Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
olyo

Hva syns folket?

Recommended Posts

Mange av steinene ute på Metro mappet er gjennomsiktige/laget av luft. Blir skutt gjennom de.

Har samme følelsen, ofte jeg ikke fatter hvorfor jeg dauer

Jepp. Det er ganske frustrerende, hehe. F.eks om du er attacker på Metro, heilt i starten, så går du helt til VENSTRE. Så er det noen steiner ved murveggen. Om du er bak der, er det fritt fram for fienden å skyte deg. Trur steinen SER større ut enn den er, slik at fienden fra andre siden ser deg.

Skjønner ikke et kvidder av at de bruker metro i betaen. Er jo forferdelig kjipt.

Fordi det er et lite map og de ville sikkert gjøre nedlastingsfila til Betaen så liten som mulig ettersom det er ganske mange tusen som laster det ned. Får bare håpe at Metro er dritmappet og at de andre er bedre. Metro funker sikkert bedre på konsoll med 24 players enn på PC med 32 players.

Skjønner ikke et kvidder av at de bruker metro i betaen. Er jo forferdelig kjipt.

Fordi det er et lite map og de ville sikkert gjøre nedlastingsfila til Betaen så liten som mulig ettersom det er ganske mange tusen som laster det ned. Får bare håpe at Metro er dritmappet og at de andre er bedre. Metro funker sikkert bedre på konsoll med 24 players enn på PC med 32 players.

Tviler på det, da andre map, slik som Caspian border allerede ligger i innstallasjonsfilen for betaen...

Tipper det er for å optimalisere balansen på rush maps(ved å se på totalt win-lose ratio for alle servere på attackers side eks). Metroen er vel kansje et av de mapså de har slete mest med, evt vil de vise inne og uteområder i samme mappet. De vet jo hvordan conquest er, og er vel trygge på at det fungerer optimalt allerede.

Men latterlig at de ikke har lyst til å teste balansen på fly, tanks osv, reklamere for det som EGENTLIG er BATTLEFIELD!!!!! :thumbsup:

Kjenner jeg blir saftig nedentil av lyden av raketter som fyker over hodet. Lyden i dette spillet er description of perfection!

I motsetning til Bad company (som ABSOLUTT lever opp til navnet bad, altså et gjennomført drittspill) så kommer jeg nok til å spille dette litt i ny og ne. Har store forhåpninger til Conquest kart, mens Rush, som er det eneste jeg har fått spilt er omentrent like spennende som å spise popkorn mens du ser på tro og liv, altså egentlig ganske kjedelig.

Spillet har flott grafikk, fet lyd og egentlig alt som skal til, men føler at spillbarheten så langt ligger langt under det vi har sett i tidligere utgaver som BF1942, Vietnam og ikke minst BF2, dette håper jeg selvsagt blir annerledes ved release.

Kjenner jeg blir saftig nedentil av lyden av raketter som fyker over hodet. Lyden i dette spillet er description of perfection!

i know!!

de whinende high pitch lyden som kommer akkurat i det rpg passerer over er 100% gåsehud!

Op.Metro og Rush kan dra til helvete. ' /> Gleder meg til retail tho.

[quote name=QFT. Liker spesielt cracksa når kulene suser rett over hode. Intenst.

Jeg liker det. jeg liker det veldig godt!

Måten kulene flyr rundt ørene mens man akrobatisk hopper over et hinder, kaster seg ned i søla, og sklir sakte fremover mens man tømmer magasinet mot en ventende fiende. Herlig.

Lydene er akkurat der de skal være - vi er i krig. Grafikken er meget bra, detaljert og upåklagelig, gleder meg voldsomt til å sjekke ut de andre mapsene.

Gun-feel er det i massevis, deilig rekyl, og folk dør somregel når de skal ' />

Dog. hvis dette skal bli tatt seriøst som klanspill der sponsorer og pengepremier etterhvert skal inn i bildet, så er det laaangt ifra å holde mål - enda - Til det er det for mange glitches, bugs, ueffne hitregs. ++ Den listen frykter jeg er for lang så tett mot release, men dice har jo vært flinke med å slippe patcher før.. riktignok ikke veldig populære patcher, men patcher nontheless p

Inntill videre er det perfekt for litt casual moro, og det tror jeg mange er fornøyd med, meg inkl. :thumbsup:

Terning-5.gif

FU. BF er religion, så det er ikke rart man blir stresset over det man får servert i betaen. Det er klart Dice også ønsker å vise fram spillet og generere ekstra hype en måned før utgivelse, men da må de tåle å høre på fanbasen ang. bug og balanseringer. At Dice i tillegg velger et map uten noen form for kjøretøy er etter min mening pussig, da det er samspillet mellom panser, luft, sjø og inf som er selve essensen av Battlefield. Når det er sagt så synes betaen for det meste er veldig bra, selvom frustrasjonen dukker opp tidvis, så er det ikke så ille som tidligere utgivelser i serien. BF:V var preget av massive lag-problemer, for å ikke snakke om imba M60/LAW-kombinasjon. Så til nå lover dette veldig bra.

