qed 312 Report post Posted September 30, 2011 Å HERREGUD FOR EN LYD NÅR MAN SKRUDDE PÅ STEREO!! Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted September 30, 2011 Launching is currently disabled. Please try again later. WHYYYYY???????? Share this post Link to post Share on other sites
Ketle 2 Report post Posted September 30, 2011 Restart av servers. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 30, 2011 og med den updaten er alle MG/BF sine over 20 servere oppe, fulle og stråler <3 Share this post Link to post Share on other sites
Mr.Pyle 9 Report post Posted September 30, 2011 skjønner ikke hvorfor det skal være 32 player rush.. er alt for mange spillere til det lille kartet. max 24 spillere.... Share this post Link to post Share on other sites
skorpio 0 Report post Posted September 30, 2011 Det at man også får poeng for å bli spawnet på, er tragikomisk. Så at man blir belønnet for å hjelpe laget fremover er tragikomisk? Det skal lønne seg å ikke dø. Share this post Link to post Share on other sites
Shawshank 0 Report post Posted September 30, 2011 jeg er lei av å dø i metro kartet... tåler jo ikke en verdens ting. Har på følelsen av at alle ser meg og at jeg ikke ser noen :-) Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted September 30, 2011 Det at man også får poeng for å bli spawnet på, er tragikomisk. Så at man blir belønnet for å hjelpe laget fremover er tragikomisk? Det skal lønne seg å ikke dø. ja jo, man skal jo bli belønnet for teamwork, men uten å helt kunne sette ord på det liker jeg det ikke, tror kanskje det kunne blitt løst det på en bedre måte. Det virker som man får poeng for hver minste ting mang gjør. Første runden min som varte i 5min, døde jeg 2 ganger og drepte ingen, og jeg unlocket en hagle og fikk ribbons og det var ikke måte på hvor flink jeg var tydeligvis. Og akkurat det er noe jeg ikke liker, den CoD-tingen hvor man får masse av å "ikke gjøre noe". Unlocks og achievements bør man i hvertfall gjøre seg fortjent med mener jeg, Share this post Link to post Share on other sites
skorpio 0 Report post Posted September 30, 2011 Tror ikke man låser opp ting like fort i retail som i beta. Enig i at det er for mye ribbons spam, og man trenger iallefall ikke se på en og en etter kampen. Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted September 30, 2011 Skjønner ikke et kvidder av at de bruker metro i betaen. Er jo forferdelig kjipt. Share this post Link to post Share on other sites
WideBoy 0 Report post Posted October 1, 2011 Skjønner ikke et kvidder av at de bruker metro i betaen. Er jo forferdelig kjipt. Helt enig her, dette brettet viser jo null av Hardwaren eller det ødleggbare miljøet. Det var tider jeg satt å spilte og lurte på hva forsjellen mellom dette og COD var. Sier ikke dette for å gjøre folk sinte. Men siden verden virket utrolig statisk i forhold til hva vi har hatt i BC2 så virket det bare som et steg bakover i gameplay, men et steg framover i graffik. og en annen liten ting...hvorfor får jeg Ribbons for alt? Selv da jeg taper får jeg 200 gratis poeng...husker i BF2/2142 da en pin med 10 poeng var awsome å få tak i. Mye whining her...mener ikke å komme over som en bitchete faen, men ingenting av det jeg gledet meg til var i dette brettet :\ Og jeg er trøtt.. Share this post Link to post Share on other sites
Polska87 3 Report post Posted October 1, 2011 Må si jeg ikke har lest alle postene her men en ting jeg synes suger noe så sykt er hvor blendet man blir av lommelykta selvom det er lyst ute og den refleksjonen i sniper scope uansett om det er lyst ute eller mørkt i tunellen. Synes det ser litt jalla ut og snipere skal jo være litt silent assassins og denne effekten oppfordrer folk til å IKKE være sniper. Uansett om man hater campere så synes jeg at det blir for dumt å spotte en sniper på andre siden av mappet pga glans i scopen. Snipere er en del av BF og de burde ikke bli satt til side. ??? Share this post Link to post Share on other sites
