Ludwig 0 Report post Posted October 8, 2011 Er Metro og Caspian de to endepunktene man vil finne i BF3? Vil de resterende mapsa være i mellom de som nå er sluppet på beta? Hva vil dere gjøre med skademodellen på våpen og person (det har vært mye kritikk om at alle våpene gjør for mye dmg. (alle våpen gjør nesten like mye dmg,)))? Det er en fin linje mellom å "drepe" noen realistisk, og å gjøre spillet allment. APROPO: jeg har tenkt å kjøpe meg en PC for spillet....Verdt det? Før ADMINS banner topicen. Den har potensial, selvom der i utgangspunktet ikke har det Share this post Link to post Share on other sites
ChoppaBaby 2 Report post Posted October 8, 2011 Kjøp det ny PC,BF3 kommer du nok til å like en stund framover Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted October 8, 2011 1: Tipper nok Caspian er et av de større mappene ja, uten at jeg skal påberope meg noe kjennskap til DICE sin utviklingsavdeling. 2: Skademodellen er helt konge på personer. Man dør ikke så fort som i CS:S, men raskere enn BC2. 3: Enkelte våpen er veldig bra balanserte, andre, som UMP'en, må definitivt nerfes til release. 4: JA. Share this post Link to post Share on other sites
Nydusja 27 Report post Posted October 8, 2011 Skademodellen er client-side though, lite gjennomtenkt. Håper de tar til fornuft og fikser dette ihvertfall. Share this post Link to post Share on other sites
Ludwig 0 Report post Posted October 10, 2011 Ka i... Jeg har tydeligvis store bekymringer til BF3 når jeg kommer hjem fra dritfylla. Om ting jeg ikke visste jeg lurte på. Vel, takk for svar ihvertfall Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted October 10, 2011 Før ADMINS banner topicen. Den har potensial, selvom der i utgangspunktet ikke har det Pent Share this post Link to post Share on other sites
Osram 11 Report post Posted October 10, 2011 Ludwig - stammer avatarbildet ditt fra samme fyllekule? Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 10, 2011 Haha, Ludwig. long time! Har du fått hår på balla nå? Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 236 Report post Posted October 11, 2011 Dritfylla klokka 02:17 tilsier nei Share this post Link to post Share on other sites
Ludwig 0 Report post Posted October 12, 2011 Skyld på myndighetene at jeg må helle nedpå før klokken er 6 for å få noe ut av kvelden når ting stenger 2. Fra excuse til truth blir jeg ofte snurt over å ikke få napp, og stikker heller hjem og whiner om BF3 på bf.no.... Halla Scav! Kjekt å se igjen vår alles lille sinnatagg Har i det minste en grunn til å shave de nå. Avatarbildet kommer av en rape (phun inteded) fra Strandis for mange år siden. Litt latskap har gjort at jeg aldri skiftet det, og litt at jeg digget det. Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted October 12, 2011 Nydelig topic, og nydelig avatar. Du skriver overraskende forståelig til å være på påståttt dritfylla Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted October 12, 2011 Spar oss potet. Hva er det med at du alltid skal spre ditt homofile budskap? Share this post Link to post Share on other sites
Settepotet 2 Report post Posted October 12, 2011 Nå var det strengt tatt ikke jeg som posta en ekstremt tøsete avatar, eller tok opp temaet først. Men du hakker på meg med gåsenebbet ditt fordi. Og det er ene og alene fordi du har lyst på meg! Share this post Link to post Share on other sites