Jackal.no 200 Report post Posted December 7, 2011 Så på twitter nå at det er mulig for å preloade og installere Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 7, 2011 Ja ser ut som man kan spille fra 13 av Share this post Link to post Share on other sites
skorpio 0 Report post Posted December 7, 2011 Noen informasjon om man kan bruke betaklienten ved launch? Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 7, 2011 Hvis du var med på siste betatesten, altså etter 25 november. Share this post Link to post Share on other sites
Plaindog 127 Report post Posted December 8, 2011 Driver å installerer nå hehe Edit! Merkelig, det fungerer ikke å logge inn i klienten selv om jeg fikk epost om at jeg kunne preloade spillet Edit 2: Der fungerte det weeee Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 8, 2011 Får vel ikke tilgang på early access før siste dagen sikkert la inn preorder code'en sist fredag Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 8, 2011 Går sikkert bra. Er vel noe sånt som 85% som får tilgang første dagen visstnok. Ikke at jeg har tro på rekkefølge opplegget, meldte meg inn til beta i 2008 og var blant den siste som fikk. FU! Share this post Link to post Share on other sites
Dieorlingaz 1 Report post Posted December 9, 2011 Noen som har samme problem? swtor_setup.exe vil ikke kjøre, den bare dør ut. Har prøvd alt som står her: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=654033 Har ikke installert beta. win7 64... Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 9, 2011 Du bruker setupfilen fra kontoen din sant ? Hvis den feiler så kan det være tempfiler som klusser til. Altså den prøver å pakke ut til en plass som den ikke får tilgang til f.eks. Kjør en disk cleanup fra start meny - accessiories - system tools og rydd partisjonen som inneholder windows til deg. Så prøv å kjør igjen. Feiler den kan det være pga du har UAC på. Høyreklikk setupfilen og velg Run as Administrator. Hvis alt feiler kan du i verste fall tvinge maskinen i sikkerhetsmodus og sjekke om du får lagt den inn derfra, funker det der så er det noe 3rd party programvare som klusser til. Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted December 9, 2011 SWTOR pvp minner mer om Rift pvp enn noe annet. Ser ut som det er dårlig flyt i spillet, samme som RIFT. Når det er sagt så er uansett også WoW PvP broken as hell nå, så SWTOR burde klare å få over en stor del av WoW-spillerne. Samtidig så er det 100x fetere å gå rundt med lightsaber enn fattige sverd i WoW. Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 10, 2011 Var fett når man endelig fikk lyssablen 1 gangen ja. Og enda kulere når sabertaffen ble utdelt! Ser frem til tirsdag, hvis det er da man får early bird access? Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 10, 2011 Ja er klokken 2 på tirsdag ettermiddag. Sadolf: Hva er planen din ? PvP server håper jeg ? Kommer du til å logge på klokken 2 Vil gjerne havne på en server med noen kjente. Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted December 10, 2011 Ventetiden er pyton Så nærme men alikevel så langt unna til å spille. Share this post Link to post Share on other sites
Jimi X 4 Report post Posted December 11, 2011 Ja er klokken 2 på tirsdag ettermiddag. Sadolf: Hva er planen din ? PvP server håper jeg ? Kommer du til å logge på klokken 2 Vil gjerne havne på en server med noen kjente. Av erfaring er det ikke så lett å få "alle" til å spille på samme server. Derfor må man kanskje belage seg på å "rolle" en ny char på en ny server. Jeg er også usikker på om de kommer til å åpne nok servere. Merket at det var noe venting i beta for å komme inn på en server. Og det minnet meg litt for mye om hvordan det ble i WOW etter hvert. Husker jeg måtte vente i flere timer på Bloodscalp Uheldigvis ble den serveren kjedelig, etter at over halvparten av Alliance skiftet server når Blizzard åpnet for det. Men vi får bare håpe at det ikke blir noe problem! Gleder meg, men er fortsatt usikker på hvilken klasse jeg skal spille. Uansett blir det for Empire! Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 11, 2011 De som har kvalifisert en guild får vite server på mandagen, så de kan jo poste hvilken server de havnet på så kan resten følge etter. (hvis det er pvp og eu seff) Share this post Link to post Share on other sites
