Losi-D 4 Report post Posted September 30, 2011 personlig har jeg spilt noen timer nå, og velger rett og slett å legge det fra meg til et annet map kommer. Er ekstremt frustrert over hvor sugent det funker nedi tbanesystemet. Orker ikke bruke en time på å komme inn på caspian border med å finne passord og finne riktig server etc. Det er jo ikkje noe stress å komme seg inn på Casbian boarder servere Tar 2-3 minutter, så er eg inne. Førsteinntrykket av BF3-beta er svært god! Utrolig bra grafikk og lyder. Og generelt virker det som om kampsystemet er bra, og balansert. Men det er mye bugs, og Metro mappet er ikkje akkurat noe å vise fram, spør du meg. Og irriterende nedi med togene. Man setter seg fast, og baler på for å komme seg framover. Gleder meg enda meir til offisiell release no! Share this post Link to post Share on other sites
target 0 Report post Posted September 30, 2011 Synes metro er eit ok kart eg. Skjønner ikkje koffor folk er så sinnsvakt negative. Er forøvrig svært positivt overraska over skademodellen. Folk SKAL tåle lite i eit bf spill. Det er tross alt ikkje quake heller Våpen feel er og veldig bra imo. Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted September 30, 2011 Vel, hva enn dere sier, så føles dette (for meg) som et meget tweak'a BC2. Det har mange forbedringer, men det lever alikevel ikke opp. Selvfølgelig kan jeg bli frelst når/hvis jeg får prøvd et nytt map eller conquest, men det har alikevel for mange likheter med BC2. Share this post Link to post Share on other sites
larsja 0 Report post Posted September 30, 2011 Mine tanker rundt BETA: -Flashlight bør bli kraftig nerfa da det ser ut som sola har landa i fjeset. Jeg satte den på pistolen å hadde en 36-4 runde på metro siden alle bare skjøt overalt å ikke på meg når jeg kom løpende:P -Er jo selvfølgelig noen bugs på karta osv men dette er faktisk blitt litt bedre utåver betaen så lurer på om de kanskje har endret litt allerede. -Caspian Border er veldig snasent, men grisefult av bugs å shit... vet ikke om det er mine speccs eller spillet sin skyld, men er flere som klager. -Flott at de du skyter på dør i dette spillet siden de man trenger en rakett skutt i ræva for at noen skal dø i BC2. -Man ranker alt for raskt i BETA, MEN ut ifra det jeg har hørt er dette gjort med vilje fra DICE i BETA for at man skal få testet ting raskere. -Angående grafikken er den veldig fin nå men kilder sier at dette også er en liten narrestrek fra DICE da den er penere enn dette egentlig. De kjører med 35% av maks eller noe slikt så for dere som kjører smooth i beta, ikke tro at det vil gå slik til lansering:) -flyene har sine bugs å ugjevnheter, men føles battlefieldish:P -Kjøretøyene er MYE bedre enn noen gang iallefall bedre en BC2 sine:P -Glinsinga på scope når det kommer til snipingen bør settes ned LITT siden denne er LITT for "mektig" mener jeg:) Det var mine tanker.... Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted September 30, 2011 endelig fått testa caspain. GOTY. Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 30, 2011 ser? faen må jeg hjem å prøve å komme inn på en caspian-server like vel da, hva er passordene atm? Share this post Link to post Share on other sites
Maxi 2 Report post Posted September 30, 2011 shoppingcartsareagoodride Share this post Link to post Share on other sites
Bajazzo 0 Report post Posted September 30, 2011 Ble vel litt smålei etter 2 timer, da det samme skjer om og om igjen..Håper virkelig at mye endres mtp på realesen. Hvis du ikke liker at det samme skjer om og om igjen, da er nok ikke Online FPS noe for deg Joda, det er det absolutt! Men tenker på Metro og rush Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted September 30, 2011 Husk at en beta i utgangspunktet er et verktøy for utviklerne, ikke et underholdningprodukt til spillerne Synes selv at Metro og Rush ikke hører mye sammen med BF3, men som en syretest er det nok greit for Dice. Veldig fornøyd med mye, men det er også åpenbare ting som må fikses til release. Alt i alt sitter jeg igjen med forventninger om et veldig bra spill når det kommer Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted September 30, 2011 Laget en video som motargument for dem som ikke liker Battlelog Poenget er at man kan gjøre hva man vil mens man loader spillet. http://www.twitch.tv/avean/b/296326278 Share this post Link to post Share on other sites
ninjabloo 50 Report post Posted September 30, 2011 Synd ingen har laget ett spill med nær realistisk våpenlyd. Men man får ikke alt. Kan ikke skjønne hva som er gøy med å få 140db rett i ørene hver gang du løsner skudd? Share this post Link to post Share on other sites
