Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Maxi

GTA 5

Recommended Posts

ville isåfall vært helt etter boka i forhold til tidligere versjoner :-)

• Like 1

Er det noe egen "klan" for battlefield.no sine medlemmer? Har så lyst å spille online ilag med noen, har spilt litt online men blir enten overkjørt eller drept av andre spillere :p

Se der ja :) Håper flere melder seg inn! Prøvde å legge deg til Daniel, spiller du på xbox?

Ser at du kan få litt extra snacks hvis du linker opp Xbox live kontoen til Social Club! Har gjort dette 3 ganger nå men får ikke noe extra!

Noen andre som har samme problemet? :)

PC og next-gen versjoner CONFIRMED!! :D

• Like 1

Gleder meg så mye til dette at jeg skal utfordre alle kung-fu mesterne i Trondheim, bare sånn at jeg taper 100% så jeg kan sitte hjemme og spille dette!

GTA5 til PC faen så sykt :D

Jeg tror jeg kom litt når jeg fikk nyhetsmailen om det i morgest. *squee*

Just jizzed in my pants

• Like 1

Just jizzed in my pants

Ooooh yes !!!!! :) :) :)

Klarer dere ikke å spille det på en konsoll fortjener dere ikke å spille det i det hele tatt. Så nabbete skal det ikke være lov å være, er GTA det er snakk om.

Selvsagt blir det episk med bedre teksturer, modeller, høyere view-distance, flere spillere online(?) og mye mer, men GTA 5 er perfekt spillbart på konsoll. Det er kun en håndfull ganger jeg har merket noen form til lagg o.l.

Kjøpte Collectors Edition når det kom ut i fjor til 360, men blir nok kun deluxe edition(eller hva de vil kalle det) denne gangen til Steam :wub:

Jeg skal elske med dette spillet på måter det ikke visste var mulig. Jeg skal ha en egen ssd til den. Jeg skal lagre en enkeltmappe ved siden av spillmappen full av barry white-sanger så spillmappen kan bli sunget for internt og svøpet i kjærlighet. Jeg skal installere et eget vannkjølingsystem og overspenningsvern rundt den. Jeg skal aldri åpne spillet uten først å ha vasket hender. Jeg skal spenne fast madammen i sofaen med stropper så hun ikke kan forstyrre vår kjærlighet. Jeg skal innta proteinshake før spilling begynner så jeg holder lenge. Jeg skal kjærtegne hver bit og byte og poke borti hver undermappe med kuken så de alle føler seg elsket og verdsatt.

Jeg er klar.

Kunne ikke brydd meg mindre, har spellt igjennom på ps3 og gidder ikke en gang til, så gøy var det ikke.

Nei, gi meg heller Red dead redemption så snakker vi :D

Syns begge er amazing jeg, GTA V og Red Dead er begge tidenes beste sandbox spill. Spilte ikke mye singleplayeren av GTA V, satt stort sett kun online med venner og drev på med fallskjermhopping, stunting med motorsykler og jakte på andre spillere. Helt unik onlineopplevelse som jeg gleder meg enormt til å oppleve på PC.

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...