Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
olyo

Hva syns folket?

Recommended Posts

Nice gfx, men det ligner mye mer på BFBC2 enn BF2, noe som var skuffende.

Good stuff: Lite lag og grafikkravene er ikke så hinsides (kjører GTX 570 på Q6600/4GB og 40-60 fps i 1920x1080 på ca. medium)

Bad stuff: Uoversiktlig, dør altfor lett, ikke dedikert squadleader/lite squadmentalitet, unlocking av basic saker som defrib, kan ikke trykke esc og gjøre innstillinger med mindre du er ingame (hvor du dør hvis du står i menyene), jalla med origin/web browser og alt mulig snikksnakk rundt spillingen,kan ikke gå i menyer mens du er død, MÅ se hvem som drepte deg i 7 sek før du kan velge loadout/squad/våpen. I could on and on. Med fare for repitisjon: Dette burde vært BF2 med bra grafikk. Dette er BFBC2 med litt bedre physics/gfx. MEN: har ikke prøvd kart med vehicles. Håpet er der ennå! :lol:

Har vel lært at EA suger. Ikke fått noen mail. Tok to timer å få tak i supporten deres og de kan ikke hjelpe selv om de på twitter sier at man skal snakke med support.

Må nok vente på åpen beta på torsdag :lol:

Venter på noen skikkelig velanalyserte og strukturerte tilbakemeldinger her. Sitter med data som ikke har sjans til å dra spillet, så jeg venter i spenning på hva jeg går glipp av.

Sammenlikn gjerne med 1942 eller bf2. På forhånd takk :lol:

- Bra lyd.

- Rekyl på våpnene!

- Herlige animasjoner.

- Tyngde i spillet. Føler at du veier det du gjør, og hører det også.

- Fin flyt i spillet.

- Bra hitreg. Mye bedre enn i Bc2. Fortsatt litt hitbox lagg eller hva man skal kalle det.

Det som er mongo:

- Battlelog.

- Origin.

- Squad systemet, hvordan lager jeg en squad?

- Support klassen kommer til å bli den beste klassen.

klikker på at jeg ikke får ordna styringen så jeg kan nyte spillet, som jeg har whinet om alle andre steder.

ellers synes jeg det er moro, men er ikke overbevist enda. føler det er et potensiale der da.

synes godt man kunne tålt litt mer, ikke like mye som bc 2, men gjerne litt mer.

spillet kjører utrolig bra på maskina mi, skulle bare mangle men:p

har hatt en CTD uten feilmelding etter 2 timer spilling.

Virker lovende, men jeg virkelig HATER at jeg ikke får bindet mouse 4 og 5 til forskjellige ting. ZX blir liksom så jævlig mongofingrete å bruke...

Hittil føles det mer ut som siste medal of honor enn en oppfølger til BF2, og det er langt i fra en bra ting. :lol:

Kan hende jeg er altfor vant til BC2 nå, men betaen føles litt stakkarslig/pinglete ut.

Får håpe inntrykket endrer seg med flere og større maps og vehicles(!).

EDIT: Sorry, jeg skriver det senere når jeg er i bedre humør og er utkvilt :lol:

RESERVERT-

Beste skytespillet jeg har spilt. Våpenhåndteringen samt måten man beveger seg på rundt omkring i miljøet føles helt herlig og helt nytt.

Våpen gjør mer skade noe som er veldig positivt etter BC2 fiaskoen hvor alle sammen tåler nesten et helt magasin.

Langt bedre hitreg så man treffer det man sikter på.

Battlelog syns jeg er knallbra, jeg finner venner raskt, kan opprette teams innad Origin før vi hele tatt er ingame.

Alt av loading foregår i nettleseren så du kan sitte å surfe og gjøre hva du vil på pc'en mens du loader.

Jeg tok tiden mellom BC2 og BF3. Tar 9 sekund fra jeg åpner origin til jeg er ingame og spiller. Da joiner jeg en Multigamer server som jeg har på favourites.

På BC2 ? Nærmere 2 minutt. Jeg logger inn, velger OK, OK , Velger Soldat OK, Server Browser, Skrive bf.no (Case sensitiv) trykke Enter. Klikk join og må vente 30 sekund på loading .............. Tro meg. Battlelog er mye bedre.

Til nå:

Negativt:

- Penetrering eksisterer ikke?

