Sign in to follow this  
riegetor

Caspian Border på bf.no i helga?

Recommended Posts

WHAT!?! Og eg som hadde bestemt meg for å reise bort heile helga, fordi eg var dritt lei metro? ... WHAT!?

edit: ser at serverene allerede er oppe. Phew.. Då skal eg spele frå meg idag

Av praktiske årsaker velger vi å vente litt med dette. Vi begynner å teste Caspian-servere så snart det lar seg gjøre i kveld :thumbsup:

WHAT!?! Og eg som hadde bestemt meg for å reise bort heile helga, fordi eg var dritt lei metro? ... WHAT!?

Haha, bare glem denne tråden. Glem den. (Yeah, right. Dette kommer til å gnage i hele helga :yell: )

Satser på å opptre som litt target practice i helga også så satser på at det ordner seg med norske, kjappe servere :thumbsup:

Av praktiske årsaker velger vi å vente litt med dette. Vi begynner å teste Caspian-servere så snart det lar seg gjøre i kveld :thumbsup:

Supert :yell:

Er vel ikke noe å stresse med uansett, de serverne jeg har prøvd har lagget konstant

Hører det er mye rusk og rask som er satt opp rundt omkring fordi serverfilene akkurat har kommet og det er en del prob, men OI så morro det blir å teste hvis de får dette til å funke!

Er masse Caspian servere oppe nå, er det sikkert å joine disse? :thumbsup:

fullt mulig å prøve, de anbefalte ikke å kjøre før 19.00 pga en del problemer etter de sendte ut serverfiler, vi venter litt til vi får fikset et par ting som skaper lagg og dc.

Har spilt litt nå på tv2 serverene, og det er alt fra massiv lagg til serverkresj - og flere ganger faller du og andre spillere ut. Men, artig å teste!