Sofakommandanten 77 Report post Posted October 6, 2011 Det var for dårlig oppmøte på Torsdag, så me utsette Bigwar #2 til søndag 9. oktober klokka 20:00 Kartet me skal spele er fremdels TE-GrainElevator Alle må melde seg på på nytt i denne tråden Quote Share this post Link to post Share on other sites
DarkSideHunter 2 Report post Posted October 6, 2011 Så lenge det er en søndag, er jeg med.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 7, 2011 Er med! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted October 7, 2011 Husker jeg dette er jeg med! *Jeg er en gullfisk - glubb glubb* Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted October 7, 2011 gwaihir stiller.. fortsatt som IKKE sl.. gameplayet har jeg fortsatt ikke peiling på Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted October 7, 2011 Og eg e sjølvsagt med. Meld dokke inn i "Battlefield.no - Red Orhestra 2" gruppa på steam, så skal eg få sendt ut ein påminning før bigwar starte Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted October 7, 2011 med! Quote Share this post Link to post Share on other sites
mesteryoda 0 Report post Posted October 8, 2011 (edited) nvm hva jeg skrev, kan ikke alikevel. sry Edited October 8, 2011 by mesteryoda Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted October 8, 2011 Jeg regner med at jeg blir med! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sfinks 0 Report post Posted October 9, 2011 Hmm får vell stille opp jeg og ^^ ofre bursdagskvelden min til dere <3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
[aCe]Total 53 Report post Posted October 9, 2011 Hmm får vell stille opp jeg og ^^ ofre bursdagskvelden min til dere <3 Gratulerer så mye med dagen, sfinks!!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Phydeos 0 Report post Posted October 9, 2011 Skal prøve å få joinet denne gangen. Satser på at ingen damer eller familier kommer iveien idag. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Thadon 0 Report post Posted October 9, 2011 Prøver å slenge meg på eg au. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boller_brus 3 Report post Posted October 9, 2011 er med jeg også Quote Share this post Link to post Share on other sites
sfinks 0 Report post Posted October 9, 2011 Takk skall du ha ace Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted October 9, 2011 følgande er (til nå) påmeldte til bigwar: DarkSideHunter Daniel- Vafflus_Slappis Gwaihir Sofakommandanten Skvate (aCe)Total sfinks Phydeos Thalion Boller_brus totalt 11 stk. Lagoppdeling tar me på mumble. Vennligst møt opp NÅ (altså 19:00) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted October 9, 2011 gg Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted October 9, 2011 DIGGETY DIGG!!!!!!!!!!!!!!!!! :yell: DA CAPO! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sofakommandanten 77 Report post Posted October 9, 2011 Stillinga blei 2 - 3 til lag 2. Gratulera!! Runde 1 Runde 2 Endelig lagoppstilling: Lag1: DarkSideHunter Vafflus_slappis Sofakommandanten (aCe)Total Boller_brus Plandog Lag 2 Daniel- Nirex Herminator Flyndresnik Gwaihir DSJ Cold-loaded Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted October 10, 2011 oi...glemte denne jeg... sorry Quote Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted October 10, 2011 Utrolig kult å spille en klankamp i RO2. Min første faktisk. Må vel kaste meg med på neste hehe Quote Share this post Link to post Share on other sites
Boller_brus 3 Report post Posted October 10, 2011 Kjempegøy , er med neste gang også . *må se å få bayonetta nirex * Quote Share this post Link to post Share on other sites