Bruiser 3 Report post Posted September 24, 2013 PC? Eller XBOX?! For et dilemma. Med PC får eg fantastisk grafikk og spelbarheit. Med XBOX får eg sitte i sofaen framfor 50 tommer med pixeltatter. Hjelp meg å bestemme meg. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 24, 2013 Begge? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted September 24, 2013 er ikke noe og tenke på en gang!! Xbox først også PC når det eventuelt kommer, for det er virkelig verdt det! 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted September 24, 2013 Joda, men what to do når alt av oppdrag er ferdig? Har jo selvsagt igjen noen random mini oppdrag som dukker opp innimellom. Men ser ikke helt åssen jeg skal få skrapt sammen 150 mill til golfbanen, mangler halvparten :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bruiser 3 Report post Posted September 25, 2013 er ikke noe og tenke på en gang!! Xbox først også PC når det eventuelt kommer, for det er virkelig verdt det! Det er faen meg greit! Bestilt. 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 25, 2013 Quote Share this post Link to post Share on other sites
g_maZta 19 Report post Posted September 25, 2013 Joda, men what to do når alt av oppdrag er ferdig? Har jo selvsagt igjen noen random mini oppdrag som dukker opp innimellom. Men ser ikke helt åssen jeg skal få skrapt sammen 150 mill til golfbanen, mangler halvparten :/ Du må nok begynne å spekulere i aksjer. Har spilt meg litt over halvveis gjennom spillet nå(på ps3), og jeg må bare si at det er sinnsvakt fett!!! Det er uten å blunke det kuleste spillet jeg har spilt på lang tid. Masse humor, et utrolig herlig persongalleri, masse heftige missions! Aaahh... gamegasm... 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Enradoo 186 Report post Posted September 25, 2013 Det er faen meg greit! Bestilt. Quote Share this post Link to post Share on other sites
g_maZta 19 Report post Posted September 25, 2013 Trevor er evig genial. Bytta char til nå, våkna på ett rekkverk på ett høyt bygg drita full. Hsn var fornøyd med at han var på den rette siden av gjerdet. Og bare i trusa så klart:-P for en karakter :-) Hehe. Tidligere når jeg byttet til Trevor så stod han på en bru og kastet en fyr utenfor. Jeg hadde en hvor jeg switcha til Trevor, han so under en brygge og belærte en fastbunden og knebla mann om at "and that's whats wrong with the american dream" eller noe i den duren. Håper for han som er bundet fast at det ikke var lavvann :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
stappa 43 Report post Posted September 26, 2013 HAHA. Trevor var akkurat i vill biljakt nedover elva etter en dame mens han skrek: Im sorry i showed my thingy!!!! fyfaen for en karakter Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted September 28, 2013 Noen som har peiling på når på tirsdag online delen kommer? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted September 29, 2013 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Photon 76 Report post Posted September 29, 2013 Har spilt igjennom hele spillet nå på Xbox, genialt spill , Golfbanen osv gidder jeg ikke helt å få råd til å kjøpe merker jeg , men storylinen var bra i seg selv Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted October 1, 2013 Nesten litt overasket over at ett spell som selger til gull etter 1 døgn og som er så populert ikke klarer og håndtere enn online realese uten FULLSTENDIG krasj. Dem burde ikke være så trangsynte at dem ikke trur nesten alle som har kjøpt spellet kommer til og prøve og joine når det sleppes ut. fysjameg Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 1, 2013 aha, står det dårlig til? hva er status? ingen som har prøvd? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted October 1, 2013 Det ble åpnet kl.13.00 i dag og det funker fortsatt ikke Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted October 1, 2013 Fikk gjort det første oppdraget så låste det seg helt. Prøver igjen om ett par dagen tenker jeg, haster ikke for min del Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 5, 2013 GTA 5 online er uten tvil det mest unike og morsomme jeg har spilt noensinne. En onlineopplevelse som bare setter alt annet i skyggen uansett sjanger. Det er så mye variert å gjøre og hvert eneste element er mer gjennomført enn andre spill. Har helt glemt at det er en BF4 beta som kjører nå, GTA 5 setter alt annet i skyggen og det blir nok sånn i lang lang lang tid. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted October 5, 2013 Meg og Panzerjonny prøvde og spille over Xbox, men det stod bade waiting for players i ca 5 min. Før vi måtte fysisk gå utav spillet for og gå inn igjen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
lundern 96 Report post Posted October 6, 2013 GTA 5 online er uten tvil det mest unike og morsomme jeg har spilt noensinne. En onlineopplevelse som bare setter alt annet i skyggen uansett sjanger. Det er så mye variert å gjøre og hvert eneste element er mer gjennomført enn andre spill. Har helt glemt at det er en BF4 beta som kjører nå, GTA 5 setter alt annet i skyggen og det blir nok sånn i lang lang lang tid. Helt enig! Bare vent til vi kan lage egne oppdrag! Det blir helt konge! Kommer nok ikke til å spille mye annet enn GTA5 framover, er så mye å gjøre. Bare 99 levels igjen til toppen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gambler 419 Report post Posted October 6, 2013 Er på 32 nå og synes det tar lang tid til neste, kan ta sin tid oppover ja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted October 6, 2013 Fått karaktern min slettet 3 ganger nå så har måttet starte helt på nytt men gjør egentlig ingenting, spillet er så kult Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cathode 7 Report post Posted October 7, 2013 Edit: Fake Stemmer visst det Daniel, my bad Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 7, 2013 Rimelig sikker på at det bildet er falskt. Ingen bekreftelse fra Rockstar, samt at den tweeten ikke dukker opp på twitter.com/RockstarGames Og det står ikke noe hos de andre store aktørene som GameInformer, GameSpot, IGN osv. 1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted October 12, 2013 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/7589/-Grand-Theft-Auto-V-slippes-til-pc-tidlig-neste-r Har vi lov å håpe nå? Quote Share this post Link to post Share on other sites