Gambler 419 Report post Posted February 5, 2012 Er egentlig bare flaut og langt ifra det best og skrive detta, men for ei stønn tilbake (fjord sommer) så hadde jeg ordna på bilen min en hel dag uten og spise og fikk en tlf fra dama at vi sku på fest så jeg pakka fort sammen gikk inn og tenkte jeg kunne lade opp litt med ei billig sur hvitvin jeg hadde fått fra jobben. Tok vel 2min så var flaska tømmt og jeg fikk av alle dumme ideer for meg at hvis jeg ordna litt med meg sjøl nå så holdt jeg lengre når jeg og dama kom hjem i natt, så når kjærringa kom for å hente meg fant hu meg sittanes i dusjen ganske svimmel (av vinen, FLAUT). Men da av alle ting sku jo hu kose veitu og jeg fikk'n jo faen ikke opp etter mine nylig gode ide. Så etter litt hjelp på med kler så kom vi oss av gårde på party, sku jo prøve og ta igjen forspranget til di som allerede var der, ikkje braaaa. Blir tidlig kvelden av sånnt så vi ble henta utpå av broren til dama så da var det en tur på den lokale kebabb sjappa, sku jo kose oss når vi kom hjem ( ikke bare med mat ) Halvveis hjem så må kjærringa spy så da var det en liten stopp, vel hjemme så setter jeg meg til i gostolen i stua slenger maten på bordet, og venter på fruen som skaut inn på badet før jeg fikk låst opp nesten. Sitten og tenker for meg sjøl at etter vi har spist nå så ska det jaggu bli mat på veslemann også, passe drita og god sjøltilligit føler jeg at det kommer til og holde lenge, slenger på litt canal + action i vente på kjærringa, ville ikke spise før hu kom. Våkna to timer etterpå da var det fortsatt liv på tv'n maten står på bordet og jeg skjønner egentlig lite så tar meg en tur ut på badet og der sitter hu fortsatt og spyr, så da ga jeg helt faen og gikk og la meg, så da blei det værken kos eller mat utpå natta. (spiser ikke klad kebabb altså). Share this post Link to post Share on other sites
dopehawk 98 Report post Posted February 5, 2012 Fysj å fy, hadde en dårlig opplevelse med rødvin som ungkar .. Kalt rødvinsfontena etter det.. Share this post Link to post Share on other sites
Lakrisalen 128 Report post Posted February 5, 2012 En god stund tilbake.. Kanskje ikke det beste fylle minne men,,, Var på fest sammen en kompis. Kjente ingen der bortsett fra han. Ble skikkelig drita.. Blander ikke sprit og Appelsinjuice lenger.... Havna etterhvert på dassen. Lå med hodet ved balksiden av dassen. Jentene på festen spurte om jeg kunne flytte meg slik at de fikk gjort sitt. Svaret de fikk fra meg var: "Piss i vei, jeg ser ikke noe alikevel.." Så det endte med at jeg lå der og hørte de pissa... Ikke mitt stolteste øyeblikk.... Men hva så... Har ikke sett de etter det...heehe Memories for life kaller jeg det. Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted February 5, 2012 Share this post Link to post Share on other sites
re[w]eX 1 Report post Posted February 21, 2012 Buttsexx på onenightstand lol. Share this post Link to post Share on other sites
Reinsdyret 11 Report post Posted February 22, 2012 eX' timestamp='1329834066' post='2280554']Buttsexx på onenightstand lol. Which begs the question: Hvilken rolle hadde du? Share this post Link to post Share on other sites
Zen0x 57 Report post Posted February 23, 2012 Svaret de fikk fra meg var: "Piss i vei, jeg ser ikke noe alikevel.." Hahahah beste svaret ever!!!! Haha mitt beste og værste fullekule. Hmm har ikke hatt noen sånne ekstreme igrunnen. Eneste som popper opp er den gang jeg var i Stavanger sammens med ei veninne og hennes homofile venner, som har vært den kjekkeste festen jeg har vært på til nå. Vi skulle egentlig ikke drikke, men det ble nå sånn plutselig. Jeg hadde ikke spist eller drikke med meg, men en veldig hyggelig vert disket opp med rødvin og eplemos brus blandet sammen, som funket som faen. Men på tom mage, ble jeg full. å i helvete om jeg ble full. Jeg husker vi satt i en taxi. Hvor og hvilken nattklubb? Det aner jeg ikke. Husker bare glimt at jeg hadde låst meg inn på do og spydde rødt(???) Før jeg duppet av. Det neste jeg husker er