home 88 Report post Posted September 23, 2011 Hos meg må jeg endre output lyd på pc'en Høyreklikk på høytalerikonet, og velg avspillingsenhet. Deretter high def audio device. Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted September 23, 2011 Ja, det var det jeg mente da jeg sa at jeg hadde endret avspillingsenhet til HD Audio Share this post Link to post Share on other sites
GodbeaR 3 Report post Posted September 23, 2011 Høyreklikk på høytaler nede i høyre hjørne -> Avspillingsenheter -> Trykk på HDMI output -> Trykk på bruk som standard -> Trykk på bruk. Hvis HDMI output er grået ut: Marker (trykk) HDMI output ->Egenskaper ->Enhetsbruk ->Bruk denne enheten (aktiver) Hvis ikke HDMI output vises på listen. Høyre klikk på listen, og hukk av for: Hvis frakoblede enheter. Share this post Link to post Share on other sites
Xomp 0 Report post Posted September 23, 2011 Okey, mulig jeg ikke har forklart meg tydelig i førstepost (evt. så leser dere ikke posten før dere svarer ) Jeg har gjort alt det der, men får fremdeles ikke lyd på TVen. Realtek Digital Output reagerer når jeg skrur på musikk, men det videreformidles ikke til TVen. Share this post Link to post Share on other sites