Phazed 1 Report post Posted December 11, 2011 Jeg gir i alle fall beskjed så fort jeg vet.. Guildet mitt er Sith og vi har satt PvP server som ønske, vi er også alliert med et annet sith guild. Hadde vært artig om du ble med på "andre" siden på samme server Avean For dere som ønsker det er det mulig å bli med i http://www.swtor.com/guilds/169385/sith-faced Vi har et krav om 25 år, men det kan evt lempes på til rundt 20 ved spesielle tilfeller.. "Yngste" mann i guildet er 28 år, eldste er 48 (selv er jeg 36). Så hos oss kan jeg garantere 0 drama. Send meg en personlig beskjed via SWTOR sine sider eller her på forumet om du ønsker å være med. Forhåpentligvis får php guruen min fingern ut av ræva snart så hjemmesiden kommer opp. Vi har også TS3 klar til launch. Sosialisering er veldig viktig for oss når man spiller, det gjør at man knyttes bedre til hverandre og man sitter som regel igjen med en god del "core" spillere pga dette, folk som altid stiller opp og aldrig gir seg selv om man ryker på smell etter smell. Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 11, 2011 Ja er klokken 2 på tirsdag ettermiddag. Sadolf: Hva er planen din ? PvP server håper jeg ? Kommer du til å logge på klokken 2 Vil gjerne havne på en server med noen kjente. Edit: Har sjekket: De skal spille PvE, og har ikke en gang godkjent søknaden min, pikkskaller der de er! Ser det hadde vært mer moro og spilt med Sith Faced og Avean. Jeg gir i alle fall beskjed så fort jeg vet.. Guildet mitt er Sith og vi har satt PvP server som ønske, vi er også alliert med et annet sith guild. Hadde vært artig om du ble med på "andre" siden på samme server Avean For dere som ønsker det er det mulig å bli med i http://www.swtor.com...9385/sith-faced Vi har et krav om 25 år, men det kan evt lempes på til rundt 20 ved spesielle tilfeller.. "Yngste" mann i guildet er 28 år, eldste er 48 (selv er jeg 36). Så hos oss kan jeg garantere 0 drama. Send meg en personlig beskjed via SWTOR sine sider eller her på forumet om du ønsker å være med. Forhåpentligvis får php guruen min fingern ut av ræva snart så hjemmesiden kommer opp. Vi har også TS3 klar til launch. Sosialisering er veldig viktig for oss når man spiller, det gjør at man knyttes bedre til hverandre og man sitter som regel igjen med en god del "core" spillere pga dette, folk som altid stiller opp og aldrig gir seg selv om man ryker på smell etter smell. Faen, jeg burde heller søke meg inn i deres guild Er det plass og muligheter? Share this post Link to post Share on other sites
Dieorlingaz 1 Report post Posted December 11, 2011 Hadde vært kjekt om noen her hadde laget en slik mmorpg-guide, som kun tar med basics. Bortsett fra lvl 30 ish i AoC, så har jeg ingen erfaring med dette. PVP vs PvE, RP? Klasser, guild osv... Liker Starwars så skal gi det et forsøk Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 11, 2011 PvP = Player vs Player PvE = Player vs Enviroment RP = Roleplaying På PvP servere vil du oppleve å møte på fiendtlige spillere mens du quester, i SWTOR så skjer dette etter andre planeten du besøker. Tattooine f.eks vil være fritt fram. PvE så slipper du å bekymre deg, du må godta å bli flagget for angrep selv. PvP etter min mening gir deg langt mer innhold og du må hele tiden være fokusert. RP er servere med strengere regelsett, altså du må helst skrive og oppføre deg som om det var en star wars film Altså å skrive lol wtf BBQ i chatten vil neppe bli godtatt. Klasser er ulike klasser man kan spille som, måtte det være trooper, bounty hunter, jedi knight eller consular. Du velger en klasse helt i starten og så må du velge en fordypning ved level 10. Guild er det samme som klan. Share this post Link to post Share on other sites
drozo 68 Report post Posted December 11, 2011 RP må være epic. Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted December 11, 2011 ugh. RP minner meg om Goldshire inn i WoW Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 11, 2011 0_o var ikke goldshire en liten by i wow ? og aner ikke hvordan rp er i swtor, aldri prøvd. Men bruker nå å være samme greia i alle mmo. Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted December 11, 2011 Klarte i starten på WoW ende opp på en RP-server. Man prater fjollete og "in character". Folk stod i Orgrimmar og hadde lange samtaler om vas og fjas de levde seg inn i. Men det var helt jævlig, man ble rapportert for både at man ikke var in-character nok, hadde useriøse navn og ikke minst ble guildet vårt renamet for det ikke var "RP" nok. Vi var vel første guildet i WoWs historie som ble hel-migrert til en annen server Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted December 11, 2011 Intervju med Bioware. Veldig veldig veldig lovende http://pc.ign.com/ar.../1214438p1.html Share this post Link to post Share on other sites
Dieorlingaz 1 Report post Posted December 11, 2011 pvp it is then.... Får jeg draget på det, så spiller jeg helst på en EU-server med folk herfra, så flagg gjerne hvilken server folk joiner. Share this post Link to post Share on other sites