Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
zpam

Bugtråden

Recommended Posts

Hei, får logget inn med min bruker Strepto fra multigamer, men kommer med en gang access denied. Brukeren er logget inn, men jeg har ikke kobling mot forum. Da jeg trykker på logg inn i forumet kommer jeg tilbake til brukerprofilen, som på multigamer uten noen fornuftig grunn.

Bilde:

1010186.jpeg

Nettleser: Opera (prøvde også IE9)

øøøh, ser at denne brukeren også heter Strepto. Men loginen var streptokokken. SIkkert noe gøy i databasa der jaaa.

edit 2: Vil ikke bruke denne brukeren fordi den er registret på en gammel mail.

Edited by Strepto

1) Får helt tilfeldig denne feilmeldingen opp:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, [email protected] and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

2) Battlefield.no

3) Chrome, win7

1) Når man trykker på Hellfragger.no-tabben øverst til høyre når man er på www.battlefield.no så kommer det en boks på høyreside der det står at Hellfragger har flyttet til battlefield.no - les mer om portalen her. Den linker dessverre ikke til nyheten, men til http://www.battlefield.no/#

2) Battlefield.no / hellfragger.no

3) IE9, Win7

1) Når man trykker på Hellfragger.no-tabben øverst til høyre når man er på www.battlefield.no så kommer det en boks på høyreside der det står at Hellfragger har flyttet til battlefield.no - les mer om portalen her. Den linker dessverre ikke til nyheten, men til http://www.battlefield.no/# 2) Battlefield.no / hellfragger.no 3) IE9, Win7

Quote fucker opp lineskiftene til den man quoter og lager et stort rot

Legger inn en post for Daniel her, han har litt problemer med forumet:

"Heisann.

Sliter med å få logga inn på forumet så jeg kan få skrevet poster osv som før.

Jeg går til battlefield.no og logger meg inn på høyre side.

Etter jeg har logget meg inn, trykker jeg på Forum.

Der står det også "Logg inn" øverst til venstre, men når jeg trykker der blir jeg sendt videre til battlefield.no/user.

Brukernavnet jeg logger meg inn på er "Daniel-"

Login-nicket før var "Hanseen".

Har prøvd i Opera, Firefox, Chrome og IE, men funker ikke."

- Daniel

Kommer ikke nick opp når vi kommenterer nyhet. Kun dato/tid.

Ei heller avatar til aktuell bruker som har lagt inn.

Gjelder alle nyheter jeg har sett (eks http://www.battlefield.no/artikkel/battlefield_3_mortar_og_uniformer#comment-5338)

Prøvd i firefox, IE og Opera.

Når jeg prøver å legge til link blir siden helt grå. Virker som den venter på at en boks skal komme opp (som på insert code).

Edit:

Win7-64

Firefox 7.01 uten nevtte addons.

Får denne feilen alle ganger jeg har testet i FF. IE går OK.

Boksen som kommer opp ved "insert code" fungerer fint i FF.

Edited by Coney

Får du konsekvent dette? I så fall er det fint om du inkluderer det som etterspørs i førsteposts #3... altså informasjon om browser (med eksakt versjon) og operativsystem. Har du addons som noscript eller ligenende, så er også dette relevant.

1) Spoilers eksisterer ikke, man finner heldigvis fortsatt innholdet om man trykker Edit og ser på kilden, dog med en del html attåt

2) Over alt på forumet

3) Opera (nyeste), W7 64-bit

4) Not really needed

Mulig å få liste over bugs i trådtittel eller, så man vet hvordan progress er og lettere ser om det er tipset om tidligere?

Får ikke kommet inn på bf.no i det hele tatt på PC-en. Husker ikke hele feilmld i farta. Noe med 400. Skriver dette fra iPhonen.

1) Det ser ut som at på forsiden der det står en liste over hvem som er online så viser den loginnavnet mitt istedenfor displaynavnet. I mitt tilfelle så er loginnavnet e-mailen min og ikke Peacebreaker.

Det var noe rot med login-navnet på din gamle forum-konto der ja... Så jeg har endret login-navnet ditt til "NhcPeacebreaker". Du må dermed bruke dette for å logge inn fra nå av - i stedet for email-adresse. :)

De som evt. har problemer med å logge inn (som Daniel sitert ovenfor), vennligst ta kontakt via dette kontaktskjema (du trenger ikke være pålogget for å bruke det).. så order vi opp i det. :)

Minner med det samme om dette. :)

Foumet kjører ikke htmlspecialchars_decode ved hurtig edit av post.

Derimot når man lagrer editen kjører den htmlspecialchars enda engang på teksten.

Dette skaper endel rare poster ved edit og man har med spessielle tegn

Foumet kjører ikke htmlspecialchars_decode ved hurtig edit av post. Derimot når man lagrer editen kjører den htmlspecialchars enda engang på teksten. Dette skaper endel rare poster ved edit og man har med spessielle tegn

Si i fra hvis dere skulle oppleve dette igjen - gjerne med link til eksakt post dere opplever det med (kill på #<nummer> oppe til høyre ved posten), og hvilken browser. (Det er sannsynligvis fikset - men jeg vil gjerne vite om det hvis det skulle skje igjen.) :)

Foumet kjører ikke htmlspecialchars_decode ved hurtig edit av post. Derimot når man lagrer editen kjører den htmlspecialchars enda engang på teksten. Dette skaper endel rare poster ved edit og man har med spessielle tegn
Si i fra hvis dere skulle oppleve dette igjen - gjerne med link til eksakt post dere opplever det med (kill på # oppe til høyre ved posten), og hvilken browser. (Det er sannsynligvis fikset - men jeg vil gjerne vite om det hvis det skulle skje igjen.) :)

1) htmlspecialchars_decode kjøres ikke

2)

3) FireFox 7.0.1 / Windows 7 SP1 Pro