Jump to content
Battlefield.no
Sign in to follow this  
Arex_x

Så ... Hva synes vi om ROHOS

Recommended Posts

Forstår ingenting av dette unlock greiene dere snakker om..Er jeg så nabb at jeg ikke har fått noe å unlocke ?:lol:

Problemer med å treffe fiender? Skru av One frame thread lag i options. Nå treffer jeg plutselig folk jeg skyter på ... :lol:

Commissars House er jo litt for enkelt.

1. Hopp inn i tanks.

2. Kjør tanks over til Water Refinery.

3. Camp bak de hvite betongveggene.

4. La AI styre MG og spam HE inn vinduene i lagerbygget.

Dette er eneste grunnen til at jeg ikke spiller RO2 mer enn jeg gjør atm. Får ordentlig dilla på maps hvor man kan gjøre dette.

Har funne løsningen for mine problemer. det er 7,92 parabellum på trommel, er jo seff alltid en bolttøs som tar deg fra andre siden av mappet i ny og ne men men

Red Orchestra 2 grows on you.  Like a fungus or cancer making its way into your body and mind eventually becoming a bit of an obsession.  If you like to think of yourself as a FPS god, then the difficultly and learning curve in RO2 are not something that may easily turn you off.  Put in the time and it will pay off.  With most video games this is not worth it, either entertain me now or screw off.  But with RO2 there is hope, hope that after the learning curve and patches, a gem of a game may emerge.

It is also interesting that a game so challenging can actually offer moments of fun that most games cannot.  And without the developers pouring their hearts into the mechanics of the actual hyper realistic game-play, this would just be another boring generic game. Let me just put it this way, the highs are high, and the lows are pretty damn low.

Så hva skjer i RO2 for tiden?

Har hatt lite tid til spilling selv, men virker som det har daua litt ned. Mulig på grunn av folk har kastet seg på BF3 beta nå nylig.

Likte bedre RO2 enn BF3:Call of Duty, eller føltes slik ut på Metro ihvertfall.

Får se om jeg får spilt litt mer nå i helgen når jeg har litt tid for meg selv. Har det vært noen flere patcher som har rydda opp i diverse bugs osv? Har ikke følgt med i det hele tatt de siste ukene, og på jobb er jo alle de fornuftige sidene sperra ;.;

artig det. kommi igang etter statsresetten. Fikk drummag til ppshen vaffal. Da er det bare select fire unlock igjen, så er jeg ca fornøyd med våpna hvertfall :thumbsup:

Bf.no #1 virker sweet nå med 42 spillere og.