Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
dragen

Ny Counter Strike: Source oppdatering!

Recommended Posts

Interessant og svær update, men gjort ting mye enklere. Samt at deageln og glocken har blitt uppet mye i forhold til før.

haha holy shit. dette blir interessant!

Tenkte det samme!

Muligens også et taktisk valg for at våpenhåndtering skal bli såpass lik i CS:S og GO at folk raskere går over til det nye spillet?

Det meste av endringer virker både godt gjennomtenkte og "logiske" - eneste jeg har å utsette på dette er at det ikke har kommet tidligere.

Det blir selvsagt et gigantisk whinekor over at ting er anderledes, som ved alle tidligere større updates, men det stilner om en ukes tid^^

mange av oppdateringene ser unektelig veldig bra ut, men forandringene i weapon spread osv. må jeg nesten prøve før jeg uttaler meg om. ut ifra teksten ser det ut som at de har gjort det vanskeligere å jogge med diverse våpen noe jeg er veldig glad for :lol:

Tenkte det samme!

Muligens også et taktisk valg for at våpenhåndtering skal bli såpass lik i CS:S og GO at folk raskere går over til det nye spillet?

Det meste av endringer virker både godt gjennomtenkte og "logiske" - eneste jeg har å utsette på dette er at det ikke har kommet tidligere.

Det blir selvsagt et gigantisk whinekor over at ting er anderledes, som ved alle tidligere større updates, men det stilner om en ukes tid^^

Nei, har ingenting med CS:GO å gjøre. CS:S skal bli satset på fra valve sin side i forhold til det kompetetive. CS:GO er bare lagd for at de skal tjene penger fra casualgamere som spiller på konsoll (HI CODFANS).

Likte updaten i forhold til recoilen og at det ikke er mulig med wasda mer! Famas har blitt helt sinnsyk. Det å hoppe frem med AWP'n funker ikke mer, noe som er sinnsykt bra i forhold til at den var for god atm. Håper de fortsetter å fikse bugs på de ulike mapsa. Spillet begynner å gå i den retningen at 1,6erne har lyst til å prøvde det for så og kanskje konvertere.

Hører de ryktene der fra en del uoffisielle kanaler ja, men ikke fra Valve enda.

For meg høres det veldig hyggelig av Valve å satse videre på noe som gir null kroner i kassa for å være snille med CS:S-spillerne,

men jeg velger å ta det LITT med en klype salt inntil det viser seg å være mer enn rykter :lol:

OM det vi ser nå faktisk viser seg å være Valve sin måte å teste ut våpen og våpenhåndtering til CS:GO;

vil det jo bety at det vi nå spiller i CS:S fremover er den handlingen vi får i CS:GO.

Det vil jo igjen bety at CS:GO vil føles og oppleves som CS:S, men med bedre grafikk, bedre fysikk og litt flere features.

Da er spørsmålet mitt: hvorfor er det så mange som er motstandere av det før dere ser hva det faktisk blir?

Ja, det blir kryssplattform, men plattformkidsa får ingen hjelpemiddel (bekreftet), så det har jo ingen innvirkning utenom at det blir flere public?

Og plattformkids kan ikke cheate, så DET er jo også positivt?

Ja, det blir en egen modus med matchmaking og "uendelig" med penger, men det blir jo også "vanlige" servere, samme mulighetene for modding +++

Dette er jo bare et tilbud, som vil fungere som en fin måte å introdusere nye spillere til CS-konseptet, som igjen vil gi rekruttering over på de "vanlige" serverne.

Videre synes jeg ikke det er spesielt positivt å dele miljøet mellom "pr0's" og publicspillere.

Grunnen? Selv om klangutta ofte ser ned på dem, er publicspillerne selve fundamentet for nettopp konkurransespilling.

Det er her man begynner, det er her man lærer "the basics" og får aim, og det er her man ofte blir rekruttert inn i de første spede forsøkene på en klan.

Må huske at de fleste av dere pr. dags dato flinke klanspillere var 14-årige publicnjubs den gangen jeg spilte aktivt i klan på ok nivå :lol:

Tilsiget av nye talenter vil rimelig fort minske uten publicgrunnlaget, det samme vil interessen for det som skjer i miljøet.

En annen ting er muligheten for satsning og sponsing.

For at et spill skal kunne få muligheten til mye sponsing og store premier, må det kunne forsvares økonomisk = PR for de som går inn med penger.

Dette er noe vi i HF har sett LEEEEEEEEEENGE gjennom forsøkene på å få på plass ordninger for feks HF-liga, og CS:S vil bare bli vanskligere og vanskligere å skaffe penger til.

Om en liga eller cup kan vise til å holdes i et spill som selger x-antall hundre tusen eksemplarer og spilles av en stor masse, er derimot mulighetene noen helt andre.

DERFOR håper jeg at det blir en samling i CS:GO - spesielt om de positive tingene vi nå ser faktisk dukker opp som features i det spillet :lol:

Skjønner godt flere av tingene du sier, men VALVE har selv sagt at "CS:GO er bare et nytt spill, det skal ikke ta over for noe". Noe som vil si at det ikke vil ta over den kompetetive delen av CS:S eller 1,6. De vet godt at hvis de skal samle mange spillere må det ligne MYE MER på 1,6 og ikke på en blanding av COD og BF. Den eneste brukermassen de vil få er konsollmarkedet, da de ikke vil endre recoilen eller noe av skytesystemet som finnes i CS:GO atm, nettopp fordi det vil bli vanskeligere for konsollspillerne(atm så er det ikke recoil). Dette har både VALVE og flere av prosa som var sendt til USA sagt, dessverre.

Vel, de må fikse (om det ikke er meningen) at man kan walke med awp og treffe dead on der man sikter. For min del kan det bare være der slik at jeg kan terge Drozo med det :lol:

Dersom Valve faktisk ønsker å gjøre CSS til et bedre spill rent kompetetivt, så er jo det helt supert. Men jeg har veldig vanskelig for å tro at de ikke skifter fokuset over på GO når det kommer, og prøver å få folk til å spille det kompetetivt.

Bedre grafikk = mer sponsorer = mer penger = flere spillere = mer PR = enda flere spillere = enda flere sponsorer = enda mer penger = enda flere spillere... hmm, denne kan visst fortsette i det evige.

Valve skulle nok helst ha sett at alle som spiller 1.6 hadde gått over til source da det kom, og de har nok et ønske om at folk skal gå over til GO også, noe annet ville vært rart. Med mindre Valve overrasker og av en eller annen grunn ikke er interessert i penger.

har en ting å si om det nye updaten....

alt var bra BORTSETT FRA NYTT CROSSHAIR!!!!!!!!!!!!

går det ant å få tilbake det gode gamle nåen som veit???

hadde vært kjekt om legacy_crosshair_scale eller whatever funka sånn som før updaten

trekker tilbake all min tidligere optimisme, denne updaten har ødelagt css

Hva er fubar? Får ikke testet selv atm.

Alle våpna er ødelagt, utenom glock som det virker som de har klart å forbedre

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...