Btw, noen som vet om Forgotten Hope lever fremdeles? Og om de har tenkt til å gå over til BF3?

FU. BF er religion, så det er ikke rart man blir stresset over det man får servert i betaen. Det er klart Dice også ønsker å vise fram spillet og generere ekstra hype en måned før utgivelse, men da må de tåle å høre på fanbasen ang. bug og balanseringer. At Dice i tillegg velger et map uten noen form for kjøretøy er etter min mening pussig, da det er samspillet mellom panser, luft, sjø og inf som er selve essensen av Battlefield. Når det er sagt så synes betaen for det meste er veldig bra, selvom frustrasjonen dukker opp tidvis, så er det ikke så ille som tidligere utgivelser i serien. BF:V var preget av massive lag-problemer, for å ikke snakke om imba M60/LAW-kombinasjon. Så til nå lover dette veldig bra.

Btw, noen som vet om Forgotten Hope lever fremdeles? Og om de har tenkt til å gå over til BF3?

Forgotten Hope som i modden til BF2? Lever fortsatt den, nok av aktivitet til alle døgnets tider så vidt jeg vet.

Link til FH

Husker jeg stusset på den M60/LAW-kombinasjon jeg også fra dag èn. Den va jo perfekt! tongue.png

Tror dette blir bra jeg. ...med tiden...

Med fare for å banne i kjerka, så skjønner jeg ikke det massive bc2 hatet.. det er jo bc2, og man må ta det for det det er.. hva angår rush game mode så har det sine styrker og svakheter både i bc2 og i bf3.

Hvis man ikke liker det så er det jo bare å spille conquest mode.

Når det gjelder hw maps så har det også sine styrker og svakheter. Personlig syntes ikke jeg det var veeldig gøy å bli baserapa i det man spwna på Wake Island av en nolifer pilot med 150 kills, 0 deaths, en million timer spilt og 1000:1 i kd/ratio overall. Ingenting som å starte et inf only map og få ut litt frustrasjon.

Når det gjelder betaen, så kunne de med fordel hatt begge kartene åpne, regner med de ville kunne fylle nok av begge maps for å få ønsket grunnlag for analyse. (Er og enig i at det eneste vi faktisk tester er EA's backend løsning)

Ting som må fikses er som andre har sagt:

- snipe scope refleskjon, selv om jeg hater camper snipers, så bør det holde seg nogenlunde innenfor fysikkens lover.

- hitbox lagg

- maskinpistolene er uhyre OP. ump-45 er favorittvåpenet til de fleste. bør bli nerfa en del. Er jo liten grunn til å velge assault rifle når maskinpistolfolket dreper deg lett på laang avstand..

Når det gjelder det mange klager over, at man plutselig dør, så hjelper det seg etterhvert når man har spilt kartet noen ganger og vet hvor folk camper/hvor du ikke skal oppholde deg.

Synes betaen viser at det vil bli bra, røper ikke det beste, får folk til å se frem til de "ordentlige" kartene kommer. MAO skape ytterligere forventninger uten å røpe for mye av hvordan det blir på de klassiske store kartene.

Why the long face ?

mhdjc.jpg

brøt akkurat TOTALT sammen på kontoret, aahahahaha!!!

Hva med denne? :thumbsup:

Hater deg Cromsen!!! Du drepte meg altfor mange ganger i går og ødla bakholdangrepet min sad.png

Er jo ikke en tøddel hardware å leke seg med. Nærmest som et CoD-brett... Det kan bare bli bedre. Ser for meg en masse "Allmaps-no-Metro"-servere etter release biggrin.png

:thumbsup:
Ser for meg en masse "Allmaps-no-Metro"-servere etter release biggrin.png

Håper virkelig det. Hater det kartet nå. Og conquest er faktisk værre enn rush på Metro, utrolig nok.

Håper virkelig det. Hater det kartet nå. Og conquest er faktisk værre enn rush på Metro, utrolig nok.

Kan jeg tro på.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...