Avean 161 Report post Posted December 11, 2011 Ja De av dere som er i guild får poste server imorgen så følger resten på Mitt forslag ! Empire eller republic samme det ..... vi møtes på slagmarken isåfall og det er viktigst ! Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted December 11, 2011 Ja er klokken 2 på tirsdag ettermiddag. Sadolf: Hva er planen din ? PvP server håper jeg ? Kommer du til å logge på klokken 2 Vil gjerne havne på en server med noen kjente. Edit: Har sjekket: De skal spille PvE, og har ikke en gang godkjent søknaden min, pikkskaller der de er! Ser det hadde vært mer moro og spilt med Sith Faced og Avean. Jeg gir i alle fall beskjed så fort jeg vet.. Guildet mitt er Sith og vi har satt PvP server som ønske, vi er også alliert med et annet sith guild. Hadde vært artig om du ble med på "andre" siden på samme server Avean For dere som ønsker det er det mulig å bli med i http://www.swtor.com...9385/sith-faced Vi har et krav om 25 år, men det kan evt lempes på til rundt 20 ved spesielle tilfeller.. "Yngste" mann i guildet er 28 år, eldste er 48 (selv er jeg 36). Så hos oss kan jeg garantere 0 drama. Send meg en personlig beskjed via SWTOR sine sider eller her på forumet om du ønsker å være med. Forhåpentligvis får php guruen min fingern ut av ræva snart så hjemmesiden kommer opp. Vi har også TS3 klar til launch. Sosialisering er veldig viktig for oss når man spiller, det gjør at man knyttes bedre til hverandre og man sitter som regel igjen med en god del "core" spillere pga dette, folk som altid stiller opp og aldrig gir seg selv om man ryker på smell etter smell. Faen, jeg burde heller søke meg inn i deres guild Er det plass og muligheter? Klart det sadolf, men jeg har desverre ikke muligheter til å gjøre noe guildmessig før launch. Alle guild funksjoner er låst ned til det. Men poster som sagt server her, så kan du bli med. Forhåpentligvis så er det såpass med funk i pre launch at jeg får lagt deg til. Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted December 11, 2011 Om vi ikke havner på samme server i starten, så er det jo ikke mye pes og "rerolle" på en annen server seinere. Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted December 11, 2011 Om vi ikke havner på samme server i starten, så er det jo ikke mye pes og "rerolle" på en annen server seinere. Sant det, men jeg blir der jeg havner, jeg har tross allt 11 stk (12 om sadolf blir med) med meg. Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 11, 2011 Jada. Bare si hvilken server dere har planer om å spille på. Får pre-launch tilgang tror jeg og. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 11, 2011 Om vi ikke havner på samme server i starten, så er det jo ikke mye pes og "rerolle" på en annen server seinere. Sant det, men jeg blir der jeg havner, jeg har tross allt 11 stk (12 om sadolf blir med) med meg. Mao du avslører servern dere skal spille på imorra så joiner resten (PvP og EU som krav seff) Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted December 12, 2011 Jeg pre-ordera for ca 4 uker siden. er det da stor sjangs for at jeg får tilgang før den 20? Share this post Link to post Share on other sites
humaN 558 Report post Posted December 12, 2011 Og for dere som er Sith, send inn en allianse søknad til Impetus Norwegicus. Helnorsk guild med gamle kjenninger fra wow guilden til skymarshall, da han selv skal spille på samme server som oss, men som en republic. Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted December 12, 2011 Og for dere som er Sith, send inn en allianse søknad til Impetus Norwegicus. Helnorsk guild med gamle kjenninger fra wow guilden til skymarshall, da han selv skal spille på samme server som oss, men som en republic. Alle guild funksjoner er låst ned inntil launch. Jeg pre-ordera for ca 4 uker siden. er det da stor sjangs for at jeg får tilgang før den 20? Jada, men du bør ikke ha for store forhåpninger om 7 dager (tirsdag), snarere 3 dagers preplay.. Share this post Link to post Share on other sites
