Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Vince

Drittunger.

Recommended Posts

Hei, begynner å se meg lei på css drittunger som okkuperer RO kanalen. Er det ikke nok css rom til at de kan holde seg der oppe? De har alltid en bedriten attitude, og svarer eple kjekt når jeg sier at det finnes rom de kan ta. Skulle ønske admins var litt mere til stede når det gjelder slikt. :lol: MAD BRO.

enig med begge over.

er alt for mange fortisser som spele CS og dermed trur dei er verdens kulaste og kan gjer som dei vil. dei har haugevis med kanalar å velga mellom (og kan laga midlertidige kanalar dersom dei registrere seg på mumble), men neidå, dei skal absolutt bruke den eine RO2 kanalen som er der. Og når folk som faktisk skal spela RO2 komme får dei beskjed om å finna seg sin eigen kanal.....

Vi skal ordne flere mennesker med admin på mumble. Oppretter tråd på lederforumet ila dagen :lol:

Slik oppførsel er ikke akseptert på mumble av noen. Sitter man i en kanal som hører til en spesifik server (eks Office Only) eller en kanal som tilhører et spill har man ingen grunn til å bli sure hvis man får besøk der.

Blir folk sure og/eller ufine så kan man kontakte noen med rettigheter på mumble (jeg har det blant annet), så skal man få ordning på dette.

Teknisk sett er det vel unødvendig å oppholde seg i kanalen til et annet spill enn det man spiller. Spiller man css så holder man seg i css kanalene.

Husk at man kan poste klage i klagemuren (under 'annet'). Vi kan hente ut logger fra mumble for å verifisere klager, og reagere deretter.

Så lenge vi ikke vet hvem som ikke oppfører seg på mumble får vi heller ikke gjort noe med det :lol:

Vi skal prøve å få fulgt det opp så godt vi kan. Er vanskelig å vite hvem som går rundt og slenger dritt (selv om jeg har mine anelser) uten bevis. Hadde vært greit som Pazuzu sier hvis det blir laget klage på klageforumet med eventuell record av mumble.

Spør du meg så er det egentlig like barnslig å gå inn i en kanal der 5 stk sitter og gamer for så å si at "BUHU DETTE ER MIN KANAL" og forstyrre 5 stk som er midt i en gather.

Regner med det er derfor de ble sinte!?

Nei, alle som spiller CSS er ordblinde. "Hehe"

Alvorlig talt da. Kanalnavn. Hva har det å si?

Hvorfor kan dere ikke spille RO2 i en kanal som heter noe annet? Spiller dere et annet spill da eller?

Sier bare at kanskje systemet er broken. Ikke det at det nødvendigvis er "CSS fjortisser" som er grunnen.

Dere drar alle over en kam og det er DERE som ser ut som drittungene her. JFM. alle postene etter åpningsposten.

Tror poenget her var at CSS har 100 kanaler til kos og tafs, og de som har lyst å spille RO2 har en kanal.

Å samle CSS røkla på BF3 mumble når den tid kommer tror jeg ikke blir så pop det heller.

Sier bare at kanskje systemet er broken. Ikke det at det nødvendigvis er "CSS fjortisser" som er grunnen.

Dere drar alle over en kam og det er DERE som ser ut som drittungene her. JFM. alle postene etter åpningsposten.

Ro ned skrukkene dine. Har selv opplevd høy prosentandel shitkids i CSS så det er ikke noe uvanlig utsagn det. At alle er det? Nei. Det stemmer ikke.

Og systemet er feil i den forstand at vi har for få admins på mumble. Det skal ordnes.

Hvorfor kan dere ikke spille RO2 i en kanal som heter noe annet? Spiller dere et annet spill da eller?

Er da ingen menneskerett å sitte på bf sin mumble, når vi har opprettet en struktur der inne som skal gi plass til alle, som fordrer at man strukturerer seg etter type spill man spiller, så er det minste vi kan forlange at de holder seg til den.

Nei, alle som spiller CSS er ordblinde. "Hehe"

Alvorlig talt da. Kanalnavn. Hva har det å si?

Alle som spiller spill X er ikke nødvendigvis RL venner og planlegger å joine mumble for å spille sammen heller da.

Om jeg ville spille RO2 og ikke kjente en fjert, logga på mumble og så at kanalen bare hadde CSS folk i seg så hadde det ikke vært logisk å lete etter folk som spiller RO2 i en random annen kanal...

Er da ingen menneskerett å sitte på bf sin mumble, når vi har opprettet en struktur der inne som skal gi plass til alle, som fordrer at man strukturerer seg etter type spill man spiller, så er det minste vi kan forlange at de holder seg til den.

Ingen menneskerett. Woho. Så drar du det eldste og dårligste argumentet som noensinne har kommet ut fra en HF/BF-representat.

Det er mye som ikke er en menneskerett, dette inkludert. Det er heller ikke det som er poenget.

Poenget er at om vi skal ha regler for at folk skal være i sine representative rom så må det gjøres klart på både mumbleserver og

forum. Det hjelper ikke å kalle css-spillerne for drittunger, shitkids, idioter o.l bare fordi de har vært i mumblerom med tekst

som tilsier at det ikke er CSS-rom.

Selvfølgelig skal de ikke oppføre seg dårlig, men det betyr ikke at de nødvendigvis er shitkids bare fordi dere har forstyrra de midt

i en kamp. Jeg hadde blitt sur selv jeg, om noen av dere hadde forstyrra meg midt i en kamp. Hvertfall hvis dere hadde gitt

meg ordre om å bytte rom bare fordi rommet heter noe annet enn "CSS" eller lignende.

Om det virkelig er et så stort problem at dere ikke får sitte i den jævla bra RO2-kanalen deres så foreslår jeg at noen

tar tak og skriver et par regler til mumblebruken vår og publiserer det på forumet.

Drozo, du må lære å lese. Ingen som sa at de er shitkids fordi de oppholder seg der.

Men fordi man spør pent om de kan flytte seg. Og de slenger ut masse dritt.. DET er shitkid tbh.

noen™ kan ta seg en bolle her....

Selvfølgelig skal de ikke oppføre seg dårlig, men det betyr ikke at de nødvendigvis er shitkids bare fordi dere har forstyrra de midt

i en kamp. Jeg hadde blitt sur selv jeg, om noen av dere hadde forstyrra meg midt i en kamp. Hvertfall hvis dere hadde gitt

meg ordre om å bytte rom bare fordi rommet heter noe annet enn "CSS" eller lignende.

Quoter meg selv så du ser at jeg kan lese. :lol:

Vell, jeg sitter med rettigheter på mumble og er RO2 admin, kommer til å fjerne ALLE som ikke har noe med RO2 å gjøre, så lenge det er RO2 folk som vil spille med hverandre og samtidig ha en koselig stund på mumble.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Create New...