Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Entreri

Spill på VÅRE servere :-)

Recommended Posts

Allerede i betaen til Battlefield 3 kan du kose deg på våre servere.

Her er du sikret svært god ping mot servere som står på kraftig hardware og lynraske linjer,

i tillegg til at sjansen for å møte et kjent fjes fra forumet også er overhengende stor.

Så hvordan får du opp serverne våre?

Browseren i battlelog har et begrenset antall servere i listen, og disse kommer rimelig tilfeldig valgt.

Med en anseelig mengde servere totalt i Europa, er det en sjanse for at ingen av Battlefield og Multigamer sine servere ikke dukker opp om du tar en tilfeldig visning.

Fyller du derimot ut feltet "FILTER BY SERVER NAME" med "bf.no",

vil våre servere dukke opp på rekke og rad, som illustrert på bildet under. Vi sees på slagmarken!

serverbrowser.PNG

Nå er det 2 av serverne som har falt ned, er det noe dere kan sjekke ut?

Edit: virker som de kom opp igjen nå.

Gjøres mye endringer i back-end og serverside, så vi har desverre ikke alltid kontroll over hva EA gjør nå i beta.

Serverne kommer opp så fort endringene er rullet ut eller back-end er tilgjengelig igjen :lol:

Jeg har spilt et par dager på bf.no sine servere (bra ping!), men jeg ser på profilen min at stats osv. ikke blir oppdatert. Jeg er som nevnt i en annen tråd ganske så fersk i BF og mulig jeg ikke har forstått noe, men det virker som at denne modulen er aktivert på serveren?

Da er det noe rart, alle andre jeg vet om som spiller hos oss har lvlet opp som bare det, det er ikke noe med serverinnstillingene våre som skulle tilsi at dette ikke skal skje.

hørtes veldig merkelig ut, vet ikke om noen andre som opplever det heller. Hadde kanskje tatt kontakt med ea support og spurt hva det kan være, de er ganske ok på responstid på mail.

hvorfor er det ikke noen servere som er oppe og kjører nå?

lanseringsdatoen er i morgen, så er vel ikke noen servere oppe før etter midnatt.

Vi har 11 servere oppe akkurat nå. Det er bare å legge til "BF.no" i filtersøket, så skal de sprette opp.:)

Du er ikke alene, punkbuster blir oppdatert i morgen tidlig kl 5, håper du kommer deg inn på serverne da :)

90% av deres servere kommer ikke opp i serverbrowser, det er forskjellige servere som vises hver gang. idag kun 2 servere oppe i browser for min del.

Merkelige er at det er KUN dere (bf.no) dette skjer med og ingen andre jeg frekventerer.

what gives ?