Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
dragen

Ny Counter Strike: Source oppdatering!

Recommended Posts

Hva er fubar? Får ikke testet selv atm.

Alle våpna er ødelagt, utenom glock som det virker som de har klart å forbedre

i alle dager snakker du om?

ingenting treffer som det skal lenger. har du i det hele tatt prøvd å spille? :S

Man.. Gå tilbake til hver eneste update av det noe større slaget og det samme gnaget kommer hver gang..

"buuuhuuu, hele css har blitt update. Valve har gjort det igjen.. Buhuu!"..

Om det var realiteten så burde 1.6 være noe så innihelsikens bra, om man virkelig kan få til et bra spill (som css er nå) ved å ødelegge et annet spill x antall ganger..

Har ikke testa med ny update enda, men tipper det går en ukes tilvenning så er man back in business..

I det minste har ikke updaten ødelagt noen av våre plugins, og det er pokkern meg deilig for en gangs skyld :lol:

Elsker de nye crosshair-settingsa. Har lenge ønsket et mer "statisk" xhair, og det kan man nå lett fikse. Nye deaglen var (om mulig) enda mer nice, og glock er nå brukbar i gr for terrorister. AWP er mye lettere å clutche med, også er det nice at det er slutt på hoppe-peakinga, for det kunne seriøst ødelegge for en del tenker jeg. xD

ingenting treffer som det skal lenger. har du i det hele tatt prøvd å spille? :S

Buuhuuu, kan du ikke jogge og spraye/gulle hs lenger? Veldig trist det der.

Eneste som er tidenes loka er AWP-walkinga, men det er bare en ny twist med spillet. Har faktisk fått tilbake litt av gleden ved å spille css igjen, man treffer jo faktisk der man sikter!?!?!? Litt trist er det jo at awp-walkinga gjør livet lettere for alle noobsa som ikke kan annet enn å holde mid med awp som ct på dd2.

Spillet krever faktisk skills nå etter updaten og jeg likære!

digga nye update=) awp er like lett som alltid og treffe,,jogge rundt med p90 er like lett som alltid=)

ser ikke all den pms whininga til gutta som skriver her,,sikkert de samme som skrek høyeest mot gammle raderen mot den nye vi fikk osv osv=) ojoj,,tok ik feil der gitt xD

css er og blir css

Rofl det er jo helt omvendt, mye enklere å jogge med flere av våpna.

Rofl det er jo helt omvendt, mye enklere å jogge med flere av våpna.

Haha, det stemmer.

+ at man kan WASDA + crouche så croucher man like fort som når man bare jogger rundt.

Updaten her er jo bare på syre, men det var jo siste også.

Må si at jeg likte updaten, treffer mye bedre nå. Føles ut som om jeg løper litt fortere enn før også.

de har ødelagt hoppe hagla!

Før kunne man jo hoppe rundt hjørner med hagla å skyte mens man var i lufta. Nå er aimen random på den også.

Mer realistisk så må vell si det er positivt selv om jeg må bytte spillestil :lol:

Før kunne man jo hoppe rundt hjørner med hagla å skyte mens man var i lufta. Nå er aimen random på den også.

Mer realistisk så må vell si det er positivt selv om jeg må bytte spillestil :lol:

Eh? Så de har faktisk ødelagt surfing?

Eh? Så de har faktisk ødelagt surfing?

kort: ja

Jeg er veldig skuffet over at der ikke har kommet noe whine om "Prevent AWP cycle time exploit using quick switch" som var en del av siste css oppdatering. Kom an, gi meg en leksjon i hvordan dette ødelegger spillet for dere, hvordan dette ikke var en bug men en del av spillet, at dette fjerner en viktig skill osv. At de burde spurt pros før de gjorde dette. I det hele tatt. GIVE IT !

Å kalle det en bug er vel å dra det litt langt men forandringen er langt ifra å ødelegge spillet, det har de dog klart fint med mange av de andre endringene som har kommet ila det siste året.

De fjerner ikke en viktig skill, det er bare irriterende og unødvendig å forandre det

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
Sign in to follow this  

• Create New...