Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jimi X

Star Wars the Old republic

Recommended Posts

Combaten er jo ca. som wow, swfeelingen har jeg ikke helt følt enda. Jeg skal skrive på nytt her om jeg noen gang kommer meg til hoth.

Klasser har dere spilt ? Jeg har to hovedklasser jeg har holdt på med for å prøve å bestemme meg, resultatet er at jeg fortsatt er usikker.

Jedi Sentinel er kraftig som faen, kan hoppe og ta deg på 30 meters avstand, selv om du er i 5 etasje og jeg i første kan jeg angripe deg.

Litt svak mot range folk og stuns osv, men gjør mye skade. Lett for å dø i PvE.

Jedi Shadow kan jeg velge kampene selv i PvP, jeg kan angripe fra stealth og angripe med vanvittig damage hvis jeg treffer ryggen din. Tåler også en del. Føler meg som et beist i PvP ihvertfall og folk er avhengig av meg i instanser (PvE)

Så vetta faen, føler Shadow passer min spillestil best kanskje, men jeg vil da savne hoppingen til jedi knight. Det er heftig som faen !

Sith Inquisitor Sorcerer - en healer/ranged spell caster type med lyssabel :) Funker utrolig bra i PVE, men jeg har ikke testet PVP.

Har spells som channeling, stun, dot og dd i tillegg til healing. Har også en companion som fungerer som tank når jeg går solo. Men det har vel alle klassene.

Synes jeg traff bra med mitt valg og kommer til å velge denne klassen når jeg har kjøpt spillet.

Og da blir jeg en del av The Sith Empire. Join the dark side!

May the force be with you...

Ble Dark lvl 1 i går og da gikk fargen på øynene mine fra mørke grå til lys rødt :devil:

Jeg kommer til å velge Imperium! :cool:

Sith Empire. Alt annet er bøgt! :D Prøvde både Bounty Hunter og Sith Inquisitor. Begge deler ganske artig.

Jeg kommer til å spille en av disse klassene:

Sith Empire

• Bounty hunter
  • Sith warrior

The Galactic Republic

• Trooper
  • Jedi Consular

Om jeg kunne valgt en hadde det blitt Jedi consular

Jeg testa en imperial agent med operative specialization.

Ja, åssen var den klassen+spesialiseringen? Forstår meg ikke helt på hva den er tenkt som eller hvordan funksjon den skal ha i en gruppe?

Med operative-spesialiseringen blir du en dps-kar med litt healing abilities. Hvordan det fungerer i gruppe vet jeg ikke, da healingen på lvl 12 ihvertfall er helt ubrukelig, og jeg er verdens mest asosiale mmo-spiller. Solo så funker det nesten som en rogue med et lite utvalg healingspells, ganske gøy så langt. Fint utvalg av veldig kraftige angrep både ranged og melee.

Ga meg som en lvl 25 Sith Juggernaut (speccet som tank) i dag før jeg måtte på jobb kl14. Formelig elsker spillet og jeg vet jeg kommer til å ha abstinenser inntil det blir launch. (Jeg håper jeg får spille 5 dager før siden jeg har hatt Col.Ed pre-orer siden tidenes morgen registrert) Skal vel game noen timer til når jeg er ferdig på jobb kl 23:00

Ser veldig likt ut som wow pvp, takk for video avean, selv om du er en mouseclicker!

Da er det bestemt at jeg skal bli galaksens beste smuggler fra och med 20.desember

Ja dette var fra en av første dagene med spillet, bruker nå binds på alt :p

Litt for mye abilities å holde styr på.

Har testa Sith Inquisitor, Bounty Hunter, Jedi Knight og Trooper opp til level 10/11 og må si jeg liker spillet veldig bra :o

Genialt at alle quests har voice actors så du får med deg mye mer enn i f.eks WoW (for lat til å lese quests :p)

Kommer nok til å gå SI eller BH som main tror jeg

Liker å ha en "clean install" av nye spill.

Slipper man rester fra beta.

Er overrasket over hvor bra spillet fungerte på min snart 4 år gamle PC.

Intel Core duo E8400

4 GB ram

Nvidia GeForce GTX 260.

Fikk aldri sjekket ut instillingene på skjermkortet, men jeg synes grafikken så bra ut og det var aldri noe lag. Kun litt "serverlag".

Synd betaen er over for denne gang :(

Blir lenge å vente, men det er bare 3 uker igjen :)

Jeg er ikke overrasket over at spillet fungerte bra på din maskin Trygve. Kan ikke kalles textures det som vises til tider. Grafikken er til tider ikke helt 100% desverre :( Men jeg overlever det. Skulle bare ønske den var litt bedre siden jeg har grei hardware til å utnytte det.

Intel Core i7 2600

Z68X-UD3H-B3 hovedkort

8 GB ram

Radeon HIS HD 5970

Skal forøvrig avinstallere jeg og før release :)

JEG HAR ABSTINENSER!!!!! :grr:

Jeg er ikke overrasket over at spillet fungerte bra på din maskin Trygve. Kan ikke kalles textures det som vises til tider. Grafikken er til tider ikke helt 100% desverre :( Men jeg overlever det. Skulle bare ønske den var litt bedre siden jeg har grei hardware til å utnytte det.

Intel Core i7 2600

Z68X-UD3H-B3 hovedkort

8 GB ram

Radeon HIS HD 5970

Skal forøvrig avinstallere jeg og før release :)

Etter hva jeg fikk med meg er ikke alle grafikkopsjoner tilgjengelige under beta, skal bli bedre under launch,

Jeg tror det var en bug. Vet ikke om dere la merke til det samme, men grafikken når dere løp generelt i verdenen virket veldig lav, men når dere var i cutscenes så var det rimelig bra ? Altså man kunne se refleksjoner i øynene, glossyness på leppene til folk og ja det var veldig detaljert.

Man ser forskjellen her:

http://www.youtube.com/watch?v=OskRij8AYaU

Jeg mener det vi opplever når vi spiller det er som det var i 2009, men i cutscenes får vi det som dem viser i klippet som 2010 grafikk. Ser det er en enorm forskjell i grafikken der og med tanke på at det var en stresstest beta så er det godt mulig det var en bug.

Du har spilt for mye Skyrim Plaindog...

Ikke glem at grafikken i et MMO ikke kan matche grafikken til et singer player RPG spill.

Det som også er fett i SWTOR er at det nesten ikke finnes loadscreens. Du bare cruiser rundt og inn i soner uten å behøve å vente på at spillet skal loade neste område.

Og jeg synes faktisk grafikken er fet. Når man titter på de store byene og alle bygningene rundt. Mange detaljer og en utrolig fet atmosfære.

Har troen på at dette blir det nye store :)

RIP Wow? Yes plz!

Slik 1 player rot rundt i din egen lille rpg-boks er lol. Er som å runke kontra å ha gruppesex liksom!

Er det bare meg fra bf.no som kommer til å gå republic ? Resten av dere er bare onde jævler ? Sånn å forstå ?

Jeg tror ikke jeg blir å kjøpe spillet, men snill og god kan man være i den virkelige verden. Når det faktisk er et mmo som lar deg drepe karakterene du snakker med, og gir deg muligheten til å velge om du vil utføre quests på en ond måte er det da ingen grunn til å være snill.

Er det bare meg fra bf.no som kommer til å gå republic ? Resten av dere er bare onde jævler ? Sånn å forstå ?

Egentlig er det bare du som er en goody goody :tafse: skrulle.

Resten av oss med litt kjøtt mellom bena går Sith :ninja: