Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
zpam

Tilgang til Caspian border?

Recommended Posts

bf3.jpg Tilgang til Caspian border?

Avean har fått snusen i nyheter. Om de er sanne aner vi ikke. Men de er av en sånn karakter at vi publiserer de likevel

JEG HAR EN STOR NYHET!
Zhinto har gitt oss tilgang til Caspian Border kartet fram til 6 ikveld. 
Passordet er: sexyelevator

Slik lyder det dramatiske utsagnet fra husninjaen. Om dette er sant så håper at flest mulig nyter caspian sporenstreks!

Husk også å ta turen innom forumet for å rapportere bugs, diskutere spillet og hovere til folk du har eid. 

hvis det funker, kom med tilbakemeldinger på hvordan det er, jeg er sykt spent på flyene!

Det er massivt stort kart som rommer 64-spillere. Det er mye tett skog og mark så langt øyet kan se :lol:

Jeg dret egentlig i å utforske kartet så mye men fikk testet Jetfly og det var rimelig herlig. Det oppfører seg veldig likt som BF2 flyene men du flyr langt raskere og kan fly veldig høyt.

Serverne er opp og ned btw, vanskelig å komme seg inn.

Likte ikke helt hvordan helikopteret oppførte seg, var vanvitting simpelt å fly og ikke like manøvrerbart som i bf2 :/

hook up noen bilder av ingame fra forskjellig kjøretøy og annet da, må vente til i morgen kl 14 og vil ha teasere!

Virker som serverene dauer som fluer akkurat nå..? Var 13 for 10 min siden, og nå finner jeg bare 6. Mulig folk flooder dem ved å prøve å joine 100 ganger i minuttet :lol: Fikk spilt ca 15 min i stad før jeg disconnecta uten spesiell grunn. Skjønner ikke hvorfor de ikke har valgt å legge inn caspian border i betaen. Det er jo dette som er BF! Er ikke like stor fan av Metro.

Hva er dette for noe?

Er det betaen som blir tilgjengelig for alle i morgen?

Et kart som bare er tilgjengelig noen timer?

HVA??? BF3?

Standard-kartet i betaen er Operation Metro i rush-mode. Serverene med dette kartet har ikke passord og er åpne for alle med early-access. Det finnes noen servere med passord på som kjører Caspian border i conquest mode. Vi har altså vært så heldige å få vite passordet for å spille på disse serverene. Det er det som skjer :lol:

Edit: Frapset litt når jeg spilte i stad(spiller horribelt :lol:), så skal se om jeg får lastet det opp på youtube :lol: Fikk ikke testet jets eller heli riktignok.

Edited by eivi

Fikk teste en ganske lang flytur med F/A.18. Første inntrykk er at flyet er SMOOTH! MEN: Det er KLIN umulig å stille inn keys til joysticka. Den er omvendt av sånn den skal være og knappene blir helt random :lol: Men flyene er veldig bra i bevegelse og fysikk :lol:

det ser faktisk enda bedre ut enn det jeg tørte å håpe.. faen som jeg gleder meg til i morgen.

Har ikke tolmodighet til å vente i kø igjen eller gå tilbake til metro :lol:

idiotisk at de ikke har flere caspian servere

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...