Emi 2 Report post Posted October 19, 2011 Prime Hjemmeside: www.prime-gaming.net IRC: #prime.bf @ QNet Kontaktperson: Scavenger / Zell Prime Gaming is a Norwegian electronic sports organization. Founded in 2011 it consists of several seasoned gamers from the Battlefield-generas multitude of games and mods. With players from internationally renowned clans such as NPS (Battlefield 1942), ResurrXion (Desert Combat), Team Norway (Battlefield 1942) and Catch-Gamer (Battlefield 2). Prime is no stranger to the very high end of leagues and tournaments, and is set on making an impact on the clan-scene in Battlefield 3. Foreløpig lineup: - Scavenger (CL) - Zell (WA) - Losi-D - GoosE - DarKGoD - SpN - Supremist - Emi - Heradon - Chopp - Phantom - Raaby - Scenest - Logicbomb - skorpio Kontakt oss via hjemmesiden eller #prime.bf @ QNet. Share this post Link to post Share on other sites
zpam 99 Report post Posted October 19, 2011 GØY! Mange kjente navn der. Håper dere melder dere på cupene vi vil arrangere Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted October 19, 2011 nei for en fin liten gjeng a gett! Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 19, 2011 Blir bra! Share this post Link to post Share on other sites
kurt_knut 6 Report post Posted October 19, 2011 Lykke til ! Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 19, 2011 Takk, jeg tror vi trenger det I hvertfall om irc chatten vår er representativ for noe! Share this post Link to post Share on other sites
ChoppaBaby 2 Report post Posted October 19, 2011 Oi for en gjeng da - hvem er han der Chopp da? Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted October 19, 2011 chopp the fuck up! Share this post Link to post Share on other sites
Heradon 23 Report post Posted October 19, 2011 Merker jeg blir begynner å bli løs på avtrekkeren allerede. Jeg har ikke vært i krig siden 03-05. Deilig å se at det begynner å bli litt liv i BF-miljøet igjen Forhåpentligvis vil den blomstre enda mer,så det blir ordentlig med liv og krig igjen! Folk sier det snart skal bli krig igjen.En stor og farlig en.Med atombomber og enda verre verre ting ja, masse farlige strålende ting. men, slapp helt av, kul det ned blir det krig. (ratata) det går bra, hipp hurra. det er krig. (ratata) ronald regan ,arafat vil ha krig. (ratata) Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted October 19, 2011 ohlord. Pass på at det blir litt taktikk og ikke bare kos! Share this post Link to post Share on other sites
Steiner 8 Report post Posted October 19, 2011 Lykke til! Det ser ut til å bli ett sterkt lag Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted October 19, 2011 Dette blir moro! Jeg gleder meg til å spille BF på et høyt nivå igjen. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 19, 2011 ohlord. Pass på at det blir litt taktikk og ikke bare kos! Faren er stor for det, om en skal dømme ut i fra irc Share this post Link to post Share on other sites
ChoppaBaby 2 Report post Posted October 19, 2011 ohlord. Pass på at det blir litt taktikk og ikke bare kos! WTF Dommern? - nå må du komme det online mann. long time no see. Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted October 19, 2011 [Prime] OptimusCrime Share this post Link to post Share on other sites
skorpio 0 Report post Posted October 20, 2011 Vely intelesting, men der var ikke noe forum ... og irc døde jo for 10 år siden. Share this post Link to post Share on other sites
Losi-D 4 Report post Posted October 20, 2011 Vely intelesting, men der var ikke noe forum ... og irc døde jo for 10 år siden. Forumet er snart på plass Irc er ikkje dødt, mange der inne. Share this post Link to post Share on other sites
dezso 0 Report post Posted October 20, 2011 hørtes spenstig ut. lykke til! Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted October 20, 2011 Har vert på IRC siden jeg starta med DC i 2004 Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 20, 2011 Vely intelesting, men der var ikke noe forum ... og irc døde jo for 10 år siden. Det er fordi vi ikke har noe forside som linker mot det enda. Det er bare et privat forum foreløbig, men det kommer med lanseringen av hele nettsiden. Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted October 20, 2011 Derfor bruker vi dette høyteknologiske interaktive kommunikasjonsverktøyet IRC. Masse piss i kanalen nå, bare å komme! Share this post Link to post Share on other sites
DaRKGoD 1 Report post Posted October 20, 2011 Opptakskrav er å se hele traileren vår http://www.youtube.com/watch?v=cHNI7mmGVlM Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 20, 2011 Opptakskrav er å se hele traileren vår http://www.youtube.com/watch?v=cHNI7mmGVlM Herregud, jeg må trekke meg fra roosteren. Har ikke sjans til å fullføre Share this post Link to post Share on other sites