Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
drozo

Battlefield og Multigamer med Caspian Border servere

Recommended Posts

bf3.jpg Battlefield og Multigamer med Caspian Border servere

Tidligere i kveld ble det annonsert at det ble flere åpne servere med Casian Border. Vi har satt opp 4.

(Battlefield.no):

Våre Caspian Borderservere er nå oppe og kjører! Vi har 4 servere med 64 slots som står klare for å bli herjet på.
Alle serverne som kom opp ble fulle i løpet av bare minutter. Husk at dette er en beta, ikke bare for spillutgiveren,
men også for servertilbyderne. 

bf3_-_mp_-_caspian_border_-_gamescom_08_tagged.thumbnail.jpg

Hvordan finner du serverne våre?

Pass på at du skriver inn "BF.no" i "Filter by server name.

serverbrowser.middels+%28400x400%29.PNG

spillte på tv2 sine servere tidligere i dag, lagget først betraktelig, men det kom seg etter hvert. Kjøres det ut oppdateringer/forbedringer fortløpende til server tilbyderne eller er det snak om å få satt opp servere slik at de klarer å kjøre 64spillere greit?

Det har ikke kommet noen nye oppdateringer av serverne siden i formiddag da Caspian-kartet ble tilgjengelig.

Det er svært lite som kan tunes på serverne, så det hele koker i praksis ned til hva slags HW som kastes på spillet. Som nevnt her har vi svært kapabel HW på vei, og den vil være klar i god tid før lanseringen, men denne helga er vi begrenset til noe svakere maskiner. Siden det uansett er interessant å se hvordan den eksisterende hardwaren yter, og siden spillerne ønsker å spille Caspian, har vi valgt å la serverne stå inntil videre :thumbsup: Det er ikke måte på hvilke krav BF3 setter til serverhardwaren, og RSPer verden rundt er småfrustrerte over at knalldyre servermaskiner som ble innkjøpt for bare et par år siden sliter.

har hatt noen timer på bf sine nå, funker overraskende bra og jeg digger mappet, må bare lære seg å kjenne det <3

Hei.

Har prøft å komme inn på deres servere (samt andre randome's) men kommer ikke inn på noen av dem. Er stuck på connecting sjer ikke noe mer etter dette.

Har noen samme problemet?

Mvh Andy

jeg får liknende problemer. Det som skjer er at bf3 prosessen starter (ctr alt del), men ingenting skjer. Då må jeg slå av prosessen og prøv på nytt. Etter 3-4 ganger så funker det, irriterende, men ikke katastrofalt så lenge det ikke blir slik i release.

Vet ikke om det der funker for deg :thumbsup:

herreguuud kybber, aner ikke hva slags maskiner du har satt opp borte hos lyse der, men sattan så deilig serverne er i dag i forhold til andre jeg har prøvd! <3

Fant ut hva problemet var.. Det var routeren min som blokka all tilkobling til serverene. når jeg plugget kabelen fra pcen direkte inn i Altibox'en eller hva det nå heter.. så funka alt knirkefritt.

Hvilken topic burde jeg poste i for og få fikset problemet med routeren min ^^?

Mvh Andy

Hvis du ringer altibox (hvis det var dem du fikk routeren av) og ber om brukernavn, pw og adresse til routeren kan du lett fjerne alle slike problemer ved å evt. skru av routerens brannmur, noe jeg finner helt ok å gjøre siden jeg har en såpass vegg med anitvirus og en egen brannmur på PC'n. (noe ALLE burde ha selvfølgelig).

Betaen avsluttes i dag kl 12:00. Takk til alle som har spilt og testa BF3 :thumbsup:

Om to drøyt to uker lanseres BF3, og da stiller vi med både public-servere og utleieservere. Velkomne skal dere være! :yell:

nooooooooooooo

Abstinensene kommer til å være kraftige :/

meee.... er litt skuffa, er med BFBC enn BF2. Morro tidsfordriv, men kommer neppe til å bruke ekstreme tidsmengder på dette spillet

Betaen avsluttes i dag kl 12:00. Takk til alle som har spilt og testa BF3 :thumbsup:

Typisk... Akkurat nå som jeg faktisk klarte å treffe noe etter en søndag med Caspian... :yell:

Joda, men jeg har ikke hatt maskin til de andre spillene egentlig. Fikk aldri surret meg til å teste bf2 eller bc, da maskina jeg hadde på de tidspunktene var for dårlig. Så jeg har ikke fått en skikkelig BF fiks på lenge.

og jeg som tenkte å prøve Caspian Border om et par timer :thumbsup:

Du har da vitterligen hatt tid nok på å teste siden Betaen kom ut :yell:

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...