Phantom 7 Report post Posted September 30, 2011 Operation Metro er ikke et kart som representerer det battlefield står for, og jeg personlig syns ikke det er et godt designet map heller. Caspian boarder derimot viser muskler! Kartet gjerngir den følelsen jeg husker fra Gulf og Oman / Daqing Oilfields i Battlefield 2! Storslåtte kamper der alle disipliner er utnyttet til det's fulle potensiale! Bugs må man regne med, så orker ikke klage på de. Skal jeg klage på noe er det min egen PC og mine horrible skills som infanterist! Iallefall gir jeg mange andre spillere free-kills Phantom Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted September 30, 2011 Laget en video som motargument for dem som ikke liker Battlelog Poenget er at man kan gjøre hva man vil mens man loader spillet. http://www.twitch.tv/avean/b/296326278 Wow, du har faktisk overtalt meg. Har aldri tenkt slik på det, for jeg spiller jo hovedsaklig "lightweight"-spill som f.eks. HoN der man kan alt-tabbe på et nanosekund, men i f.eks. BC2 eller CSS så tar jo dette et tiår. Dette er faktisk en god løsning for alle online spill som ikke har en form for "Run in Exclusive Mode"! Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted September 30, 2011 Kort sagt så fjerner battlelog alle mellomledd som introfilmer, menyer å gå gjennom (I BC2 må du gjennom 5 dialogbokser) og en ofte trasig serverbrowser (BC2 kan man filtrere på case sensitive navn, håpløst å finne bf.no) Så for min del er det bare latterlige mye kjappere. Pluss jeg kan drag and drop venner inn i serverdialogen og så joiner dem samtidig. Share this post Link to post Share on other sites
BcK 221 Report post Posted September 30, 2011 Jeg klarer ikke spotte fi Men hyggelig at maskina klarte å dra spillet ihvertfall Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted September 30, 2011 Jeg forsvarer Battlelog bittert på Facebook flere ganger om dagen i disse tider. Oss alpha veteraner vet allerede hvor bra dette verktøyet er for å skryte over KDR Share this post Link to post Share on other sites
Cromsen 1 Report post Posted September 30, 2011 Hmm, det føles ut som de har tatt BC2 og BF2 og blandet det sammen. Problemet er at de brukte for mye BC2 i ingrediensen og krydret det med litt CoD. Det er følelsen jeg har etter litt spilling. Jeg syntes jo det var gøy og kommer sikkert til å spille det mye, men jeg vil mye heller ha noe som ligner mer på BF2. Det de har kommet ut med nå kvalifiseres vel nesten som BC3. Nå har jeg kun testet Metro og ikke så veldig mye heller, skal få testet spillet grundig i kveld. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted September 30, 2011 Jeg synes uansett sammenligningen BF2 vs BC2/CoD er litt feil. BF2 var et "gammelt" spill, mens BC2/CoD var nye spill, med ny teknologi. Selvsagt vil BF3 ha flere likheter til disse spillene enn de gamle spillene. Selvsagt vil det føles likere. Alle nye bilder føles annerledes enn eldre biler. Det eneste vi kan forvente, håpe på og tro - er et BF3 med samme underholdningsverdi og gameplay som BF1942/BF2. Share this post Link to post Share on other sites
Blindfolded 0 Report post Posted September 30, 2011 Synd ingen har laget ett spill med nær realistisk våpenlyd. Men man får ikke alt. Kan ikke skjønne hva som er gøy med å få 140db rett i ørene hver gang du løsner skudd? Hadde de hatt realistiske lyder så hadde det hørt ut som fyrverkeri. Share this post Link to post Share on other sites
scavenger 22 Report post Posted September 30, 2011 Hadde de hatt realistiske lyder så hadde det hørt ut som fyrverkeri. Hadde fargene vært like fine? Share this post Link to post Share on other sites
Boller_brus 3 Report post Posted September 30, 2011 Førsteinntrykket mitt av spillet er bra. Pcn min drar det lett på Ultra , men så er den jo ny også da -Lydene er fantastiske. -Grafikken er pen. -battlelog, litt skeptisk men er nok bare en vanesak. -skulle gjerne hatt en lyd når man har joinet en server ikke bare fulgekviter lyden. -Hvor mye man tåler av skudd er helt perfekt i mine øyne, det hindrer folk i å rushe som idioter. Som man kan i både Cod og bc2, der man tåler LATTERLIG mye. Det er like skummelt å bevege seg rundt på banene som i Red Orchestra, noe som gjør spillet mer taktisk, dekking av hverandre og lignende mens resten av squaden beveger seg fremover. -Regner med at menyer mens man er død og diverse småting som squad velging osv blir fikset før spillet kommer ut. -Man ikke skal kunne sette respawnbeacon så innihelvete langt inne på fiendens territorium.... -Flashlight effect burde reduseres en smule. husk folkens dette er en Beta. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted September 30, 2011 Synd ingen har laget ett spill med nær realistisk våpenlyd. Men man får ikke alt. Kan ikke skjønne hva som er gøy med å få 140db rett i ørene hver gang du løsner skudd? Hadde de hatt realistiske lyder så hadde det hørt ut som fyrverkeri. Et lite tips er at spillet ikke kjører stereo lyd default. Du må enable dette i settings i spillet. Jeg syns lydene er fantastiske ihvertfall, da jeg satt på lyddemper på sniperriflen frådet jeg nesten. Herlig! Share this post Link to post Share on other sites
bfdck 10 Report post Posted September 30, 2011 Hmm, det føles ut som de har tatt BC2 og BF2 og blandet det sammen. Problemet er at de brukte for mye BC2 i ingrediensen og krydret det med litt CoD. Det er følelsen jeg har etter litt spilling. Ganske nøyaktig samme følelsen jeg satt med etter litt testing. :/ Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 30, 2011 finner bare 9 mg-servere atm, bare meg eller er noen av de nede for oppdatering kanskje? Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 30, 2011 Hmm, det føles ut som de har tatt BC2 og BF2 og blandet det sammen. Problemet er at de brukte for mye BC2 i ingrediensen og krydret det med litt CoD. Det er følelsen jeg har etter litt spilling. Ganske nøyaktig samme følelsen jeg satt med etter litt testing. :/ Tja. Syns de kunne spart seg for alle ribbons osv. Og det at man må låse opp alt i jagerflya osv er latterlig. Det at man også får poeng for å bli spawnet på, er tragikomisk. Share this post Link to post Share on other sites