først og fremst gå gjennom SP igjen, så no worries Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted April 12, 2015 Sorry, jeg som rota over her ja, er 01:00 ja Share this post Link to post Share on other sites