Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Maxi

GTA 5

Recommended Posts

aldri sett lvlup-gutta så euforiske som i anmeldelsen av dette spillet.. blir noen harde måneder med venting før pcversjon kommer.

Spillet er så bra at jeg "nesten" heller vil bli hjemme og game enn pg bli med frua på ultralyd :-P

• Like 1

har fulgt en stream i hele dag, er heeeelt forelsket i stemningen, musikken, lyder, dialogen mellom de tre gutta.. helt sykt

sattan ass.. på streamen nå. En fem minutters jakt etter en dude med en hund som løper etter enemy, fantastisk dialog, hunden som tar en detour for å voldta en annen hund, tilbake til jakten, enda mer genial dialog før enemy blir tatt. Så kicket inn i en hvit varebil der homeboy venter - radio smeller på dr.dre med still dre. Du kjører avgårde inn i solnedgangen.

herregud så mye stemning og sjel. Har ALDRI sett og hørt så mye bra dialog og historie i et spill noen sinne. Og jeg bare speccer!

Kjøpte denne i 40 års gave til meg selv i dag. Vel fortjent spør du meg :p

• Like 1

Helt mindblown. Det at man kan hoppe mellom karakterer føles 100x sykere ut når du faktisk spiller selv. Når du hopper mellom karakterne kunne dem gjort det enkelt som at personen du hopper til er bare hjem eller noe, men alle holder på med noe totalt ulikt og alt realtime i verdenen. Det er så kokko.

Er så latterlig mange detaljer i verdenen også og det er så mye du kan gjøre ..... mindblown

Helt mindblown. Det at man kan hoppe mellom karakterer føles 100x sykere ut når du faktisk spiller selv. Når du hopper mellom karakterne kunne dem gjort det enkelt som at personen du hopper til er bare hjem eller noe, men alle holder på med noe totalt ulikt og alt realtime i verdenen. Det er så kokko.

Er så latterlig mange detaljer i verdenen også og det er så mye du kan gjøre ..... mindblown

Prøve og smile litt? :p

Altså, holder dere bare på med skryt og OMGOMG av spillet så kommer jeg til å stenge tråden, slette den og deretter permbanne hele hurven fram til det kommer til PC! GI DERE :(

Har prøvd det 2 timer hos brodern i dag, ble ikke veldig "woooow syyykt" følsen, synes grafikken ikke var veldig mye bedre enn IV men det er jo selvsagt gøy og bare rase rundt og herje så jeg må nok handle det selv i morra så jeg har noe tidsfordriv, men kommer det til data skal jeg selvsagt ha det der også.

Litt teit at han snubler bare han ser en skråning og at man ikke kan komme inn gjennom gjennomganger og sånn fordi man ikke har gjort oppdraget som inneholder den plassen, men men.

Jeg går for Camo og sniper oppe i hill'en :)

Har prøvd det 2 timer hos brodern i dag, ble ikke veldig "woooow syyykt" følsen, synes grafikken ikke var veldig mye bedre enn IV men det er jo selvsagt gøy og bare rase rundt og herje så jeg må nok handle det selv i morra så jeg har noe tidsfordriv, men kommer det til data skal jeg selvsagt ha det der også.

Litt teit at han snubler bare han ser en skråning og at man ikke kan komme inn gjennom gjennomganger og sånn fordi man ikke har gjort oppdraget som inneholder den plassen, men men.

Jeg går for Camo og sniper oppe i hill'en :)

du må spille historien, det er historien, samspillet mellom karakterene og den SINNSYKE dialogen som tar helt kaka. Er en stemning og sømløshet i spillet jeg aldri har vært borti før.

Det er så bra at det går nesten ikke an å sette ord på det. Alt med det mekaniske er perfekt fra kjøringen til skytingen til bevegelse til fots. Så har du alle de ekstremt detaljerte og nøyaktige omgivelsene som i tillegg er interaktive. Det er vel 4x større enn GTAIV.

Cruisa rundt på kveldstid med vannjet tidligere og beundret lysene fra byen, alle bilene og folkene som levde sitt eget liv. Under meg svømte fisk og motorlyden til vannjeten og bølgeskvulpet rundt meg er som å faktisk sitte der selv. Du hører vinden som blir sterkere desto lengre uti havet du kommer, større bølger osv.

Dette detaljnivået finner du igjen på hvert eneste punkt i spillet, hva enn du måtte gjøre. Det er som en anmelder skrev, spillet er så bra at resten av utviklerne må ha sovet i timen på skolen. Det overgår alt jeg har sett før.

Hypen IS REAL! Faen som jeg gleder meg til onlinedelen kommer.

Tenke at dette kostet meg 379kr på elkjøp, kommer til å være underholdning i flere år dette.