Recommended Posts

faen gleder meg!

Siden spillet "aldri" skulle utgis på PC, så føler jeg meg berettiget til å piratere det, da jeg allerede har betalt dem for xbox-versjonen.

Siden spillet "aldri" skulle utgis på PC, så føler jeg meg berettiget til å piratere det, da jeg allerede har betalt dem for xbox-versjonen.

Så du vil sabotere for neste PC-utgivelse ved å ikke betale, why?

15c0281fe2.jpg

Fri fra jobben på mandag, tirsdag, onsdag og torsdag.....og påfølgende helg.......gleder meg ass :sadolf:

Hvordan funker det med multiplayer greiene, og er det noen som skal samles og spille sammen på Mumble?

OG er det noe VPN muligheter på mandagskvelden.....

Yeah - Nå er vi liksom i crew og hele pakka... må jo ha en kanal for svingende

• Like 1

Jeg er med.. har bestilt spillet fra komplett da så håper jeg får det på release date :p

3 uker pappaperm fra mandag av! Blir fort mange sene kvelder! Har en smørbrødliste av frua med ting å gjøre her hjemme ang lister, snekring osv som må gjøres før gta kan kjøpes. Tror jeg svikter og kjøper det med en gang... Fifaaan blir morro å game gta

• Like 1

Så du vil sabotere for neste PC-utgivelse ved å ikke betale, why?

Fordi å fortelle kjøperne at GTA 5 aldri kommer til PC, for at vi skal kjøpe det på konsoll og deretter annonsere det til PC noen måneder senere. Ikke akkuratt første gangen dem gjør det. Får vel inn en del dobbelkjøp også, så tjener de litt penger på det og. Synes det bare er en litt råten markedsføring

Okay ja du har rett når jeg sjekka litt i det. Men de confirma aldri noe heller før det nesten var gått et år.

Den blir tynn, Jck. Svært tynn.

Spillet kosta noen hundre millioner dollar å utvikle. Og det var før de satte i gang med total overhaul til next-gen og PC. Betaler gladelig for spillet en gang til på PC for å få alt det ekstra de har lagd og dermed gi de både penger og oppmuntring til å fortsette å lage spill i GTA-serien. Inkludert til PC.