Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Panic

Battlefield 3 BETA bugs

Recommended Posts

Lommelykter: MÅ vekk. Det er det dummeste DICE har lagt til i noen av spillene sine. Er nesten sånn jeg må spille med solbriller, det svir i øynene

Killcams: Enten fjerne eller legge til en måte å cancelere. jeg har absolutt null interesse for å se på han fjompen som drepte meg i 10sek. (hvis det er en camping buskrunker så blir han nok tatt ut pga lens flare uansett)

Spill med kjent folk, det er da ikke så vanskelig å slå av tac.light - bare trykk på T det.

1. Squad issues: Cannot play with friends within same squad, squads get split up onto opposite teams, etc.

There will be improved squad functionality in the retail game (including but not limited to): the ability to create squads prior to launching into a game, sticking with your squad when joining a game and continuing together through future games (If team balance on the server allows it), inviting friends to a squad and changing squads once in game.

2. Regarding additional Open Beta content and fixes/patches for consoles, including PlayStation 3 issues with chat and party systems

While we would like to patch the Open Beta, DICE is currently focusing its available resources on polishing the retail game.

3. Will DICE have enough time to iron out everything by release?

Please see General Manager Karl Magnus Troedsson's blog post regarding this question.

4. Can we have ability to change settings/options before deployment into match on PC?

The ability to modify your settings via the deploy screen has been added into the retail game.

5. Issues with terrain stability and “falling into the map” on Operation Métro

This has been fixed for the beta via a server side update.

6. Kill cam sometimes zooms out too far or outside the map

This has been fixed for the launch of the retail game.

7. A bug that sometimes keeps some players from being able to sprint

8. Screen flickering/stuttering. Blue screen remains after respawn. Game locks up after deploying C4 (360)

9. Downed bodies appear to be dead, but are not

The DICE team has been looking into this issue – which is caused by a combination of incidents in a confined area - and are working hard to address the issue for the launch of the retail game.

10. Why is the hit detection seemingly different from Battlefield: Bad Company 2?

The netcode is one of the many things that we are testing as part of the Open Beta and is not necessarily reflective of the final retail game. The DICE team appreciates and has heard the feedback you’ve provided and is further optimizing online play.

Source

Når jeg bruker "Coaxial HMG" på M1 Abrams får jeg halve skjermen blenda av et svært magasin.

Når jeg bruker "Coaxial HMG" på M1 Abrams får jeg halve skjermen blenda av et svært magasin.

Er det unnskyldningen din? :thumbsup:

Håper dem fixer at tanken har litt mer å stille opp mot netting-gjerder.

:thumbsup: eller veltede trær :yell:

Noen som også har merket at dersom en kjører en jeep i full fart over en elv kastet en ut av den? :yell:

Må fjerne det forbanna disable vehicle drittet! må jo bruke 2 skudd på en jeep med tank og 2 miner for ta ut en jeep. folk hopper jo bare ut hvis kjøretøy er disabled og plaffrer en smaw/rpg i ratta'en din :thumbsup:

Må fjerne det forbanna disable vehicle drittet! må jo bruke 2 skudd på en jeep med tank og 2 miner for ta ut en jeep. folk hopper jo bare ut hvis kjøretøy er disabled og plaffrer en smaw/rpg i ratta'en din :thumbsup:

Enig. Det er latterlig. En jeep skal gå til helvete uansett om du treffer den i front eller bak med raketter eller prosjektiler fra tanks. Miner har jeg ikke testet tho.

Er også jævla irriterende å være dead in the water og voldtaes av infanteri som tank. Lyde av en T90 eller Abrams skal ikke oppmuntre en til å løpe ut med et AT-våpen som en jævla cowboy.

Syntes også at en tankshell bør blåse istykker et heli.

RPG mot jeep bør også være 1shot1kill.

Det er jo også veldig enkelt å ta ut tanks som heli gunner. Vet ikke om dette er intentional.

Edited by Kongkopa

Ja, er ufattelig irriterende å treffe et heli dead on, for så å bli drept av det. Traff flere i førerhuset i går og forventet et oldschool kill. Det fløy rundt og drepte meg. Var nesten så jeg drepte tastaturet mitt :thumbsup:

Får ikke kills i fly heller, bare disabled bonus og vehicle destroyed bonus. Må man ha raketter for å få kills i fly eller?

Merker det samme i tank. Kan ta ut masse tanks i løpet av en runde, uten å få noen kills.

