Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Maxi

GTA 5

Recommended Posts

PC? Eller XBOX?! For et dilemma. Med PC får eg fantastisk grafikk og spelbarheit. Med XBOX får eg sitte i sofaen framfor 50 tommer med pixeltatter.

Hjelp meg å bestemme meg.

Joda, men what to do når alt av oppdrag er ferdig? Har jo selvsagt igjen noen random mini oppdrag som dukker opp innimellom.

Men ser ikke helt åssen jeg skal få skrapt sammen 150 mill til golfbanen, mangler halvparten :/

er ikke noe og tenke på en gang!! Xbox først også PC når det eventuelt kommer, for det er virkelig verdt det!

Det er faen meg greit! Bestilt.
  • Like 3

Joda, men what to do når alt av oppdrag er ferdig? Har jo selvsagt igjen noen random mini oppdrag som dukker opp innimellom.

Men ser ikke helt åssen jeg skal få skrapt sammen 150 mill til golfbanen, mangler halvparten :/

Du må nok begynne å spekulere i aksjer.

Har spilt meg litt over halvveis gjennom spillet nå(på ps3), og jeg må bare si at det er sinnsvakt fett!!!

Det er uten å blunke det kuleste spillet jeg har spilt på lang tid.

Masse humor, et utrolig herlig persongalleri, masse heftige missions! Aaahh... gamegasm...

• Like 1

Trevor er evig genial. Bytta char til nå, våkna på ett rekkverk på ett høyt bygg drita full. Hsn var fornøyd med at han var på den rette siden av gjerdet. Og bare i trusa så klart:-P for en karakter :-)

Hehe. Tidligere når jeg byttet til Trevor så stod han på en bru og kastet en fyr utenfor.

Jeg hadde en hvor jeg switcha til Trevor, han so under en brygge og belærte en fastbunden og knebla mann om at "and that's whats wrong with the american dream" eller noe i den duren. Håper for han som er bundet fast at det ikke var lavvann :/

HAHA. Trevor var akkurat i vill biljakt nedover elva etter en dame mens han skrek: Im sorry i showed my thingy!!!! fyfaen for en karakter :D

Har spilt igjennom hele spillet nå på Xbox, genialt spill :), Golfbanen osv gidder jeg ikke helt å få råd til å kjøpe merker jeg :p, men storylinen var bra i seg selv

Nesten litt overasket over at ett spell som selger til gull etter 1 døgn og som er så populert ikke klarer og håndtere enn online realese uten FULLSTENDIG krasj.

Dem burde ikke være så trangsynte at dem ikke trur nesten alle som har kjøpt spellet kommer til og prøve og joine når det sleppes ut.

fysjameg

Fikk gjort det første oppdraget så låste det seg helt. Prøver igjen om ett par dagen tenker jeg, haster ikke for min del :p

GTA 5 online er uten tvil det mest unike og morsomme jeg har spilt noensinne. En onlineopplevelse som bare setter alt annet i skyggen uansett sjanger. Det er så mye variert å gjøre og hvert eneste element er mer gjennomført enn andre spill. Har helt glemt at det er en BF4 beta som kjører nå, GTA 5 setter alt annet i skyggen og det blir nok sånn i lang lang lang tid.

0_0.jpg

• Like 1

Meg og Panzerjonny prøvde og spille over Xbox, men det stod bade waiting for players i ca 5 min. Før vi måtte fysisk gå utav spillet for og gå inn igjen.

GTA 5 online er uten tvil det mest unike og morsomme jeg har spilt noensinne. En onlineopplevelse som bare setter alt annet i skyggen uansett sjanger. Det er så mye variert å gjøre og hvert eneste element er mer gjennomført enn andre spill. Har helt glemt at det er en BF4 beta som kjører nå, GTA 5 setter alt annet i skyggen og det blir nok sånn i lang lang lang tid.

Helt enig!

Bare vent til vi kan lage egne oppdrag! Det blir helt konge! Kommer nok ikke til å spille mye annet enn GTA5 framover, er så mye å gjøre. Bare 99 levels igjen til toppen! :p

Fått karaktern min slettet 3 ganger nå så har måttet starte helt på nytt men gjør egentlig ingenting, spillet er så kult :D

Rimelig sikker på at det bildet er falskt.

Ingen bekreftelse fra Rockstar, samt at den tweeten ikke dukker opp på twitter.com/RockstarGames

Og det står ikke noe hos de andre store aktørene som GameInformer, GameSpot, IGN osv.

• Like 1