Sjulimann 2 Report post Posted October 1, 2011 Åpen beta i disse dager er faktisk det samme som demo. Hvor ellers er det blitt av demoer da? De har sluttet å gi ut demoer til fordel for såkalte "åpne betaer" som lokker med "early access" for alle som forhåndsbestiller spillet. Og tester du den såkalte åpne betaen, så kan du ikke komme med konklusjoner, fordi det er jo tross alt "bare en beta" og fortsatt _MYE_ å endre på på før release om 1 måned... Vel det har uansett aldri vært en utgivelse av BF som har vært ferdig når den kom, men det er nå så... Hvis folk klager over at proning er tilbake, så tyder det bare på at dem aldri har spilt Battlefield før. Proning har aldri vært borte, det har bare vært borte fra BC2, og Bad Company var en slags egen sjanger innen BF-serien. <-- Det har jeg trodd inntil nå i hvert fall. Etter det jeg har prøvd fra demoen aka betaen så er dette akkuratt det samme som BC2 bare med et nytt map og kanskje et par nye effekter + prone. Ja nå kan man jo skrike om at jeg ikke har prøvd Caspian Border og conquest, noe som forsåvidt stemmer. Men når jeg tenker meg om; Slutter BC2 å være noe annet enn BC2 om man bare legger til et litt større map, 64 spillere og fly? Nei, det er fortsatt BC2. Derfor anser jeg ikke BF3 verdig sin egen tittel, det burde heller hetet Bad Company 3. Det ser tross alt mer ut som en oppfølger av Bad Company 2 enn Battlefield 2. At EA så iherdig prøver å utkonkurere MW3 med sitt BF3, med påfølgende slengbemerkninger frem og tilbake mellom EA og Activision, det sier vel sitt? For når skulle liksom Battlefield konkurrere mot CoD på noen måte? Jo, med BC2 skulle dem vist det... Og nå BF3 (aka BC3). Og jeg hører her fra forumet: Regenerating health, ingen mulighet til å velge squad, unlocking av kjøretøy, alle kan spawne på alle i squaden (som motarbeider forsiktig taktikk og teamplay) etc etc. Dette er ikke noen oppfølger til Battlefield 2 i hvert fall. Og hva er det med at folk skryter grafikken i BF3 så høyt opp i skyene? Det er jo akkuratt samme grafikk som i BC2 bare at de har lagt til noen nye lyseffekter. Kan sammenliknes med forskjellen fra CS 1.5 til 1.6... Og likevel krever BF3 mye mer kraft enn BC2 gjør! Jeg gjentar: Å legge til større maps, 64 spillere og jagerfly er ikke nok for å gjøre BC2 om til BF3 Konklusjon: Hadde dem kalt spillet for Bad Company 3 så hadde jeg vært fornøyd. Men når dem kaller det Battlefield 3 så blir jeg rimelig skuffet, for det er hvertfall ikke forbedret på annet vis enn grafikk og effekter i forhold til Battlefield 2. Share this post Link to post Share on other sites
te4m.Spawn 0 Report post Posted October 1, 2011 Trekker vel litt raske konklusjoner nå? Selvfølgelig ligner det mer på BC2 enn BF2, BC2 ble lansert som "next gen" konsollspill og når dette er basert på samme motor får vi en lignende følelse på det. Squad systemet kommer de til å gjøre mye med fremover hvis man skal tro på det man leser så det blir sikkert bra det også. Selvfølgelig drar det noe mer av maskinen enn BC2 gjør, en av grunnene til dette er mye større maps, flere spillere og selvfølgelig noe mer avansert lighting\shading\water\destruction osv osv. BF3 er laget for PC, noe BC2 aldri var. Det er grunnen til at jeg har tro på prosjektet, relativt små gameplay endringer kan vi alle leve med (du trodde vel ikke de bare skulle klone og pynte på BF2?), det trengs endringer for å skape et nytt spill og en ny opplevelse. Og en beta er faktisk en beta, det betyr at de ikke har tatt seg bryet med å lage en fullverdig demo med alt styret det fører med seg. Denne beta builden er nok 4-5 uker gammel ettersom den må sendes inn til Microsoft og Sony for godkjenning før den kommer ut, noe som kan ta fra 2-4 uker. Battlefield kommer ikke til å være det somme som det var i BF2 eller BF1942 for den saks skyld, det var da relativt mye whining om BF2 når det kom ut om jeg ikke husker feil? Gikk på mye av det samme som det gjør nå og betaen den gang var kanskje det mest håpløse jeg noen gang har testet. Alikevel ble BF2 ett av de spillene jeg har lagt flest timer inn i i løpet av mitt relativt korte liv. Have faith, dette blir det beste vi får og da får vi vel gjøre det beste ut av det? Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted October 1, 2011 kan noen si meg hva som er så jævlig bc2 i bf3? spillet føles latterlig mye bedre enn bc2 som var et jævla tegneserie-spill. Er det en HD versjon av bf2 folk vil ha? som forøvrig er et jævlig oppskrytt spill her på forumet Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted October 1, 2011 De kan ihvertfall begynne med å fikse på UI som er kronglete og slitsom, og fikse den forbaska 5 watts lyspæra som blender folk på 100 meter, i fullt dagslys. Må nok være enig i at det har blitt en mye mer COD følelse i BF3 enn jeg hadde regnet med. I BF2 unlocka du våpen. Nå unlocker du jo all slags accessories og greier akkurat som COD. Det neste vi kommer til å se er vel "bling" upgrades og Martyrdom perk. BF2 var moro pga store kart, mulighet til å fly, kjøre jeep og tankser, båter og hoppe ut av helikopter, pluss mye teamplay. Gir vel jamt faen i alle unlocks. Men nå har de altså valgt å gå for 1001 forskjellige dubbeditt unlocks for å gå COD i næringen. Ja ja.... Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted October 1, 2011 VEL.... Caspian er VEEEELIG lovende.. kan vel ikke akkurat si det samme om metro RUSH... Share this post Link to post Share on other sites
Sjitt_break 8 Report post Posted October 1, 2011 jeg er lei av å dø i metro kartet... tåler jo ikke en verdens ting. Har på følelsen av at alle ser meg og at jeg ikke ser noen :-) what he said Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted October 1, 2011 En del av dere kan ha godt av å lese dette Share this post Link to post Share on other sites
Losi-D 4 Report post Posted October 1, 2011 Flashlight var stilig i mørket, der er effekt som i virkeligheten (man blir blendet, og det er poenget for å forvirre og overraske fienden) - men i dagslys så blender det like mye, helt teit - men det blir nok fikset. Mange av steinene ute på Metro mappet er gjennomsiktige/laget av luft. Blir skutt gjennom de. Man dør etter at man har kommet seg rundt hjørner - selv om eg har bra internett og ping på serveren. (gjerne etter at man er komt 3-4 meter forbi hjørnet). Headshot.....av og til trengst det 1 skudd. Av og til 5. Går ikke an å bevege seg, eller trykke noen taster (bortsett fra å skyte), når man spawner i nytt game. Skjer av og til. Umulig å legge seg ned/reise seg opp slik man vil. Om man ligger, og vil gå opp i KNESTÅENDE, så må man først reise seg heilt opp, for så å sette seg ned. (i 2/3 tilfeller) Går treigt/lugger når man springer, og vil stoppe for å sikte og skyte. Men det VERSTE som irriterer meg mest, er at man dør, hvor som helst, heilt uten meining. Man er 100% sikker på at man ligger i dekning (bak steiner, bak sandbagger osv), så plutselig dør man. ++++ Kan holde på i det uendelige å klage. Men alt tatt i betraktning, det er ein BETA, og ikkje ein DEMO. Så mye bugs vil det være. Og de blir fikset til release - iallefall de fleste. Og så begynner patchene å renne inn, så om et år, så er kanskje alt fikset. Ser mange sammenligner med BC2. Synes det er fair på Metro kartet. Det er BC2 følelse over det, rett og slett. Prøv Casbian Boarder - da får man litt meir BF2 følelsen Share this post Link to post Share on other sites
Ghad 8 Report post Posted October 1, 2011 Mange av steinene ute på Metro mappet er gjennomsiktige/laget av luft. Blir skutt gjennom de. Har samme følelsen, ofte jeg ikke fatter hvorfor jeg dauer Share this post Link to post Share on other sites
mockingbird0901 0 Report post Posted October 1, 2011 De få tingene som irriterer meg for tiden er effektien av lyset når en er ute, hvor ekstremt svak radius skaden har på granatkasteren, samt squadtingene, der kunne det godt før eller siden (helst før) blir som i BF2 (6 man (eller mer), kan velge selv og alt det der). Synes også den solen som sitter inne i kikkertsiktene til sniperene kunne blitt tonet ned enda mer, alt for lett å se dem. Ellers er det jo bugs og slik, men det er jo å forvente. Share this post Link to post Share on other sites
skorpio 0 Report post Posted October 1, 2011 Sniper er så fantastisk lett at jeg gjerne ser at scope glare forblir så snipere ikke får dominere helt. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted October 1, 2011 Har de fjernet KDR fra battlelog? Håper dette er tilfellet, det fikser med en gang en masse problemer med folk som ikke gidder gi det lille ekstra i fare for å miste KDR. Share this post Link to post Share on other sites
skorpio 0 Report post Posted October 1, 2011 KDR finner du fortsatt, står nederst på stats sida. Share this post Link to post Share on other sites