Synes kjøretøyene generelt i bf3 suger. Mister man halve helsen i et fly så mister man kontroll og brenner opp. Helikoptrene har jo ræva kontroll og dritkjedelige å fly. Skjønner at de dreit å ha med Caspian border , makan til bugga kart og viser også hvor utrolig bugga kjøretøyene er. Begynner også å bli rimelig sliten av netkoden i spillet. Får satse på at alt dette er fikset til release. Men slik det er nå tviler jeg på at jeg kommer til å investere mange timene i dette spillet.

Synes kjøretøyene generelt i bf3 suger. Mister man halve helsen i et fly så mister man kontroll og brenner opp. Helikoptrene har jo ræva kontroll og dritkjedelige å fly. Skjønner at de dreit å ha med Caspian border , makan til bugga kart og viser også hvor utrolig bugga kjøretøyene er. Begynner også å bli rimelig sliten av netkoden i spillet. Får satse på at alt dette er fikset til release. Men slik det er nå tviler jeg på at jeg kommer til å investere mange timene i dette spillet.

veldig enig.

Hw er generelt sett ubrukelig(flyr ikke fly), må liksom ha 4 skudd med lmg'en på tanken, når jeg kan drepe folk med 3 skudd med ump. Wtf? Så og si ingen splashdamage heller, for ikke å snakke om at det tar en evighet å snurre turret, slik at det eneste som nytte er å sitte passivt utenfor basen og spamme. Er stygt redd for at dette blir MEGA fail...

Får ikke kills i fly heller, bare disabled bonus og vehicle destroyed bonus. Må man ha raketter for å få kills i fly eller?

Neida, har klart å få 2 kills med fly jeg :thumbsup: I går var en del folk inkludert meg som klaga på hvor rævva heli handlingen var, etter vi hadde nådd 3 sider. Ble tråden stengt og, beskjeden var "This is something we will discuss with the devs" Fleste av oss ville ha styringen fra Desert Combat. For håpe de tar hintet.

Synes det er latterlig at vi må unlocke flare og raketter til fly, skal vi også unlocke tank shells etterhvert også? Må ha 100 roadkills før du unlocker tank shells eller noe?

huh? er handling ræva? utdyp!

særlig heli synes jeg er mye mer agile og digg enn i bc2.

Whaaat? Eg testa heli i går, og eg synes det SUGDE! (På en negativ måte)

-Rakettene til heli var som å snipe fra 1000 meters hold med hagle.

-Med en gang man fikk 50% helse så blei det plutselig umulig å styre.

-Alle og bestemora hans hadde stingers og andre AA greier.

Så man kunne ikkje fly nært tanks, for då blei man skutt ned av mg og all slags AA, og man kunne ikkje holde seg på long-range fordi det ikkje var tvg eller presise raketter på jeka. Det hadde heller ikkje den litt solide feelen som bf2 helis hadde. Alt i alt ganske skuffande imo.

huh? er handling ræva? utdyp!

særlig heli synes jeg er mye mer agile og digg enn i bc2.

De er lite responssive og trege. A og D har nesten ikke noe funksjon lengre. Helien er også altfor dummet ned. Nå kan alle fly, selv 4 åringer klarer å drepe med heli (Tuller ikke, dette har blitt prøvd). Før var det en utfordring og de færreste kunne fly ordentlig, men kunne du fly ville du merke til hvor mye kontroll du egentlig hadde over helien og hvor lett den kunne manøvre. Heli var generelt med realistisk før, savner virkelig heli-kontrollene spesielt fra Desert Combat, men BF2 var bra det også. Fly heli i BF3 er horribelt.

Å drømme om et spill for massene der bare noen få greier å operere et heli er utopi.. Så lenge det er likt balansert for begge sider av mappet ser jeg på det som et mindre problem. Dog synes jeg heli var mer responsivt og agile enn i bc2 (der det feks rettet seg opp av seg selv etter bruk av a og d) så synes egentlig det var god balanse mellom læringskurve og krav til at kidsa får det til.

Beta stengt nå btw, savnet er stort :thumbsup:

Argumentet med massene er tåpelig. Er gamere virkelig så annerledes nå enn for 5-8 år siden? Da jeg spilte DC gikk jeg aldri inn i et heli, fordi jeg visste jeg ikke hadde kontroll nok til å mestre det. Det betydde liksom ingenting, jeg kunne bli god i andre ting og valgte å satse på tank.

Er greien i dag at alle skal kunne klare alt, uten å behøve å legge noe tid ned i det? Folk spilte da DC selv om visse ting var vanskeligere enn andre. Det samme kan sies om BF1942. "Massene" spilte disse spillene, og spiller dem enda.