elexus 0 Report post Posted September 20, 2011 Forstår ingenting av dette unlock greiene dere snakker om..Er jeg så nabb at jeg ikke har fått noe å unlocke ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted September 20, 2011 gå inn på profile stats på menyen, og sjekk hvordan ståa for de forskjellige våpnene, klassene osv er Quote Share this post Link to post Share on other sites
l0Ff 0 Report post Posted September 20, 2011 198.4% accuracy med mosin nagant sniper rifla. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted September 20, 2011 heh...lurer på hvordan de regner ut det greiene der Quote Share this post Link to post Share on other sites
Herbie 0 Report post Posted September 20, 2011 1 shot, 2 kills Quote Share this post Link to post Share on other sites
cleanex 0 Report post Posted September 20, 2011 Flere som ikke finner bf.no servere inne i Ro? Finner di via steam men ikke i ro. Kansje en restart av servere? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted September 20, 2011 samme problem her samt får ikkje spawnet Quote Share this post Link to post Share on other sites
cleanex 0 Report post Posted September 20, 2011 samme problem her samt får ikkje spawnet merka det. så du var inne Quote Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted September 20, 2011 I demand a restart ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cleanex 0 Report post Posted September 20, 2011 (edited) Me 2. vil putte bajo opp i assn på Till:=) Edited September 20, 2011 by cleanex Quote Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted September 20, 2011 eg advarer deg, så lenge eg får mg 34 så har en en liten mulighet for og treffe noen! Quote Share this post Link to post Share on other sites
cleanex 0 Report post Posted September 20, 2011 Hehe liker mg jeg også. Servera er oppe nå. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jackal.no 200 Report post Posted September 20, 2011 Server #1 unranked nå? Når de først har lagt til stats så skal jeg faen meg ha poengene mine Quote Share this post Link to post Share on other sites
Concrux 5 Report post Posted September 20, 2011 Problemer med å treffe fiender? Skru av One frame thread lag i options. Nå treffer jeg plutselig folk jeg skyter på ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Prytz 0 Report post Posted September 20, 2011 Forresten, noen som vet om screenshots blir lagra? finner dem ikke i RO-mappa.. Og printscreen + paint gir meg bare helt svarte bilder Quote Share this post Link to post Share on other sites
Crazylike 0 Report post Posted September 20, 2011 Commissars House er jo litt for enkelt.1. Hopp inn i tanks. 2. Kjør tanks over til Water Refinery. 3. Camp bak de hvite betongveggene. 4. La AI styre MG og spam HE inn vinduene i lagerbygget. Dette er eneste grunnen til at jeg ikke spiller RO2 mer enn jeg gjør atm. Får ordentlig dilla på maps hvor man kan gjøre dette. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted September 20, 2011 Har funne løsningen for mine problemer. det er 7,92 parabellum på trommel, er jo seff alltid en bolttøs som tar deg fra andre siden av mappet i ny og ne men men Quote Share this post Link to post Share on other sites
Gwaihir 1 Report post Posted September 23, 2011 Red Orchestra 2 grows on you. Like a fungus or cancer making its way into your body and mind eventually becoming a bit of an obsession. If you like to think of yourself as a FPS god, then the difficultly and learning curve in RO2 are not something that may easily turn you off. Put in the time and it will pay off. With most video games this is not worth it, either entertain me now or screw off. But with RO2 there is hope, hope that after the learning curve and patches, a gem of a game may emerge. It is also interesting that a game so challenging can actually offer moments of fun that most games cannot. And without the developers pouring their hearts into the mechanics of the actual hyper realistic game-play, this would just be another boring generic game. Let me just put it this way, the highs are high, and the lows are pretty damn low. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Daniel- 1,200 Report post Posted September 23, 2011 RO2 SDK ute Quote Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted October 7, 2011 Litt kveldskoz på nr 1 ? bring beer Quote Share this post Link to post Share on other sites
xAncalagonx 14 Report post Posted October 13, 2011 Så hva skjer i RO2 for tiden? Har hatt lite tid til spilling selv, men virker som det har daua litt ned. Mulig på grunn av folk har kastet seg på BF3 beta nå nylig. Likte bedre RO2 enn BF3:Call of Duty, eller føltes slik ut på Metro ihvertfall. Får se om jeg får spilt litt mer nå i helgen når jeg har litt tid for meg selv. Har det vært noen flere patcher som har rydda opp i diverse bugs osv? Har ikke følgt med i det hele tatt de siste ukene, og på jobb er jo alle de fornuftige sidene sperra ;.; Quote Share this post Link to post Share on other sites
Skvate 4 Report post Posted October 13, 2011 artig det. kommi igang etter statsresetten. Fikk drummag til ppshen vaffal. Da er det bare select fire unlock igjen, så er jeg ca fornøyd med våpna hvertfall Bf.no #1 virker sweet nå med 42 spillere og. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Till 2 Report post Posted October 13, 2011 ja pleier og være koselige kvelder på #1 med mumble tafsing på si Quote Share this post Link to post Share on other sites
DuBi 5 Report post Posted October 17, 2011 spiller det når daniel inviterer meg inpå Quote Share this post Link to post Share on other sites