scavenger 22 Report post Posted September 29, 2011 Noen av dere som vet om det er gjort fixer på beta klienten i løpet av de siste to dagene? Share this post Link to post Share on other sites
Panic 0 Report post Posted September 29, 2011 Noen som tar på seg å forsøke å oppsummere og strukturere de rapportene som har blitt lagt inn så langt...? Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted September 29, 2011 Gleder meg til helga, da skal ting testes skikkelig! Fikk prøvd litt Caspian Border igår..heeeerligheter! Share this post Link to post Share on other sites
DtK.Valiant 0 Report post Posted September 29, 2011 Noen av dere som vet om det er gjort fixer på beta klienten i løpet av de siste to dagene? Eneste måten å finne ut det på er å høyreklikke på beta'n i Origin og velge se etter oppdateringer. Ellers har de sagt at de skal fikse "unable to get in game error" og "the terrain deformation on metro". Så da er det nok en ny update i morgen eller no. http://twitter.com/#!/zh1nt0 Share this post Link to post Share on other sites
te4m.Spawn 0 Report post Posted September 30, 2011 Nå ser vi nok på en relativt gammel build av betaen, tenker de bruker denne releasen mest som en load tester samtidig som de selvfølgelig finner noen nye bugs General: - Vanskelig å få keybindings menyen til å åpne seg. (Kun én gang, og rett etter nytt brett??) - Umulig å slette keybindings. (Uten å binde ny.) -- Av den grunn var LSHIFT binda til både CROUCH og SPRINT for min del ... --- Skal det virkelig være mulig å binde LSHIFT til både CROUCH og SPRINT...? - Noen keybindings ser ikke ut til å virke i menyen, men virker ingame. (Prone på LCTRL for min del.) - Får ikke binda tommelknappene på den lille firkanta Logitech-musa mi. (G9...?) - Ingen mulighet for å avslutte spillet ved rundestart. Må Alt tabbe og lukke spillet manuelt. - får ikke ironsight over på tastatur og samtidig ikke sprint og jump over på mus. - Kan ikke binde MouseWheelUp eller MouseWheelDown, tommelknappene kan ikke bindes. - På standard sens ingame er musa veldig responsiv, senker man sensen blir det som å dra musa gjennom sirup (henger etter). Må derfor senke sens i windows. - Blir som regels kastet ut av server ved endt runde , på noen servere går det greit. - Blir kastet ut av spillet tilfeldig etter en liten tid med spilling. - Får jeg for mange awards på en gang blir jeg også kastet ut av spillet. - Man kan ikke gå inn i menyen om man er død, man må spawne for så å gå inn i options. - Der de har gjort forandringer fra Alphaen på Metrokartet rister "kamera" om man beveger seg der. - - Gameplay: - Du kverker vegger av betong med med\supply-packen. - Man "sklir" av noen texturer - Kniven vil ikke alltid virke... - Hitbox lag - Laggy sikte - Får ikke siktet etter at jeg har reloadet mens jeg siktet (må skyte ett skudd og reloade igjen) - - Graphics/Texture: - Animasjons feil når du blir revivet, liket ditt flyr rundt på bakken. - Animasjons feil når du er død, ser under mappet osv. - Spawn bug, skjermen er mørk. Kan fikses ved å trykke ESC. - Blinkende teksturer - Random oransj\hvit\svart blink på skjermen - "Kvikksand" bug - Bipod kan legge seg under steiner så du skyter i gjennom gjenstander... - Bildet fortsetter å være grået ut etter respawn - - Origin/Battlelog: - Burde ikke en venn man har lagt til i Battlelog automatisk legges til i Origin? - - Jeg går ut ifra at de fleste bugs med server browsing og server problemer (timouts, disconnects etc etc) blir løst ettersom det nok er det de har hovedfokus på de neste ukene. Forslag til endringer: - Dimme flashlight ute i dagslys, fungerer forsåvidt greit nok inne. - Vis ping\mulighet for å filtrere servere etter ping (ikke bare sortere) - Håper squad systemet blir forbedret noe ettersom det ikke er veldig gunstig satt opp for clanwars - - Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted October 1, 2011 Virker som om folk kan skyte gjennom stein og betong av og til. Dette gjelder ofte folk uten bipod Share this post Link to post Share on other sites
Infection 0 Report post Posted October 1, 2011 - Får ikke siktet etter at jeg har reloadet mens jeg siktet (må skyte ett skudd og reloade igjen) - Hvis dette er samme problem som jeg har hatt kan du også bare bytte frem og tilbake fra secondary. Litt kjappere. Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted October 1, 2011 BETA Alle som har spilt en del av spillene i Battlefield serien vet at den er BETA fram til patch 1.6 eller deromkring. Kommer til å ta mange måneder etter release før ting begynner å bli som de bør være. Share this post Link to post Share on other sites
