Vafflus_Slappis 41 Report post Posted September 25, 2011 Heisann. Har fått med deg at det er noen fotballnerder her inne også, så tenkte å lage en tråd om spillet som sannsynligvis ligger nærmest hjertet mitt, nemlig Football Manager. Serien er kommet til sesongen 2011/2012 og jeg må ærlig innrømme at jeg gleder meg som en unge! Men så, tenkte å starte opp en online game når spillet kommer ut, dvs 21 oktober er lanseringsdatoen. Kriteriene for å kunne være med er vel egentlig greie nok, Hamachi for å kunne spille via nett, og så må man være like FM-nerd som meg så det går noen timer i uka på FM-tafs over nettet. Så hva er tankene til folk til FM2012? Hvilket FM er din favoritt sålangt? Hvilket lag bruker du å spille med? Selv må jeg si at jeg ble helfrest av forrige FM, 2011, og det gikk utrolig mange uker på ett savegame, der vi var 3 stk som spilte frem til 2020 elns. Good times! Her kan det diskuteres hva som helst bare det er FM realtert, ber derfor at alle andre poster ikke postes her Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted September 25, 2011 Har spilt CM/FM siden 96/97 Gleder meg som vanlig til nytt spill. Spiller nesten alltid med Man Utd, Barca eller Real Madrid Har aldri giddet å bry meg om online spilling siden det blir vel så mye venting på andre? Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted September 25, 2011 Har spilt CM/FM siden 96/97 Gleder meg som vanlig til nytt spill. Spiller nesten alltid med Man Utd, Barca eller Real Madrid Har aldri giddet å bry meg om online spilling siden det blir vel så mye venting på andre? Det blir det, men kan sette den på forcet slik at når feks 50% har gjort seg ferdige, så teller tiden ned så man MÅ fortsette Ellers er det jo utrolig artig å spille med folk og ikke bare sitte å spille med seg selv også Må hive deg på, så skjønner du hva jeg mener Så kan du ha en egen game til når vi ikke får spilt feks? Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted September 25, 2011 spilt cm/fm siden 94 men har blitt lite siste åra. spiller som regel 1-2 sesonger med 1. eller 2 lag. Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted September 25, 2011 Jeg begynte med FM i år, og gud bedre hvor mange timer det har gått med. Har prøvd meg på litt CM og slikt i gamle dager men det har ikke festa seg før nå. Jeg har klokka nesten 700 timer på steam, men det er ikke helt riktig siden FM ofte står på hele tiden så lenge pcen står på. Gleder meg stort til 12ern! Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted September 25, 2011 Som sagt, trenger ca. 2-4 å spille på nett med herfra, så meld i fra om DU er interessert. Er en fast gjeng på 3 stk som bruker å spille, og har ikke noe i mot om flere har lyst å være med Share this post Link to post Share on other sites
FredsmeglarN 51 Report post Posted September 25, 2011 Spilt siden 2006. Den beste hittil må være 2011, som jeg har spilt desidert minst (med unntak ov 07 som jeg skippa) Håper å få spilt 2012 vesentlig mer enn 2011, samtidig som jeg håper jeg klarer å la spillet ligge en stund før jeg begynner å spille det, noe som blir vanskelig når det popper opp i postkassa. Satser på å begynne når det er blitt patchet litt. Ang. online-spilling så har jeg funnet ut at det rett og slett blir for mye venting/folk som venter på meg/ting jeg ikke får gjort, så det styrer jeg unna. Share this post Link to post Share on other sites
Gal Sektleder 342 Report post Posted September 25, 2011 Tenker jeg skal skaffe kommende versjon ja, spilte sist 09 og likte den greit så er på tide å oppdatere litt lagoppstillinger. Bare synd at jeg suger Share this post Link to post Share on other sites
snillgegekeke 19 Report post Posted September 25, 2011 Noen med på cm 01/02? Share this post Link to post Share on other sites
dezso 0 Report post Posted September 26, 2011 FM2012 er bestillt ja. Er en av de som digger å ta det mest crappy laget i laveste divisjoner i England og bygge og bygge. ...men tar tid Share this post Link to post Share on other sites
