Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jimi X

Star Wars the Old republic

Recommended Posts

Ja preordra collector for 1 år siden. Så er målet mitt å prøve å få dama til å like spillet haha. Men får se om det funker.

Sykt lyst å starte et guild så man kan kjøre taktikk og samarbeid i warzones, men orker ikke å starte med ukjente folk.

Så varsle om noen er game. Helt casual men pvp. Bare ha en fast gjeng å teame med hvis vi har behov for det.

Republic seff, ta ut sadolf og kompani !

Mener det er veldig forskjellig jeg men.

Jeg er egentlig ingen fan av MMO og syns pvp i slike spill er helt lol. Men i SWTOR fant jeg meg selv å spille pvp i flere timer i strekk. Det sier litt.

Bare for å illustrere forskjellen mellom min video (SWTOR) og en populær WoW pvp video (random youtube med mye hits)

Vet ikke med dere men syns personlig at man ser hva som foregår i SWTOR, man kan nyte animasjoner og knockback effekter. I WoW er det bare et rent smørje av regnbuens farger og masse tall som spammer skjermen din. Ikke at videon min er et bra eksempel, jeg var low level og totalt nybegynner i pvp men fortsatt generasjoner over WoW.

lolz, skal du først poste mage pvp video post så noe skikkelig ihvertfall

WoW og swtor PvP ser helt identiske ut spør du meg. Satt å så på en sith assassin stream med kommentering, så og så alle abilities var identiske wow rogue. Uansett, jeg digger wow pvp og at swtor er såpass likt er helt greit for meg, og det har blitt litt vel mye effekter med de to nye exp,packene til wow, det skal jeg være enig i.

Det er jo ikke bare om spillet ser annerledes ut. Det SPILLES annerledes en WoW. Kan hende det virker litt likt på noen punkter, men når du setter deg ned og spiller det selv får du en helt annen følelse. Og det er da inderlig ikke så "Stivt" som WoW er?

Jeg er i en guild som blir tildelt server for øyeblikket, mange nordmenn med. Skal på en PvP East coast server og tilhører Sith Imperiet. Vi heter for "Legion". Så det er kanskje liten sjangs for å komme på samme server som noen her... Men man kan håpe :)

Avean, fikk du kjøpt CE for 1 år siden?? O.o

Ble ikke allt det annonsert i Juni/Juli? Hvertfall da jeg kjøpte CE og de hadde det tilgjengelig på origin.

Ja jeg husker ikke helt, var lenge siden ihvertfall.

Greitnok noen abilities er kanskje lik et annet MMO, men det føles langt mer dynamisk enn WoW Maxi.

Hadde det vært likt WoW så hadde jeg aldri noensinne brukt et sekund av min tid på SWTOR. Alt fra det visuelle, questing, pvp og gameplay føles bare ordentlig ut.

Noen som har kjøpt pre order?

Og hvor mange er det av dere?

Har selv planer om å kjøpe pre order, men er noe usikker på om jeg da får 5 dagers "forsprang" eller om det er for sent å kjøpe pre order for det.

Kjøpte en preorder på Origins selv om jeg ikke er så happy med akkurat den platformen

Hehe. Her ser du åssen det vil gå med pinglete Republic-spillere når de får smake doble lyssabler og saberstaffs!

Hehe. Her ser du åssen det vil gå med pinglete Republic-spillere når de får smake doble lyssabler og saberstaffs!

Isåfall må du først gjennom ei asian chick med saberstaff, lykke til med det !

http://www.youtube.com/watch?v=0-lMb4o_jbU

Nei, republic-spillere får holde seg unna sith-våpen synes nå jeg da! Slik wannabe-sithing er bare tull (= Jedi Shadow)!

...

empire kommer til å bli fylt opp av 12 åringer og diverse andre scrubs som skal være sith bare fordi de er så slemme å kule! glhf

http://swtorprogress.com/members.php

her ser dere hvor mange som skal spille der bare pga effekter "uuuu lightning mage"

Merkelig. Den gangen man spilte WoW hang alle 12-åringene blant dverger og gnomer på Alliance-siden. Hva er skjedd med dagens 12-åringer!? Jeg spilte for det meste Horde (altså "slem") for å slippe unna alle kidsa...

Vurderer spille en jævlig upopulær klasse egentlig. Imperial Agent kanskje? Gadgets n shit.

horde var vel ikke onde, de var bare freaks.

empire er så karikert slemt at det virker barnslig. autoritær stat med galaktisk hegemoni som et eksplisitt mål. aggressiv ekspansjonisme. hyppige brudd på internasjonal lov og traktater. assimilering av okkupert befolking. benytter seg av hemmelig politi. null demokrati, ingen borgerrettigheter. ingen frie medier og intet offentlig innsyn i statlige anliggende. ekstremt hierarkisk statsapparat dominert av kultister (sith) som klenger seg til en pervertert sosial-darwinisme.

er nazister med britisk aksent.

empire er så karikert slemt at det virker barnslig. autoritær stat med galaktisk hegemoni som et eksplisitt mål. aggressiv ekspansjonisme. hyppige brudd på internasjonal lov og traktater. assimilering av okkupert befolking. benytter seg av hemmelig politi. null demokrati, ingen borgerrettigheter. ingen frie medier og intet offentlig innsyn i statlige anliggende. ekstremt hierarkisk statsapparat dominert av kultister (sith) som klenger seg til en pervertert sosial-darwinisme.

er nazister med britisk aksent.

Perfekt! Det er et RPG spill!

sef. derfor jeg spiller republic, så kan jeg være en oppegående person iaf i fantasien

haha.

Jeg må være republic, er altfor følelsesladda person. Jeg slet som faen og hadde massiv klump i halsen i Episode 3 filmen der man så all nedslaktningen av jedies og anakin som slakter younglings. Så jeg joiner republic og skal hevne meg :avean:

Jeg gråt på slutten av ep3 jeg også, fordi jeg skjønte at jar jar kom til å overleve.

hear hear

Ja, det irriterer meg at de eneste rasene man kan velge er liksom mennesker, hvor eneste variasjonen er litt forskjell på hår, horn, hudfarge og tatoveringer. Jeg vil spille Gungan (kun for å ha spilt Republic side og irritert vettet av folk) eller noen sånn litt rare figurer :sadolf:

Nekter å tro dem lanserer spillet med de få valgene man hadde i betaen. Isåfall er det dårligste customization ever.

Var vel noen ytterst få ansikt å velge mellom samt hårstiler, og ikke kunne man customize de noe videre.

*VIDEO FJERNET DA SIDEN IKE LAR MEG POSTE MER EN 2 På EN GANG*

Isåfall må du først gjennom ei asian chick med saberstaff, lykke til med det !

http://www.youtube.com/watch?v=0-lMb4o_jbU

Hjelper lite å være asian chick når man stikker avgårde som en råtten bantha bæsj på høylys dag.. Og atpåtil mister en nær venn *hirr hirr*

http://www.youtube.com/watch?v=iXPgZ3DWc5E

Det er jo ikke bare om spillet ser annerledes ut. Det SPILLES annerledes en WoW. Kan hende det virker litt likt på noen punkter, men når du setter deg ned og spiller det selv får du en helt annen følelse. Og det er da inderlig ikke så "Stivt" som WoW er?

Jeg er i en guild som blir tildelt server for øyeblikket, mange nordmenn med. Skal på en PvP East coast server og tilhører Sith Imperiet. Vi heter for "Legion". Så det er kanskje liten sjangs for å komme på samme server som noen her... Men man kan håpe :)

Avean, fikk du kjøpt CE for 1 år siden?? O.o

Ble ikke allt det annonsert i Juni/Juli? Hvertfall da jeg kjøpte CE og de hadde det tilgjengelig på origin.

Skal du spille på en Amerikansk server?

Har dere blitt tildelt server ennå?

Sitter fortsatt å venter på mail til guildet mitt (er guildmaster), dog vi skal spille på europeisk server.

[off-topic]

Fap du har å komme deg inn på bfno mumble og bli med på en runde BF3!

Savner ditt initiativ som SL :p

[/off-topic]

Skal du spille på en Amerikansk server?

Har dere blitt tildelt server ennå?

Sitter fortsatt å venter på mail til guildet mitt (er guildmaster), dog vi skal spille på europeisk server.

Vi kjører på med amerikansk server ja. Passer meg godt, siden jeg som regel har likt meg best der. Noe med hvordan gaming er generelt mer akseptert blant folk. Men dette henger nok mer igjen fra hvordan det var 5-10 år siden. Og så har man bare engelske folk å forholde seg til. Pluss, jeg bor på østkysten av USA for øyeblikket, i hvertfal ett år til :)

Nei vi har ikke fått server enda, ordla meg litt feil der kanskje. Men jeg regner med det er rett rundt hjørnet.

De begynner å sende ut early access invites på den 13. Desember

Og det ser ut til at det kan bli opp til 7 dager early access nå: http://www.swtor.com/news/news-article/20111207

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...