Losi-D 4 Report post Posted October 1, 2011 BETA Alle som har spilt en del av spillene i Battlefield serien vet at den er BETA fram til patch 1.6 eller deromkring. Kommer til å ta mange måneder etter release før ting begynner å bli som de bør være. Korrekt. Endelig folk som skjønner det. Når det fulle spillet kommer, vil det fortsatt være bugs - men ikke så mange som nå. Men det tar likevel laaaaang tid før alt er fikset. Så har "dere" valget : få BF3 om 1 mnd og leve med litt bugs, eller vente i 1 år ekstra, slik at ALT er fikset ved release ? Share this post Link to post Share on other sites
tykjen 1 Report post Posted October 1, 2011 Jeg sleit OFTE med random crash to desktop. Til ett punkt der jeg nesten ble gaaaaal. Helt til jeg klokket ned grafikk kortet, fra 900 på core clock til 850, fra 1800 til 1700 på shader. Vært dønn stabilt i flere runder nå. Im free! Share this post Link to post Share on other sites
Luremus 7 Report post Posted October 2, 2011 Sånn ser det ut når jeg akkurat har blitt rewivet, uannsett om det er første, andre eller tredje gang på samme "livet". Kan noen poste et bilde av hvordan det egentlig skal være? For Dice sier at du kan velge selv om du vil bli rewiva? Finner heller ingenting i keybindings som gjelder rewive? For å virkelig gjøre det hele "perfekt" så kan jeg heller ikke bytte tilbake til hovedvåpnet, som jeg brukte når jeg døde, i flere sekunder!? Savner BC2 betaen nå, den virket jo som et 100% ferdig spill i forhold til denne CoD-betaen. Share this post Link to post Share on other sites
Bajazzo 0 Report post Posted October 2, 2011 Sånn ser det ut når jeg akkurat har blitt rewivet, uannsett om det er første, andre eller tredje gang på samme "livet". Kan noen poste et bilde av hvordan det egentlig skal være? For Dice sier at du kan velge selv om du vil bli rewiva? Finner heller ingenting i keybindings som gjelder rewive? For å virkelig gjøre det hele "perfekt" så kan jeg heller ikke bytte tilbake til hovedvåpnet, som jeg brukte når jeg døde, i flere sekunder!? Savner BC2 betaen nå, den virket jo som et 100% ferdig spill i forhold til denne CoD-betaen. Jeg får opp om jeg vil godta rewiven, da må jeg trykke på [sPACE] Kan ikke bytte våpen før jeg har trykke på [sPACE] Share this post Link to post Share on other sites
Krigsforbryter 624 Report post Posted October 2, 2011 - Jeg klarer ikke åpne minimapet. - Ved Socoreboard etter runden dekker ikke den sorte bakgrunnen (utenfor ser man en grå/hvit bakgrunn de man av og til ser fallskjermhoppere). tror det vi ser i dag er millertidig for noe som er sjult bak. - får ikke opp spørsmål om rewive Første feil anntar jeg at er Eyefinity som kan til, andre bug er jeg sikker på at eyefinity kan til. (kjører 5040x1050 i oppløsning) Edit: skrivefeil i oppløsning Share this post Link to post Share on other sites
Shawshank 0 Report post Posted October 2, 2011 Etter rewive blir jeg stående uten å kunne røre meg. Kan ikke skyte eller noenting. Må ta selvmord for å spawne på nytt. (ja jeg trykka space ;-)) HAr skutt på flere som har fått hitmarker men de har fremdeles 100% helse. Vet ikke om det er noe bug. Har skutt på flere som ikke får hitmarker selv om jeg vet at jeg treffer. Spillte sniper og skjøt 5 skudd på en som lå 40 meter fra meg. VAr umulig å ikke treffe for å si det slik... så snudde han seg og one shotted meg. Ellers er det vel de vanlige buggene som alle andre opplever. Share this post Link to post Share on other sites
Ldd1 16 Report post Posted October 2, 2011 Buggs er ikke det største problemet IMO, buggs vil be fjernet og fikset på, i alle fall de meest irriterende, etter hvert. Ting JEG håper de fikser er følgende: Ps. Skreiv på engelsk ved en annen anledning og gidder ikke oversette. *Squads, lets hope they ADD a squad system, whats in the beta can hardly be called a system tbh. * When i played Caspian Borders i REALLY missed the Commander function, its a GREATE feature and one of the most facinating things about battlefield2. * I really dont like the movement in bf3, its to..."realistic" but hey, they woant change that. *THe revive system is fucking retarded, its slow, shit and horrible. *I hope they add a decent ingame map * Hopefully we`ll see a better scoreboard, where we can see whos dead, and whos not at anytime. * Personally i would like to see the squad system of latest patches from bf2 with 2 squadleaders and not like the early patches. If they dont do anything about this, AND the maps are shit, its not worth playing imo. The best thing about both bf2 and countrer strike is the maps, and the simplicity(? ) og the game. Samtidig hadde det ikke plaget meg om de hadde redusert tiden det tar å gå i prone og komme seg opp igjen. Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted October 3, 2011 Sånn ser det ut når jeg akkurat har blitt rewivet, uannsett om det er første, andre eller tredje gang på samme "livet". Kan noen poste et bilde av hvordan det egentlig skal være? For Dice sier at du kan velge selv om du vil bli rewiva? Finner heller ingenting i keybindings som gjelder rewive? For å virkelig gjøre det hele "perfekt" så kan jeg heller ikke bytte tilbake til hovedvåpnet, som jeg brukte når jeg døde, i flere sekunder!? Savner BC2 betaen nå, den virket jo som et 100% ferdig spill i forhold til denne CoD-betaen. Jeg får opp om jeg vil godta rewiven, da må jeg trykke på [sPACE] Kan ikke bytte våpen før jeg har trykke på [sPACE] Eg får "to accept revive, press "UNDEFINED". Og det er ingen knapper i oppsettet som har med revive å gjøre. Av og til må eg skyte nåken skudd i lufta før eg får skifta våpen. edit: En irriterende bug er når eg ligger i ei busk og skal kaste en granat. Då klistrer granaten seg til løvverk som er rett over meg, før den sprenger i trynet på meg. Litt irriterande Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted October 3, 2011 man skal få opp et valg om å decline eller accepte reviewen, du har sikkert fucket opp keybindings på space. Buggen med nades i buskebladene er sykt irriterende ja Share this post Link to post Share on other sites
Its a war out here 235 Report post Posted October 3, 2011 * Personally i would like to see the squad system of latest patches from bf2 with 2 squadleaders and not like the early patches. Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted October 3, 2011 * Personally i would like to see the squad system of latest patches from bf2 with 2 squadleaders and not like the early patches. Eg synes at squadsystemet i bf2 var nåke av det som gjorde bf2 til... bajs. Synes det funker bra med 4manns squads der man ikkje må velge squad mens man er i live. 6-manns squads blir alt for dominerande. Då har du gjerne ei høne og 5 menn som angriper, og det blir bare kaos å forsvare mot. Med 4manns squads så har du som forsvarer mykje større anledning til å forsvare på en fornuftig måte, og det blir litt taktisk tenkning involvert. Synes dei tar eit steg i riktig retning (mot bf-42 der taktikk hadde masse å si, versus bf2 der raske reflekser var mykje viktigare imo) Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 3, 2011 Lommelykter: MÅ vekk. Det er det dummeste DICE har lagt til i noen av spillene sine. Er nesten sånn jeg må spille med solbriller, det svir i øynene Killcams: Enten fjerne eller legge til en måte å cancelere. jeg har absolutt null interesse for å se på han fjompen som drepte meg i 10sek. (hvis det er en camping buskrunker så blir han nok tatt ut pga lens flare uansett) Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted October 3, 2011 Lommelykter: MÅ vekk. Det er det dummeste DICE har lagt til i noen av spillene sine. Er nesten sånn jeg må spille med solbriller, det svir i øyneneKillcams: Enten fjerne eller legge til en måte å cancelere. jeg har absolutt null interesse for å se på han fjompen som drepte meg i 10sek. (hvis det er en camping buskrunker så blir han nok tatt ut pga lens flare uansett) Enig. Jeg blir irritert av dem, man blender jo like ofte sine egne som motstanderne sine. Ja, man burde kunne configurere på ting når man er død og ikke måtte vente på spawn/spawn meny etter kill cam for å kunne fikse på ting. Share this post Link to post Share on other sites
XU'n 0 Report post Posted October 3, 2011 Jeg kan ikke lenger se friendly nametags, er det noen andre som har opplevd det? Er et pes å spille uten. Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted October 3, 2011 Jeg kan ikke lenger se friendly nametags, er det noen andre som har opplevd det? Er et pes å spille uten. Ja, det hender de dukker opp litt i seneste jaget. Heldigvis er det ikke FF-on... (For da skulle jeg TK'et disse jævlene med lommelykter) Share this post Link to post Share on other sites
XU'n 0 Report post Posted October 3, 2011 Jeg kan ikke lenger se friendly nametags, er det noen andre som har opplevd det? Er et pes å spille uten. Ja, det hender de dukker opp litt i seneste jaget. Heldigvis er det ikke FF-on... (For da skulle jeg TK'et disse jævlene med lommelykter) Nå har de vært bort en god stund, et par timer. Lommelykter kan brenne i helvete. Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted October 3, 2011 skjedde med meg i går og XU. jeg prøvde reconnecte servern men hjalp ikke. det fikset seg rett og slett ved å connecte til en annen server. trur også jeg lukket battlelog før jeg gjorde dette. Share this post Link to post Share on other sites