at vi er i taxien hjem igjen til Sola og ikke minst innom shell for og kjøpe en vassen hamburger Vel hjemme igjen så fortsatte festen jeg så dobbelt og trippelt for den del mens jeg hadde en seriøs samtale med ei, men var jo komplett umulig Det som var morsomt var jo når jeg våknet kl halv 9 og sa til meg selv. "Haha du har mistet bil nøkkelen" Sånn x3 ganger. Så når jeg skulle sjekke da. Jo visst faen, nøkkelen var borte. Og jeg stuck i Stavanger med en bil jeg ikke kommer meg inn i og en skikkelig hangover. Jeg fikk tak i en kammerat av meg som for takk GUD for, er med i speideren og var våken kl 9 en lørdags morgen. Jeg fikk sulla meg bort til han i redusert tilstand. Fikk ringt hjem og de sendte ny nøkkel med kystbussen. Så rundt klokken 3 så fikk jeg endelig settet meg i bilen og på vei hjem mot Haugesund. Husk jeg var fortsatt redusert til de grader, med skjelvinger og frysninger når jeg kjørte hjem. Kom til haugesund og ca 20 min fra der jeg bor der står jo selveste UP og har kontroll. Jeg tenkte ikke så mye annet en at det er heeelt sikkert en fører kort og tjo og hei. Sannelig var det det også. I spritduften glemte jeg hvordan det hekkans vognkortet så ut. Stresset meg halvt ihjel før jeg fant det omsider. Hun takket og spakulerte rundt bilen før hun braste inn vinduet med en alkotest. Jeg stresset og spurte "Koss i helvete gjere eg detta???" "Barra blås du" sier hun bestemt Jeg blåste og det pep to ganger og jeg tenkte. "Jaja farvel til lappen og alt" "Den e greie, ha ein fin dag" Jeg svarte med "Jah ha ein fin dag" i en veldig rask/stresset tone! Kom hjem og slengte meg i stolen og tenkte. "Herregud for en helg! Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted February 23, 2012 For å holde liv i forumet kan jeg jo fortelle at jeg en gang spydde en vulkan av guiness på et utested. Traff vel et par jenter på nabobordet med en del av det. Ooooooog Entreri, PzN, HrimneR, Virre, Miraculix og Luki var der. Share this post Link to post Share on other sites
Fett 24 Report post Posted February 23, 2012 ''vulkan av guiness'' =====> Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted February 23, 2012 Som alle vet er jo guiness ufattelig lettdrukket. Det går rett ned. Viste seg at magesekken ikke likte 1 liter guiness på ca. 7 sekunder. Det morsomme var at det var kun guiness som kom opp igjen, og med et usannsynlig høyt trykk ahaha. Share this post Link to post Share on other sites
Xtri 21 Report post Posted February 28, 2012 Guiness er digg Share this post Link to post Share on other sites
Zaxo 185 Report post Posted February 29, 2012 Guiness er digg ^2 Det er spesielt godt om man faktisk tar turen over til Irland.. Det blir noe med selve stemningen.. Må bare oppleves. 1 Share this post Link to post Share on other sites
Armin.Van.Buuren 3 Report post Posted March 2, 2012 Min verste fyllekule evah må vel være sommeren 2002. Ferdig på jobb 1400 en fredag. Ingen spesiellet planer. Setter med på bussen hjem og sovner på sofan. I 4-5 tia tikker en sms fra en tjommi. Skal ikke være med å fyre da? Jo kan vel være med siden eg ikkje har andre planer. Hopper i dusjen og fresher meg opp og avgårde kåre til Vors hos. Ingen mat eller noe hiver jeg nedpå pils etter den andre. Tar taxi på byn og ender opp i Bergens værste fyllerørebule aka Exodus. Bestller 5 pils,skjønner ikkje koffor eg gjorde det men men. Blir ettervært så drita at rundt 0100 har rullegardinen for lengst gått ned hos meg ifølge kompisen min. For høre dagen etterpå at jeg hadde prøvd å sjekke opp 2 politidamer med det såkalte slagordet : Special priz for u. Følte meg så dum og ikkje nok med det, hadde vist prøvd å komme på taket på en jallasjappe med stige. Våkner opp utenfor hjemmet i en rullestol jeg vissnok hadde stukket av med fra gamlehjemmet i nærheten. Hangover til tusen Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted October 31, 2012 Teambuilding med linjeforeningen. Skål. *poking a dead horse with a stick* 1 Share this post Link to post Share on other sites