Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Jimi X

Star Wars the Old republic

Recommended Posts

Fikk tilgang på bonus runde #2 i dag :D

over 1 time kø på bloodworthy så finner nok heller en annen plass :p

Faen steike. Jedi Sage eller Jedi Shadow.

What to do :( Jeg vil gjerne være en healer type men staff virker fett hehe

Tror det er basert på når du preorderet. Jeg preorderet for ca 2 mndr siden og kom inn i dag. Men leste et eller annet sted at alle skulle få tilgang i morra

Tror det er basert på når du preorderet. Jeg preorderet for ca 2 mndr siden og kom inn i dag. Men leste et eller annet sted at alle skulle få tilgang i morra

For ca 2 mnd'r siden?!?!?!!? :O

Jeg preorderet og regga koden 15 november (1 mnd i dag) og fikk tilgang på 3 bølgen med invites i dag. :)

Har du husket og redeem'a koden på www.swtor.com?

Sevenofnine på Balistic Droid er min char ;) BH Merc

Hvordan er det med PvP nå? når jeg testa i beta var det folk som var nesten level 30 der når jeg var level 10/11. skulle vert 10 til 19 i en "battleground"

Sevenofnine på Balistic Droid er min char ;) BH Merc

Hvordan er det med PvP nå? når jeg testa i beta var det folk som var nesten level 30 der når jeg var level 10/11. skulle vert 10 til 19 i en "battleground"

Synes PvP var helt grett. Veldig variert i lvl, slet litt med min lvl12 Bounty Hunter, men gikk grett.

Fikk tilgang på bonus runde #2 i dag :D

over 1 time kø på bloodworthy så finner nok heller en annen plass :p

Av erfaring så blir ikke den ventetiden noe lavere med det første.

Da kommer jeg til å finne meg en annen server også.

Edited by Jimi X

Alle serverne er det FULL på, så det er ikke noen vits å finne noen andre servere. Dette kommer til å jevne seg ut uansett :) Sånn er det alltid ved lanseringen av alle mmo's. Hadde vært fint om dere holdt ut. Av språket i chatten på Bloodworthy så er mange nordmenn og svensker her.

Fantastisk spill ikke mer å si. Level 0-14 er et slit uten sprint og det er mye løping mellom oppdrag. Fra 14 til 20 var det litt kjipe quester på republic siden men så på 20 tar det seg helt hinsides opp. Flashpointene og alt rundt den level en er bare ufattelig bra laget. I tilegg så får klassen din mer abilities som setter særpreg på klassen din. Vil si det er rundt level 20 at man først merker hvor kraftig akkurat din klasse er. Er da man kan specce i diverse ting som gir boost 30-60% i diverse ting avhengig av klasse.

Er level 23 med min jedi shadow nå, driver og sparer opp til sertifikatet så jeg kan kjøre kjøretøy. Er primært dps specca men skifter til tank stance når jeg er i grupper og cc'er mobs. Ene cc abilitien min stunner en mob for 60 sekund, rimelig awesome :)

Alle serverne er det FULL på, så det er ikke noen vits å finne noen andre servere. Dette kommer til å jevne seg ut uansett :) Sånn er det alltid ved lanseringen av alle mmo's. Hadde vært fint om dere holdt ut. Av språket i chatten på Bloodworthy så er mange nordmenn og svensker her.

De åpner jo garantert opp for flere servere den 20.12. Og da joiner jeg heller en uten ventetid enn å sitte å måtte vente i flere timer for å spille...

At alle serverene nå er fulle betyr bare en ting: At enda fler joiner allerede fulle servere når releasedagen kommer. For da skal alle joine den serveren som kameratene allerede spiller på.

Jeg har begrenset med spilletid, da kaster jeg ikke bort den tiden med å sitte i ventekø for å kunne spille.

har erfart dette tidligere og går ikke i den "fella" igjen.

Har fått en del folk fra Bloodworthy in på Basilisk Droid.. Ellers er det greit på BD men merket helvete nå som helgen er her, da begynner køene siden alle skal spille.

Viktigere for meg å være på en server med kjente, slike spill varer jo gjerne opptil noen år. Da vil jeg ikke bli sittende fast på en server med en gjeng ukjente. Akkurat nå på Bloodworthy er det veldig gøy, folk stopper opp overalt og titter siden vi kjenner igjen nickene til hverandre. Folk fra gamer.no, hardware.no nettverket osv.

synes det er mye bedre å spille kanskje med 2-3 venner du kjenner på en server ,for så å bli kjent med andre. WoW hadde aldri blitt bra for min del om jeg hadde vært stuck med en gjeng jeg kjenner, kontra å bli kjent med folk rundt om i europa. Kanskje det bare er jeg som har dårlig erfaring med rene norske guilds :p

gleder meg til 20, om det ikke er mulig å kjøpe early access digital noen sted, utenom origin, betaler ikke 600,-

600 deluxe versjon og 500 for normal på origin. Jeg orka ikke å vente så da ble det origin.

jepp, fant ut av normal versjonen. laster ned og venter på early access nå -_-

Ser litt på Aveans stream nå, bortsett fra skrillex i bakgrunnen så ser spillet fantastisk ut, gleder meg virkelig. Hvordan er pvp systemet egentlig? Har man arena eller lignende som i wow? pvp gear?

PvP gear har man fra level 20 og oppover. Det er warzones som du sikkert så meg spille, det er objective basert. Enten disarme bomber, beskytte eller huttball som jeg liker veldig godt. Der man skal ta en ball, og ta den til motstanderens grense.

Ellers er det åpen pvp som du vil oppleve rundt level 20ish. De første planetene som low level er republic/imperial only, men så kommer du til planeter som er delt. Som nar shadaa og tatooine som jeg har testa hittil. Dette er første pvpen i et mmo jeg faktisk digger. Men er veldig avhengig av at folk kan å spille da, første pvp rundene idag ble vi bare most og det verste folk kan gjøre er å leave. Da blir vi sittende i undertall i tilegg så det er kjipt, håper dem blir straffa for det.

kult, så forresten at du møtte på folk fra lvl 16 til 35+ i warzonen, gjør ikke dette bgn veldig ubalansert og kjedlig for low lvls? 4gb igjen :(

Nei du blir boosta opp til den som har høyest level i warzonen. Du har derimot ikke alle abilitiene dine så en høy level har en klar fordel men uslåelig er dem ikke. Jeg tok flere level 50's som level 14 i betaen :p Men lett er det ikke.

• Like 1

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Create New...