Lygre 0 Report post Posted September 21, 2011 Betaen er datert!Klar for å betateste Battlefield 3? DICE har datoen klar - og det er ikke lenge til! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted September 21, 2011 (Multigamer.no): Er du klar for å teste Battlefield 3? Da trenger du heldigvis ikke vente lenge for allerede 29. september braker det løs! Betaen varer helt til 10. oktober og er for PC, Playstation 3 og Xbox 360 og vil utspille seg på kartet Operation Metro med spillmodusen Rush for 32 spillere. Hvem får tilgang til betaen? Vel - alle. Betaen er av det åpne slaget og alle soldater som ønsker, både på PC, Playstation 3 og Xbox 360 vil få mulighet til å delta. Har du forhåndsbestilt Battlefield 3 på Origin eller kjøpt Tier 1-versjonen av Medal of Honor får du tilgang til betaen allerede 27. september - med andre ord 48 timer før. Les mer om Battlefield 3-betaen her. Hvor skal vi spille? Hos oss selvfølgelig. Sammen med våre venner i Battlefield.no kommer vi selvfølgelig til å sette opp servere for betatestingen. Vi kommer tilbake med mer informasjon om disse etterhvert. Vi ses på slagmarken, soldater. Battlefield 3 utvikles av DICE og kommer til PC, PS3 og Xbox 360 27. oktober. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted September 21, 2011 Gjelder dette også for de som har forhåndsbestilt hos Multigamer.no? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted September 21, 2011 Har du forhåndsbestilt Battlefield 3 på Origin eller kjøpt Tier 1-versjonen av Medal of Honor får du tilgang til betaen allerede 27. september - med andre ord 48 timer før.27. oktober. Gjelder dette også for de som har forhåndsbestilt hos Multigamer.no? 48 timer før gjelder ikke for Multigamer.no forhåndsbestillinger, men som alle andre vil du kunne spille den 29.09.11 Dette er en Open Beta. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Roy-Inge 17 Report post Posted September 21, 2011 Okei, takker for svar Quote Share this post Link to post Share on other sites
qed 312 Report post Posted September 21, 2011 For meg som ikke fikk tilgang til alpha så er dette VELDIG gledelig!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Entreri 110 Report post Posted September 21, 2011 x2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Rndz 0 Report post Posted September 21, 2011 kløøøøøøøør i fingra fy flate Quote Share this post Link to post Share on other sites
olyo 1 Report post Posted September 26, 2011 noen som veit kl når????? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sjef 1 Report post Posted September 26, 2011 Ser ut at det blir klokken 14 i morgen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
En Dam av Død 0 Report post Posted September 26, 2011 Har du en kilde til det? Finner ikkeno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shawshank 0 Report post Posted September 26, 2011 Kanskje på tide å logge inn Origin kontoen min og peise på... Quote Share this post Link to post Share on other sites
home 88 Report post Posted September 26, 2011 Ånei. 29. Når dama skal ha jentekveld, og jeg blir forvist til datarommet. Gotta love the timing Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted September 26, 2011 Ser ut at det blir klokken 14 i morgen. Info hvor? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DaX 8 Report post Posted September 26, 2011 http://twitter.com/#!/EA_Australia/sta...217369570131968 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Avean 161 Report post Posted September 26, 2011 Det gjelder australia og dem har bare lagt til tida i vår tidssone hvis det blir samtidig lansering. Quotes fra en ansatt hos Dice sier bare "Tror det" . Ikke noe "bekreftet" som alle sider skriver nå Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lygre 0 Report post Posted September 26, 2011 Greit at DICE gir oss en demo før spillet slippes. Var redd det kun ville bli til de som kjøpte MOH som de sa for et år siden. Føles spillet for mye som Bad Company 2 og for lite som BF2 spørs det om BF3 havner ved siden av Xboxen. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Holycrap 9 Report post Posted September 26, 2011 Greit at DICE gir oss en demo før spillet slippes. Var redd det kun ville bli til de som kjøpte MOH som de sa for et år siden.Føles spillet for mye som Bad Company 2 og for lite som BF2 spørs det om BF3 havner ved siden av Xboxen. du får dessverre ikke oppleve Battlefield 3 ordentlig når du velger å bruke den oldboxen din, i stedet for en ordentlig PC Quote Share this post Link to post Share on other sites
Xulli 2 Report post Posted September 26, 2011 Noen som har hørt om predownload til beta'en ? :S skjer dette automatisk på origin eller må jeg klikke på noe ? :S Quote Share this post Link to post Share on other sites
sadolf 27 Report post Posted September 26, 2011 Ser ut at det blir klokken 14 i morgen. Info hvor? In your butt, slut! Med litt flaks har de glemt alle i Norge, spesielt alle som sitter på ADSL nord for Sinsenkrysset!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Cappadocius 4 Report post Posted September 27, 2011 Noen som har hørt om predownload til beta'en ? :S skjer dette automatisk på origin eller må jeg klikke på noe ? :S Du får mail med en redeem code som du slenger inn i Origin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted September 27, 2011 Har testet et par timer nå, spillet er fint i for seg. men de kunne valgt et annet map synes jeg:( samt får ikke justert på fov:S Quote Share this post Link to post Share on other sites
barezell 21 Report post Posted September 27, 2011 moh,steam,origin? jeg har ikke fått noe mail fra ea Quote Share this post Link to post Share on other sites
KrigersteiN 0 Report post Posted September 27, 2011 Noen som har fått mail? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ramstad 14 Report post Posted September 27, 2011 jeg har spillt noen timer hvertfall. kan bli morro dette. en del og sette seg inn i dog:S Quote Share this post Link to post Share on other sites