Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
zpam

Bugtråden

Recommended Posts

Heisann, så oppe på recent post noe "Hva er greia med Red Orchestra 2?" så når jeg trykker får jeg access denied, er det problem hos meg eller er det en som er postet på ett av deres internfora?

An Error Occurred

Sorry, an error occurred. If you are unsure on how to use a feature, or don't know why you got this error message, try looking through the help files for more information.

[#10340] You do not have permission to view this topic.

Google chrome

Link: http://www.battlefield.no/forum/index.php?/topic/112306-hva-er-greia-med-red-orchestra-2/

Prøvde litt flere ganger og avogtil kom jeg inn avogtil feilmelding :S

Det var en skjult test-tråd du forsøkte å aksessere - jeg har nå fjernet den.

Her er faktisk kommentar-tråd for artikkelen:

Mangler mulighet til å endre på en del settings man kunne før. Blant annet om jeg vil se signaturer, avatarer og bilder som er postet. Innstillingene jeg hadde før merge er de gjeldende.

Haha, den hadde flyttet seg og gjemt seg godt ja. Før hadde man kun en lang liste med innstillinger, hvor det var avhukingsbokser av typen:

Se bilder som er postet på forum [x]

Se andres avatarer [x]

Se andres signaturer [x]

Savner egentlig alle (dvs, nå har jeg jo fått hjelp til å finne signaturer). Er greit å kunne skru av at man ser bilder postet på forumet når man sitter på jobben og surfer.

Når jeg trykker "Like This" får jeg følgende:

"An error occurred

You have reached your quota of positive votes for the day"

Har fått den mld fra 1. gang jeg trykka på knappen. :boxed:

Vet om det, planlegger å ta den vekk i det store og hele egentlig. Pixeltyv.

Selvsagt må jo knappen ha en funksjon, ellers er jeg enig om at den kan fjernes.

Men vi er vel ikke så usikker på oss selv er inne at vi må ha som mål å få flest mulige "likes" på posten vi skriver? Vi har "Report" for poster som er upassende for forumet.

Dropp det, mener nå jeg. :)

Bug i IE9 x64 der du velger "skin" eller hva du vil kalle det.

1019029.jpeg

Konsistent 6 sec delay på HTTP GET / på battlefield.no, IE9 x64, opera, brukte F12 i IE for å måle der, og DragonFly i Opera.

Dette gjaldt også forumet, men der testet jeg bare i Opera. Felles for disse 2 komponentene er at de bruker database, selve rendringen av HTML og nettverksoverføring tviler jeg er skyld i dette.

Forresten, det er en knapp kalt My Media, men finner ikke noe referanse til den i Help...

tester en setning for å sjekke teorien min om at æ, ø og å blir til store bokstaver når man putter quote-tag rundt de.

tester en setning for å sjekke teorien min om at æ, ø og å blir til store bokstaver når man putter quote-tag rundt de. dette var ikke ønsket resultat

Ok, skjønner ingenting nå. Inne på styrerommet vårt har jeg en tråd hvor jeg får stor ø randomly selv etter edits for å fikse på det. Lurer på om jeg blir utsatt for en rar stavekontroll eller noe sånt.

I denne posten er jeg derimot ikke i stand til å skrive stor ø.

æ

ø

å

hahaha, på min pc blir alle coolspin sine bokstaver store, inkludert å-en i små.

stor: ÆØå

liten ÆØå

Mens i min egen post ser jeg å uansett som liten, mens alt annet blir stort i det jeg trykker post.

Skjer samme med mine ø'er også (dette var en liten en).

edit: Her fikk jeg en liten ø, mens i en annen tråd ble de automatisk store.

Om du trykker på special bbcode knappen så finner du spoiler-funksjonen, evt. man kan skrive

[./spoiler]

Jeg skulle logge inn med Zalo som jeg alltid pleier, og blir promptet med noe merge fjas. Det funker så klart ikke, så jeg fikk noe som dette:

signinbfno.jpg

Det i seg selv er jo dritfett, men jeg får ikke lenger access til kontoen min, noe jeg mener oppriktig suger lem i størrelsesorden AU per sekund. For å si det som gamlegutan: Æ trÆng hjÆlp! Går det å trylle fram den flinke, gamle kontoen min igjen eller merge den med denne skotingkontoen?

Jeg kjenner tissen min krymper enda raskere enn den trenger å gjøre på grunn av dette. Har allerede plaget Paz med dette og blitt sendt hit.

Takk for oppmerksomheten, og på forhånd takk for hjelpen.

Klemz, Zalo

Jeg linket til en spesifikk post også :)

De som evt. har problemer med å logge inn (som Daniel sitert ovenfor), vennligst ta kontakt via dette kontaktskjema (du trenger ikke være pålogget for å bruke det).. så order vi opp i det. :)

liten bump, men er det meniga å ødelegge forumet, eller har de som har "oppgardert" forumet tenkt å fikse problemer knyttet til hastighet på forumet? Liksom, det er fortsatt helt sirup, er atm totalt ubrukelig og er mektig imponert over meg selv over ta jeg har tolmodighet til å komme inn hit å greie å skrive et svar. Jeg vet jeg fremstår som en utakknemelig drittunge, men slik som forumet er i dag er ikke holdbart. Verden skal gå fremover, ikke bakover.

Selv uten noe teknisk kompetanse tror jeg at jeg ville klart å ødelegge et forum jeg også:)

w7, 64 bit

firefox 8.0

Kompetansen står det ikke på, sigve, kybber og de andre er latterlig flinke. Kan forsikre deg om at det jobbes på hardspreng hver eneste dag, men årsaken til treghet er såpass omfattende at de ikke løses med quickfix i feks design men heller er en større jobb med systemet bak. Kan ikke si annet enn at det jobbes veldig veldig mye med å prøve fikse det.