Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jimi X

Star Wars the Old republic

Recommended Posts

Er det bare meg fra bf.no som kommer til å gå republic ? Resten av dere er bare onde jævler ? Sånn å forstå ?

Republic, republic, republic.....

Jeg og Ricky kommer til å gå Republic :)

Nice, PvP server da eller ? Håper vi havner på samme server ved launch. Litt kult å spille på server med kjente fjes ihvertfall. Gjelder forsåvidt imperials også, møtes vi i warzones osv.

Nice, PvP server da eller ? Håper vi havner på samme server ved launch. Litt kult å spille på server med kjente fjes ihvertfall. Gjelder forsåvidt imperials også, møtes vi i warzones osv.

Tror guildet mitt blir tildelt server tidlig i desember, poster det her når det er aktuellt.

Prøver dere å kompensere for at dere velger bamseelskernes (wookies, ewoks osv) side med å spille PvP for å tøffe dere opp eller? Ha ha! Nei, jeg tror jeg kommer til å henge med en gammel gjeng/guild jeg har spilt WoW med. Aner ikke om de ender opp på pvp/pve egentlig...

Blir nok sith, redd for at republic blir SWTOR svar på alliance og fylles med kids

Blir nok sith, redd for at republic blir SWTOR svar på alliance og fylles med kids

Tenkte nok litt det samme... Kidsa er jo fostret opp på denne fele tegnefilmen med Anakin og den sutrete piken.

Hva skjer egentlig om du spiller jedi knight og går helt dark side up in dis bitch? Får det noen konsekvenser? Eller er dark/light-side systemet bare for skøy? Hadde vært gøy om du hadde kunnet starte republic, og ende opp som sith.

Man får ulike titler utifra valgene man gjør i dialogsystemet, mer vet jeg ikke siden jeg kom bare til level 14.

Tviler på du klarer bytte side ;-) Men jeg ville vært konsekvent i mine valg hvert fall.

High-res teksturer er adda i dagens patch. (Så det på closed beta stream)

Eller det skulle fungert i beta men det var disabla av en eller annen grunn.

Så vi spilte på low alle mann :p

Ved retail skal dem adde Highest setting også, så blir nok drastisk forskjell.

Dark/light systemet har også noe med items å gjøre.

Div items er kun for de som har f.eks dark lvl 1.

Jeg rakk akkurat og bli dark lvl 1 og da kunne jeg ta på meg en fet armor chest piece som droppet.

Dark/light systemet har også noe med items å gjøre.

Div items er kun for de som har f.eks dark lvl 1.

Jeg rakk akkurat og bli dark lvl 1 og da kunne jeg ta på meg en fet armor chest piece som droppet.

Dark/light går dypere en bare items. Det avgjør hvordan personer ser deg, dine companions, hva slags valg du vil ha senere i personal story etc.

Ja og dialogsystemet endrer seg etter hvem du er også. Spilte gjennom flashpointet Esseles 2 ganger hvor sithen på slutten sa noe forskjellig sist gang pga en Trooper var med. "A soldier ? You are no match for a Sith!" Og så får jeg plutselig dialogen og da sier han "Finally a Jedi, someone worth fighting!" :p

Da er det back to swtor da

You have been selected to participate in the final STAR WARS: The Old Republic Beta Test

Da er det back to swtor da

You have been selected to participate in the final STAR WARS: The Old Republic Beta Test

Heldiggris :)

Sleng inn noen ord om hvordan du syns ting er under siste beta da, er det bedre "polish" på spillet?

11 dager igjen :dans: , guildene er låst ned for server tildeling. Eneste man kan gjøre nå er å benke seg ved mailboksen og vente på tildeling og spilletid (som vitterlig bør være 5 dager siden jeg la inn pre-order kode i august og etter hva jeg har lest skal alle som har levert in før september får 5 dager.)

Hvis noen er med å starte et casual pvp guild til dette spillet så varsle. Har webside, mumble/ts server og alt som trengs isåfall. Ser mørkt på å ta inn bare helt nye folk, vært kjekt å kunne fått med meg ihvertfall 2 bekjente fra bf.no til å styre skuta sammen.

Varsle meg hvis noen er interessert.

Hype, hype, hype. Det spilles som WoW, det føles som WoW, det er jo WoW (med andre skins og background). Spillet forsøker jo ikke engang å være nyskapende. Vent litt, jeg trekker tilbake at det føles som WoW, å bevege seg rundt i Azeroth er mye smoothere enn dette her.

sef er mye kopiert, men ser ikke problemet med å bygge på en vellykket oppskrift. da WoW ble sluppet var jo det også særs lite innovativt. kritikken dengang var at Blizzard kun hadde polert eksisterende konsepter. og i ekte Blizzard-stil føltes også spillet veldig smooth og vellaget. mest revolusjonerende var at de lyktes å gjøre den sære MMO-sjangeren mainstream. alle kjenner Bioware og deres varemerke er en god historie, med voiceacting, en klassebasert storyline, moral/alignment, companions og story-drevne flashpoints er SWtoR en svært anstendig begynnelse.

selv tenker jeg å spille vanguard og være dark side. da får jeg være med the republic, men unngå svulstige og pretensiøse jedi-pisset. og ranged tanking virker interessant

Hype, hype, hype. Det spilles som WoW, det føles som WoW, det er jo WoW (med andre skins og background). Spillet forsøker jo ikke engang å være nyskapende. Vent litt, jeg trekker tilbake at det føles som WoW, å bevege seg rundt i Azeroth er mye smoothere enn dette her.

Da holder du deg til wow da :cool:

WoW blir nok enda fetere når de slipper den nye expantion pakka med kung fu pandaer :lol:

(snakk om å gå tom for ideer...)

Det er aldri store forskjeller mellom hvordan de setter opp et MMO.

Den størrste forskjellen er grafikk, storyline, musikk og innhold.

Gamplay er det samme, quests er det samme, hvordan man får tak i fete items er det samme osv osv.

Mener det er veldig forskjellig jeg men.

Jeg er egentlig ingen fan av MMO og syns pvp i slike spill er helt lol. Men i SWTOR fant jeg meg selv å spille pvp i flere timer i strekk. Det sier litt.

Bare for å illustrere forskjellen mellom min video (SWTOR) og en populær WoW pvp video (random youtube med mye hits)

http://www.youtube.com/watch?v=iyU6NoTjnQk

Vet ikke med dere men syns personlig at man ser hva som foregår i SWTOR, man kan nyte animasjoner og knockback effekter. I WoW er det bare et rent smørje av regnbuens farger og masse tall som spammer skjermen din. Ikke at videon min er et bra eksempel, jeg var low level og totalt nybegynner i pvp men fortsatt generasjoner over WoW.

Noen som har kjøpt pre order?

Og hvor mange er det av dere?

Har selv planer om å kjøpe pre order, men er noe usikker på om jeg da får 5 dagers "forsprang" eller om det er for sent å kjøpe pre order for det.

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...