Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Its a war out here

Dine beste fylleopplevelser

Recommended Posts

Dette er nok et tappert forsøk på å heve aktiviteten her på gode gamle generelt forum.

Vi har tidligere hatt tråder som Hva er det mest smertefulle du har opplevd? og hvordan du har drita deg sikkelig ut, som definitivt har klare likhetstrekk med denne tråden. Anyways, kom med deres beste minner/opplevelser/skader og lolz fra fylla. Prøv å hold dere innenfor reglementet for forumet, men overtramp har min blessing, så det går også greit :thumbsup:

Får være et godt eksempel og sjøsette skuta.

-------

Første gang jeg ble skikkelig dårlig var på fest hos en kompis. Ble så dårlig at jeg ble lagt i en seng hvor jeg sovnet momentant. Minnene fra den kvelden er minimale, og det eneste jeg egentlig husker klart er å våkne opp midt på natta, kjenner at jeg må kaste opp, strekker meg ut av senga, etter bøtta. Bommer, faceplanter i gulvet og spyr. Usannsynlig nok står hele festen i døra akkurat i dette øyeblikket og får med seg dette. Fått høre det en del ganger i ettertid.

Datt ned trapp på utested og ble reist på beina av læreren min

Sovna flere ganger i skogen under russetreff på Tryvann. Øs pøs regn og gjennomvåte klær. Aldri vært så forkjøla og hangover dagen derpå.

Fikk tilsnakk av politiet da vi hadde en festlig session med planking. Ser i ettertid at flere av locationene kanskje ikke var så veldig gjennomtenkte.

Sopp fra kristiansand knakk nesa mi på 4 steder med ett slag på fylla, har aldri sett en person se så forskrekka ut da jeg satt i full sprint med blod over hele meg og tidenes mongonese, endte med at han løp raskere :/ . Prøvde deretter å sjekke opp de to politikvinnene som tok vare på meg etter slaget, blod og skjeiv nese hadde ikke den effekten jeg trodde det hadde der og da :thumbsup:

Kom ranglende hjem i 8 tiden en morgen etter tidenes etterfest på ei bule her i byen. klarte og sovne i heisen her i boretslaget fra 1 til 3 etg. Naboen fant meg sovende i heisen et par timer senere. Sjefen i huset var mildt sagt lite fornøyd^^

Trekker min historie, etter å ha husket flere detaljer. Den turen er for syk, med for mye rus.

Var på Køben-tur med DFDS-ferja. På veg tilbake satt jeg ganske full i boblebadet med Cpt. Morgan-glasset mitt og nøt utsikten over drøbaksundet klokken 8 om morran når alle "normale" folk hadde stått opp og nøt utsikten sammen med meg på dekk ' />

Den samme morgenen fant jeg også ut at jeg skulle se hvor lenge jeg kunne holde pusten i basenget ved siden av boblebadet. Og når man skal holde pusten lenge så ligger man jo bare å flyter helt rolig med ansiktet ned mot vannet, for ikke å bruke noen krefter. Nå vil jeg si at jeg er relativt flink til å holde pusten lenge i en slik positur (rekorden er vel 1min 42 sek :yell:"

Ellers er det ganske standard å avslutte festlighetene med en Shell-burger om man bor på Kløfta. Ca 60m bortenfor Shell ligger Marchè (tidligere By The Way) og de har slike grønne plastkuer i nesten fullskala. Disse kuene skal man selvfølgelig ri litt på før man drar hjem. Vi herjet litt mye med den ene kua en gang slik at den løsnet fra festet sitt og veltet. Da så vi bare èn mulighet! Den skulle få sitt nye hjem i rundkjøringen 150 meter bortenfor!

18072010.jpg

Btw, den var sinnsykt tung å bære 150 meter, spesielt i fylla og etter en stor burger...