PASTOR 1 Report post Posted September 28, 2011 åååå .... Ikke begynn, jeg hadde nesten glemt FM. Gudene må vite hvor mange timer jeg har brukt på CM og FM siden 90 tallet engang. Klarte å la vær å kjøpe spillet i fjor, men blir nok kjøpt i år igjen.. Har spilt endel online, det er STEIKE morro så lenge man begynner på League 1 eller League 2 nivå og ser hvem som har gjort det best etter fem sesonger. Good times Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted September 28, 2011 åååå .... Ikke begynn, jeg hadde nesten glemt FM. Gudene må vite hvor mange timer jeg har brukt på CM og FM siden 90 tallet engang. Klarte å la vær å kjøpe spillet i fjor, men blir nok kjøpt i år igjen..Har spilt endel online, det er STEIKE morro så lenge man begynner på League 1 eller League 2 nivå og ser hvem som har gjort det best etter fem sesonger. Good times Kan trøste deg med at det er i allefall planen min, hva de andre 2-3 folkene kommer til å gjøre vet ikke jeg, men hadde vært utrolig morro å starte i samme liga Er bare å hive deg på om du har lyst å være med Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted October 6, 2011 DEMO UTE NÅ!!!!!!! :yell: Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted October 7, 2011 Bra demo som krasjer i loadingen Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted October 7, 2011 Bra demo som krasjer i loadingen Ingen problemer med det her Spillet går så det suser. og det ser LOVENDE ut! Gleder meg!!! Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted October 17, 2011 VG har en spillanmeldelse av FM12 i dag. Her er det bare å gjøre seg klare folkens Share this post Link to post Share on other sites
elx 0 Report post Posted October 20, 2011 beste plassen å bestille dette via internett er? Altså så jeg kan starte å downloade 00.00 ?:=) Share this post Link to post Share on other sites
Raaby 1 Report post Posted October 20, 2011 Spilt siden CM 01/02 Blir nok et Blue Square lag på meg. AFC Telford eller Sutton Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted October 20, 2011 beste plassen å bestille dette via internett er? Altså så jeg kan starte å downloade 00.00 ?:=) er jo bare å bestille via steam? Å bare for å ødelegge gleden din litt, er 00.00 engelsk tid releasen er, dvs 01.00 norsk tid. Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted October 20, 2011 Dyrt å kjøpe via steam kontra via norske sider ala komplett etc. ' /> Gleder meg vilt, jeg og mariosharp er klar for multiplayer i FM12 som vi har gjort i både FM10 og FM11. Selvfølgelig uten å ha spilt demoen først, vi skal utforske spillet sammen og holde oss til saven Share this post Link to post Share on other sites
elx 0 Report post Posted October 20, 2011 beste plassen å bestille dette via internett er? Altså så jeg kan starte å downloade 00.00 ?:=) er jo bare å bestille via steam? Å bare for å ødelegge gleden din litt, er 00.00 engelsk tid releasen er, dvs 01.00 norsk tid. Samme deT:P Men Steam er jo dobbelt så dyrt som cdon. f.eks. Share this post Link to post Share on other sites
Vafflus_Slappis 41 Report post Posted October 20, 2011 beste plassen å bestille dette via internett er? Altså så jeg kan starte å downloade 00.00 ?:=) er jo bare å bestille via steam? Å bare for å ødelegge gleden din litt, er 00.00 engelsk tid releasen er, dvs 01.00 norsk tid. Samme deT:P Men Steam er jo dobbelt så dyrt som cdon. f.eks. å spillet er ikke verdt det? bestilte selv fra cdon og angrer på det. Kunne vært opp i natt og spilt via steam i stedet. Håper bare at cdon klarer å ha spillet i postkassen til i morgen, som lovet. Share this post Link to post Share on other sites
MentalM 38 Report post Posted October 20, 2011 Jeg mener nå at 250kroners forskjell faktisk er mye mtp 1 eller 2 dager vafflus Share this post Link to post Share on other sites
elx 0 Report post Posted October 20, 2011 Jeg mener nå at 250kroners forskjell faktisk er mye mtp 1 eller 2 dager vafflus Share this post Link to post Share on other sites
skorpio 0 Report post Posted October 20, 2011 Oj gikk på en liten smell der med Steam prisen, så feil når jeg regna om €50 til nok, fikk det til å bli 285kr .. mens det egentlig er 385kr. Tenkte at en 50 lapp mer kunne forsvares .. men 135 var værre. De bruker sikkert høyere euro kurs enn meg også Share this post Link to post Share on other sites