Raaby 1 Report post Posted December 12, 2011 Jeg pre-ordera for ca 4 uker siden. er det da stor sjangs for at jeg får tilgang før den 20? Jada, men du bør ikke ha for store forhåpninger om 7 dager (tirsdag), snarere 3 dagers preplay.. Seriøst? Why? får i alle fall 5 dager som de har reklamert for lenge. Share this post Link to post Share on other sites
Velkator 0 Report post Posted December 12, 2011 De har hele tiden reklamert med "...Up to 5 days.." Men når er det opp til 7 dager altså. Share this post Link to post Share on other sites
Raaby 1 Report post Posted December 12, 2011 Veldig lite PvP servere http://www.darthhater.com/forums/forum-home/general-discussion/24051-server-name-list Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted December 12, 2011 Da har guildet blitt tildelt server... Basilisk Droid - PvP - EU Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 12, 2011 Må bare få pre trial (har noen fått mail om dette enda?) og opplåst konto ( glemte selvsagt svaret på et av de dustete kontrollspørsmålene). De nekter fikse det på mail, bare over tlf, og den linja er selvfølgelig opptatt... Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted December 12, 2011 Slik som "buzzen" er på den den store interwebben nå blir det tidvis tildeling.. Dvs at det ryker kansje 10000 mail for launch, så nye 10000 etter en time, nye 10000 etter ny time etc. Share this post Link to post Share on other sites
GoosE 6 Report post Posted December 12, 2011 Huff, spille eller ikke spille thats the question.. Merker jeg er litt sugen gett. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 12, 2011 Da joiner jeg Chuundar. Samtlige norske guilds skal joine der virker det som. Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted December 12, 2011 Da joiner jeg samme server imorgen. (Sadolf og co følg på!) Det kommer ikke til å være lett å spille Republic, mohahahaha http://www.swtor.com...me%5B%5D=he6041 Fine er i alle fall at serveren ikke har blitt overbefolket.. Det er moderat størrelse på alle guildene som har blitt tildelt plass der. Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 12, 2011 Phazed: Du har ikke vurdert å ta guilden til Chuundar servern ? Ser Starwarsnorge og resten av norske guildene skal satse der. Dem ble plassert på andre servere men dem skal joine Chuundar istedet. Hvis dere er norsk that is. Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted December 12, 2011 Hvis jeg kan slippe en server fylt opp med nordmenn så GIEF ME! Share this post Link to post Share on other sites
Nitrius 1 Report post Posted December 12, 2011 Veldig lite PvP servere http://www.darthhate...erver-name-list Vel vet ikke helt hvor riktig den lista der er jeg, guilden min, Starfighters og noen par andre norske/svenske/danske guilds havna på Chuundar og den er ikke å finne i lista der. Chuundar er EU PvP. Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted December 12, 2011 Phazed: Du har ikke vurdert å ta guilden til Chuundar servern ? Ser Starwarsnorge og resten av norske guildene skal satse der. Dem ble plassert på andre servere men dem skal joine Chuundar istedet. Hvis dere er norsk that is. Ikke aktuellt for min del. Vi er alliert med et annet guild som havnet på samme server. Samt at balansen på guildstørrelse virker fint der fra 10-25 pr guild.. Guildet er heller ikke helnorskt. Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 12, 2011 Ja, orker ikke for høy l33t-nisse faktor på serveren heller Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 12, 2011 Er mest kos og spille på server med flest mulig nordmenn. Er nå Bloodworthy hvor de største norske guildene skal samle seg på nå. Share this post Link to post Share on other sites
Raaby 1 Report post Posted December 13, 2011 starwarsnorge og diskusjon sier Bloodworthy serveren nå, ikke Chuundar for de er redde å komme på østblokkserver. Share this post Link to post Share on other sites