En annen gang når jeg var i Bodø og hadde en kompis på besøk så var vi å drakk litt i byen der. Sto først og snakket med noen franskmenn utenfor inngangen på et kontorbygg (trebrygga ved Annas for de som er kjent der). Når dem stakk så måtte vi pisse, og fant ut at det var lurt å pisse på pallen full av papp utenfor inngangen der. Spesielt lurt var å gjøre det når det sto en Mercedes Vito politibil parkert 7 meter bortenfor. Den så jo mørk og forlatt ut så vi brydde oss ikke noe særlig om den. Når vi er ferdig med å pisse og skal til å bevege oss rundt hjørnet så ser vi politibilen i sidesynet kjøre sakte ved siden av oss. "Bare fortsett og lat som ingenting Tommy!" sa jeg til kameraten min.

Så hører vi bilen stoppe og en kvinnestemme som roper "Hallo kom tilbake til oss!". Vi snudde og kom tilbake. Der sto 4 ganske unge politidamer. Hu ene spurte hva vi nettop gjorde. Fortalte bare ganske snøvlete at vi hadde stått å pratet med noen franskmenn. "Ka annet gjorde dere da?" sa hun litt alvorlig imens de andre 3 bare sto å gliste til oss. Etter litt mumling sa kompisen litt flaut "Nei vi tissa littegrann da kanskje :thumbsup: ".

Etter en liten kjennepreken om hvor dyrt det var å pisse offentlig så slapp vi dra det uten noe forelegg heldigvis :yell: Men det var flaut å se igjen de samme politidamene på byen dagen etter når vi ikke var så fulle...

Jeg og Cromsen var å besøkte Hauger på Toten for litt siden. Vi stakk til Henrix i Gjøvik og deretter på et utested i "byen" der. Etterhvert som vi satt på dette utestedet og drakk, så ble jeg plutselig akutt kvalm. Løp mot utgangen og nærmest brøytet meg gjennom de som sto foran døra. Jeg ville absolutt ikke spy inne der. Da jeg kom ut spurtet jeg over gaten, stoppet og brautet og spøy på fortauet i 5 sek før jeg løp videre, rundt hjørnet og rundt "kvartalet" for å ikke bli sett av flest mulig. Kom så tilbake og inn på utestedet igjen :yell:

På studietur til København med Danskebåten i 3. klasse hadde samtlige elever promille fra vi satte fot på båten, og vi la inn ved kai i Oslo en uke seinere igjen.

På tur ned hadde vi strenge leggetid-regler, men av en eller annen grunn lurte jeg meg ut av lugaren og satt ved dansegulvet og sippa på en flaske vin. Out of nowhere dukka samtlige lærere som var med på turen opp. I stede for å sende meg til sengs med en gang, lot de meg føre en dyp samtale med dem en times tid, før jeg måtte legge meg. Tror jeg aldri har vært så flau da jeg møtte dem dagen derpå.

I København fant vi en bar med 10 shots, 100 kroner. Her la alle igjen litt for mye penger, og norske mediestudenter surra rundt i hele Støget. Aner ikke hvordan det skjedde, men plutselig befant jeg meg på en sykkel med en kompis. Han satt på setet, og jeg hadde beina i bakken og holdt i styret. Jeg tar beina opp fra bakken og på pedalene, og begynner å sykle. Vi kommer oss 10 cm frem, før sykkelen detter over på siden. Kompisen min som sitter på setet tar beina i bakken. Jeg lander på ansiktet i asfalten. Huske bare at jeg grynter og at folk kommer løpende for å hjelpe.

Så husker jeg at jeg beveger meg hjem, alene. Egentlig husker jeg bare at jeg ble sjekket opp av alle horene som bodde i gata i nærheten av hotellet. Dagen etter våkner jeg opp på hotellrommet, og ingen av de 3 andre som også bor der aner hvordan de kom seg hjem.

På tur tilbake blir den ene kompisen min så drita at han bare snøvler uforståelig. Han spør den strengeste læreren igjen og igjen om han har nach. Ingen skjønner hva han prøver å si, så han prøver å skrike. Da høres det ut som om han spør om læreren har hasj. Læreren tok ikke det så humoristisk.

Russefest @ halloween

Var invitert vorschpiel til en kollega og dama hans, for å så at vi skulle stikke på den lokale bula.

