Recommended Posts

1010038.jpeg

Trailer dropper onsdag 19:00 om man skal stole på klokka til http://www.rockstargames.com/

Noen som gleder seg, hva ønsker folk seg?

Hvis denne versjonen kun består av en by og ikke noe annet rundt blir jeg lei meg. Håper de legger til alt det de ikke hadde med i GTA4.

Let the hype begin!

Enig med bloo, enten San Andreas, eller The Lost. Digger MC-settingen, ikke noe får en til å føle seg så jævla badass som med skinnvest, boots og tyskerhjelm på en feit Harley med en avsagd hagle i ene hånden.

Bloo: jeg spilte igjennom hele GTASA for et års tid siden, det er jo like fett i dag ^^

Støtter fullt at de burde gå tilbake til noe á la San Andreas, mye artig i det spillet! Og denne gangen burde det faen meg være plenty av ting å bruke pengene man tjener i spillet på! :p

Buy property, make revenue, manage club, work out, eat cheezebergerz, fuck a hoe, shoot a hoe, rob a hoe, rinse and repeat.

Blir gøy når de dropper vid :D

Gleder meg til det her, håper de gir oss litt mer å gjøre utenom storymissions!
Det som var så deilig med san andreas, haugevis med ting å gjøre utenom storien. SA var det perfekte spill, håper vi får spille neger igjen!

Knall nyhet dette! Selv om jeg satt igjen med skuffelse etter 4'ern, så har serien holdt såpass høyt underholdningsnivå. Det blir vanskelig å holde igjen begeistringen for GTAV når det endelig lanseres.

Håper de drar tilbake til San Andreas.

Svært glad i Los Santos og San Fierro, samt. Mt. Chiliad!

Håper ihvertfall de "drar tilbake i tid", 80-90's.

Bare jeg som har lyst å tilbake til London i 1969? Hadde vært så episk med god gammel britisk slang og 60tallsmusikk mens man cruiser rundt.

Hehe NEI gal jeg ønker ikke det vertfall! :p

Cathode: Whaaaat? Har vel ikke hatt det så morro i noe spill som GTA4 og vi må heller ikke glemme den råe fysikk motoren ;)

Fy søren jeg gleder meg til GTA5, ååå jeg klarer ikke og vente!

Gta4 er heeelt ok. Litt for linært etter man har kommet litt uti. Læringskurven er sinnsyk slakk og missions blir fort litt forutsigbare og kjedelige. Båt-missions som tar en halvtime å fullføre og bilmissions der oppdragsgiver er på en side av byen, mens selve oppdraget er langt inni fuck på andre sia elva tærer på tålmodigheten. Samt det at man gjerne må kjøre dit igjen og igjen hvis man dør, fremfor å kun loade "the fun part".

Etter å ha spilt deilige assassins creed så blir bevegelsene til niko som ei snegle i tjære, utrolig frustrerende hvor lite nøyaktige de er.

GTA4 var kjedlig, de fjerna alt det fete fra san andreas(landsbygda og alle The Sims-tingene). Gidda aldri å fullføre storyen. Ballad of gay tony var en høydare dog, så jeg er sikker på at rockstar fortsatt vet hva de holder på med.

Folk flest vil vel si at GTA4 var et lite steg tilbake på det meste utenom grafikk. Og mange er enige i at det var mer eller mindre skuffende. For meg var det det konstante maset fra mobilen ingame som ødela opplevelsen. Oppdrag generelt har alltid vært på litt på kanten kjedelige i GTA spillene. Fysikkmotoren ga selvsagt wow-faktor i starten, men jeg håper de klarer å få mer ut av det til 5'ern.

Gta4 er heeelt ok. Litt for linært etter man har kommet litt uti. Læringskurven er sinnsyk slakk og missions blir fort litt forutsigbare og kjedelige. Båt-missions som tar en halvtime å fullføre og bilmissions der oppdragsgiver er på en side av byen, mens selve oppdraget er langt inni fuck på andre sia elva tærer på tålmodigheten. Samt det at man gjerne må kjøre dit igjen og igjen hvis man dør, fremfor å kun loade "the fun part". Etter å ha spilt deilige assassins creed så blir bevegelsene til niko som ei snegle i tjære, utrolig frustrerende hvor lite nøyaktige de er.

Det forklarer hvorfor spillet er startet opp kun en gang :unsure:

Blir nok bra uansett. Punky. Du må ta drosje, ikke kjøre 50 mil hver gang :p