zpam 99 Report post Posted October 19, 2011 Jeg finner faen ikke 10 metern min som jeg var bombesikker på låg på boda. Noen som har 3,5eller 10 meter ekstra de kan låne bort? Øl og avsugninger loves i retur. Share this post Link to post Share on other sites
Pei01 1 Report post Posted October 19, 2011 Jeg finner faen ikke 10 metern min som jeg var bombesikker på låg på boda. Noen som har 3,5eller 10 meter ekstra de kan låne bort? Øl og avsugninger loves i retur. hmm.. nesten helt sikker på at dette ordner seg jeg .. *sukk* Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted October 19, 2011 stikke innom biltema eller clah olson, der får du meter vis for prisen av en grandis! Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted October 19, 2011 Skulle sjekka før du møtte meg i går. Har haugevis. Og bleh. DERE ER SÅ HELDIGE....... Share this post Link to post Share on other sites
PotShot::. 1 Report post Posted October 19, 2011 Jeg finner faen ikke 10 metern min som jeg var bombesikker på låg på boda. Noen som har 3,5eller 10 meter ekstra de kan låne bort? Øl og avsugninger loves i retur. Me FIx, nono problemo! Benket og rigget klart for Vlan 1.1 - Cheeeeers! Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted October 20, 2011 Mener Teknikmagasinet(.se) ligger rett over grensa. De selger en del pc stæsj. De kan ha kabel... Share this post Link to post Share on other sites
-=ODiN=- 0 Report post Posted October 20, 2011 http://www.biltema.no/no/Kontor---Teknikk/...abel-CAT-6-UTP/ Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted October 20, 2011 Jeg har plenty om du trenger :S Share this post Link to post Share on other sites