Jeg hadde vært på barkebrød og maur hele uka, og mente dette var en god ide, "to get back in the game"

Tørst som jeg var, ba jeg om "3 raske" med VodkaBattery. Kompisen uskylde seg forst med at han kun hadde ølglass, men jeg lukta ikke lunta. I ettertid ser jeg at blinkelampa burde ha startet, men jeg får skylde på 6-packen jeg styra i taxien, på vei til vorschpielet....

Hint nr 2 var at kollegaen skrøt over den store flaska med 80% rom han hadde fått fra et høl i Øst-Europa.

Og jeg fikk mine første tørste drikk, og koste meg glugg.

Hint nr 3 kom med at kollegaen var usikker på hva som var normalt blandings forhold i "Vodka Battery". Nå var nr 2 borte

Hint nr 4 husker jeg knapt, men dama hans spurte om jeg kjente forskjell. Var godt nedi nr 3.

"Forskjell på hva?", svarte jeg. "Dette tynne skvipet smaker jo bare Battery". Reiste meg, med ordene "jeg skal jo faen meg blande en skikkelig en!" Og svart ble det....

Har en vond drøm om at jeg lå krølla rund dassen dems, og gråt mens jeg ropte på Elgen. De har video på det motsatte.....

Kvelden varte 2 timer og 44 minutter fra jeg startet på ølen til klokka slutta å gå rundt, men verden gikk rundt klokka.

Har ikke turt å snakke med dem etter det...

hahahahaha :thumbsup:

Fyllehistorier, hmm. Det meste egner seg ikke på offentlige fora, med tanke på fremtidig jobb i Nycomed Pharma.

Men, det var ihvertfall en gang jeg var på tequilafylla i Elverum (!), husker ikke så mye, men våkna på en benk inne i Elverum Kirke. Har vage minner om at jeg gikk rundt og rundt et annet bygg, og muligens knuste ei rute der, antar jeg var i tequila-monster-mode.

Fyllehistorier, hmm. Det meste egner seg ikke på offentlige fora, med tanke på fremtidig jobb i Nycomed Pharma.

Men, det var ihvertfall en gang jeg var på tequilafylla i Elverum (!), husker ikke så mye, men våkna på en benk inne i Elverum Kirke. Har vage minner om at jeg gikk rundt og rundt et annet bygg, og muligens knuste ei rute der, antar jeg var i tequila-monster-mode.

Hvis du på jobbintervju forteller fremtidig sjef at du kaller deg ninjabloo på et spillforum, har du nok andre problemer.

Hvorfor i allverden skriver du navnet på firmaet her? Haha

:thumbsup:

Hvorfor i allverden skriver du navnet på firmaet her? Haha

Det er en radioresepsjonreferanse, bare sånn at du ikke går rundt å tror at jeg skal jobbe i nycomed pharma og er redd for hva som står om meg på nettet.

I København fant vi en bar med 10 shots, 100 kroner. Her la alle igjen litt for mye penger, og norske mediestudenter surra rundt i hele Støget.

Høres mistenkelig ut som Billy Booze. Populært sted blant norske mediestudenter!

Var drita fulle på vorschpiel for en stund siden, og måtte ut å lufte oss å ta en røyk. Av en uforklarlig grunn løp vi over taket til bilen til den ene kompisen min. en av oss tråkka selvsagt igjennom bakruta, slik at hele dritten knuste. Det regnet som faen og vi tenkte at vi måtte dekke over driten. Endte opp med at vi brukte en revnet søppelsekk som vi festet med ørten bind, som vi stjal fra mora til han som hadde festen. Dagen etterpå var det ca 20 cm vann i hele bilen.

Lærte at Bind funker fett som teip

Alkohol = husker lite, så få ting å fortelle, ihvertfall når det gjelder "gøy".

I ettertid så ser jeg at det ikke var noe gøy i det hele tatt, selv om der og da var jeg flink til å innbille meg selv at fylla var gøy.

Samtlige negative ting jeg har opplevd med rus er alkohol, alt fra å bli skambankt p.g.a. misforståelser til random knivstikking i armen.

Holder meg til noen øl eller et par glass whisky i eget hjem nå. Ser på fylla som tull og tøv. Blitt gammel, I guess :(

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...