Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Cornell

Christoffer

Recommended Posts

Verdens værste admin, og har alltid vært det. Lurer på hvordan i hulsike Christoffer fikk dere til å OP han i det hele tatt...

Absulutt ALLE vet han er en dritt admin som banner folk sånn som han selv vil og av personlige ting.

Så skal hellfragger ha han her som admin?

* You were kicked from #Hellfragger.no by Chriistoffer (bye)

Han traunter ikke når en spiller av oss stikker å, og banner meg pga jeg sier han er dårlig admin obbly.

Helt sykt at den gutten der i det hele tatt sitter med OP på hellfragger.

Hei Cornell

Vi i hellfragger har satt opp ett regelverk for å spille gathers i vår regi. De kan du lese her.

3) Rasisme, støtende kommentarer og unødvendig spam slås ned på, og admins har

myndighet til å kunne kicke folk som ikke klarer å oppføre seg.

Loggen som gjelder denne saken viser at du ikke helt holder deg innen normal folkeskikk, og oppfører deg ganske kvalmt mot flere andre personer. Tatt denne klagen og din tidligere historie med dårlig oppførsel i betraktning blir det nå bli delt ut 1 uke ban fra hellfragger gather for din del. Anbefaler deg på det sterkeste å bruke den uken til å revurdere hvordan du oppfører deg, for om dette fortsetter vil du ikke lenger ha muligheten til å spille gathers i regi av hellfragger.

Mvh

MentalM

Aiit, neste gang leaver jeg bare gatheren.. får jo ikke noe straff for det uansett! Men når man begynner klage, i land med ytringsfrihet... da slår man ned! :thumbsup:

Bra Hellfragger. Har dere levert prizes fra alle hellfragger ligaene deres btw? Latterlig :yell:

Ytringsfrihet er helt greit det, men å kalle Christoffer for:

(17:41:55) (+[c]cornell) jævla inavl og dylan for(17:43:01) (+[c]cornell) jævla lille penis helvette

Har -INGENTING- med ytringsfrihet å gjøre.

Gathersatsingen vår har ingenting med ligaen vår å gjøre og du vet like godt som oss at om det

hadde stått på OSS så hadde alle fått premier og vi hadde avviklet årets playoffs for lenge siden.

Selv om du er dataZiNt på Hellfragger så behøver du ikke å la det gå utover Christoffer som gjorde det

riktige i denne situasjonen.

Neste gang du leaver en gather fordi du ikke gidder eller spyr ut usakligheter så skal jeg personlig

sørge for at straffen bli lenger.

Mvh

drozo

Hellfragger.no