kurt_knut 6 Report post Posted October 20, 2011 Får egentlig ikke lov å vise taktikkene våre før match, men samme faen ! xD Sånn vi forbereder oss nå frem til BF3! Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 20, 2011 Poster kveldens action fra IRC: * Prime|zell is now known as zEllPROpEll * zEllPROpEll is now known as l0agixBoaMb * Prime|supremist is now known as SuPr3Mi * SuPr3Mi is now known as zuppemist * l0agixBoaMb is now known as xXzkjellXx * xXzkjellXx is now known as Prime|Valdemar * zuppemist is now known as Sjef[GER] * Sjef[GER] is now known as Prime|Supremist * You are now known as Prime|zell * Prime|Supremist is now known as [Logic]Bomblars * You are now known as Prime|scavenger * [Logic]Bomblars is now known as Prime| * Prime| is now known as Prime|Henrik * Prime|Henrik is now known as Prime|lim3 Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted October 20, 2011 Viktig å holde et voksent nivå. Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted October 20, 2011 Logicbomb og jeg ender mest sannsynlig opp med å drikke pils i Tønsberg lørdag kveld, så om det er noen bfere i nærheten som vil slenge seg på så ere bare å komme! Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted October 21, 2011 pft, prøver du stillle meg og sjef i dårlig lys scav? du har jo ikke med logic og heradon sine changes! Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 21, 2011 pft, prøver du stillle meg og sjef i dårlig lys scav? ' />du har jo ikke med logic og heradon sine changes! Jeg beklager, jeg kopierte alt fra priv kanalen vår. Det var selvsagt andre enn sjef og zell med på dette lurendreieriet! Logicbomb og jeg ender mest sannsynlig opp med å drikke pils i Tønsberg lørdag kveld, så om det er noen bfere i nærheten som vil slenge seg på så ere bare å komme! Det er bare å komme, en hel kveld med WoW mimring høres unektelig bra ut Share this post Link to post Share on other sites
Emi 2 Report post Posted October 25, 2011 Første post er nå oppdatert med full lineup og vi har under tiden mens BF.no har vært nede fått oss en flott ny webside også! Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 25, 2011 Vi er veldig lekeklare nå! Share this post Link to post Share on other sites
Geronimo86 154 Report post Posted October 27, 2011 Ser utvilsomt ut som en sterk og erfaren lineup , om ambisjonsnivået er høyt bør dere klare å hevde dere blant de beste klanene. Jeg ønsker dere lykke til Metallica / Geronimo Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 27, 2011 Mye kjente fjest i tråden også! :O Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted October 30, 2011 Prime versus Team Foreign - FIGHT! Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 30, 2011 Kanskje ikke Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 31, 2011 Vi ble slått ut av IRF i losers bracket. Share this post Link to post Share on other sites
PuNky 7 Report post Posted October 31, 2011 Min gamle klan fra bf2-tiden jo, moro Share this post Link to post Share on other sites
Raaby 1 Report post Posted November 1, 2011 Jeg så gjennom hele traileren Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted November 1, 2011 Huh? Share this post Link to post Share on other sites
Raaby 1 Report post Posted November 1, 2011 Opptakskrav er å se hele traileren vår http://www.youtube.com/watch?v=cHNI7mmGVlM :! Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted November 1, 2011 artig film det der Share this post Link to post Share on other sites
leseiD 0 Report post Posted November 3, 2011 Løkke til! Virker som en bra tøsete gjeng Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted November 4, 2011 Det eneste vi mangler nå er et kurs i forståelse av taktikker og at camping vinner kamper. Dette var litt nytt for oss Share this post Link to post Share on other sites
Griff 0 Report post Posted November 5, 2011 Mange bf1942 veteraner her Lykke til Share this post Link to post Share on other sites
Dommern 6 Report post Posted November 28, 2011 uberhygge det her ja. Men hvordan er spellet? Verdt det? Jeg må nemlig slette trackmania hvis jeg skal ha plass til det på hddn. haha Share this post Link to post Share on other sites