- Dårlig modellerte våpen

- Svømming føles ut som man kjører en speedbåt. Det var ihvertfall førsteinntrykket mitt i den pytten jeg svømte i. :lol:

- Hitindikator

- 3D spotting

- Man tåler forsatt for mye. Var f.eks Marksman og måtte ha flere treff i skallen/bryst for å ta en ut. Takler bare ikke det. Et dødelig treff skal drepe, men hvis Dice gjør det mister de plutselig alle spillerne sine. :lol:

- Skudd på kroppen gir ingen effekt. Blir truffet flere ganger og jeg løper like glad videre uten noe forandring.

- CTD flere ganger og PC hang seg helt en gang.

- Noe som gir meg feil feeling ute i det fri, men god feeling nede i "tunnelene".

Postivt:

- Battlelog

- Nydelig lyd

- Nydelige lyseffekter

- Gode animasjoner

- God våpenfølelse

Virker som et bra softcore-spill :lol:

Kan bli spillbart dette... i hardcore mode :lol: En blanding av RO2 og BF3 hadde vært meget tilfredsstillende!

Husk at vi spiller i Normal modus da... da skyter man gummikuler og ser igjennom vegger (3D spoting). Hardcore blir mye bedre :lol:

Synd at Mortar'en ikke er i beta'en... håper de ikke slakter den før release, slik de gjorde med SOFLAM til BF2 :lol:

Mye bugs, grafikk messig, men sånt må man regne med.

Ellers er jeg stor fornøyd, og fy F jeg gleder meg til å prøve air combat!!!! :lol:

Hitboxen oppleves for meg nermere perfekt, de jeg skyter på dør faktisk.

BattleLog er fette GENIALT, elsker det.

Våpna er deilige, movements er MYE bedre en bc2.

MAPPEt er fittedårlig med ALT for masse busker som keeeene fucks kan campe.

Squadsystemet er et makkverk uten sidestykke i Battlefields serien.

Jeg hadde ingen problemer fra jeg joinet server til jeg sluttet for kvelden i går. Spilte litt av hver klasse, men endte med å teste ut sniper mest mulig :lol: Sniper har en vesentlig rolle i laget siden de kan sette igjen et portabelt spawnpoint...veldig hendig når du rykker fram :lol: Bakdelen var at den var ganske buggy.. kjenner ikke mekanismen bak hvordan den er tenkt å funke, men jeg kunne av og til bare sette ett spawnpoint, og kunne ikke gjøre dette på nytt selv om jeg døde. Mulig man må plukke opp igjen radioen og sette den et annet sted, eller vente til den blir ødelagt før man prøver igjen? any1?

Ellers så er spillet grafisk pent, men jeg savnet muligheter for å endre innstillinger når som helst..

En annen ting med sniper er at med det første våpenet, som er halvautomatisk, kan man bruke ganske så effektivt på nært hold :lol:

Diverse bugs som ikke mulig å skyte gjennom noen vegger som har blitt blåst bort regner jeg med blir fikset..

Jeg likte dette meget godt, og det var godt å se at jeg kunne skru opp alle grafikkinnstillinger på maks og fortsatt ha godt over 60 fps.

Lyden er helt syk! Våpnene føles bra og hitboksen virker presis nok.

Det jeg ikke liker er at man bare får spille rush i betaen. Det er en modus jeg aldri gidder å spille om jeg kan velge. Selve kartet er også litt kjedelig når man befinner seg i parken.

Det jeg personlig gleder meg som en unge til er å spille de fire BF2 kartene i dette spillet! Særlig Sharqi Peninsula. :lol:

mine synspunkter:

Positive:

- Lyd

- grafikk

- bevegelse, bare legg merke til måten du reiser deg opp på når du har ligget nede, for ikke å nevne hoppe over gjerder.

- våpenfølelse

Negative:

- kan ikke velge squad selv

- Q-funksjonen fra BF2 er borte, nå kun spotting

- unlokke en og en bit av hvert våpen, kunne nesten startet med tennstifta på våpnene og en kniv.

Over all:

kommer definitivt til å bli asosial frem til sommeren!

Jeg likte dette meget godt, og det var godt å se at jeg kunne skru opp alle grafikkinnstillinger på maks og fortsatt ha godt over 60 fps.

Lyden er helt syk! Våpnene føles bra og hitboksen virker presis nok.

Det jeg ikke liker er at man bare får spille rush i betaen. Det er en modus jeg aldri gidder å spille om jeg kan velge. Selve kartet er også litt kjedelig når man befinner seg i parken.

Det jeg personlig gleder meg som en unge til er å spille de fire BF2 kartene i dette spillet! Særlig Sharqi Peninsula. :lol:

Sharqi kommer til å bli epic!